• ❝Sometimes life is like this tunnel. You can’t always see the light at the end of the tunnel, but if you keep moving, you will come to a better place.❞


    "Water. Earth. Fire. Air. Long ago, the four nations lived together in harmony. Then, everything changed when the Fire Nation attacked. Only the Avatar, master of all four elements, could stop them, but when the world needed him most, he vanished..." De honderdjarige oorlog is voorbij en de wereld staat op de rand van een nieuw tijdperk. Republic City is gebouwd en daarmee ook de "Aang's Academy, school of Bending", een school waar jonge benders naartoe gaan en naast hun gewone lessen, bending lessen te volgen. Op dit moment zijn er echter ook veel rellen gaande, begonnen door non-benders die zich onderdrukt voelen na de honderdjarige oorlog. Dit was opnieuw een oorlog gestart en geëindigd door benders, waar zij de dupe van waren. Een extremistische groep non-benders is erop uit om voornamelijk jonge benders onder de duim te drukken. Het is niet veilig op de straten en er zijn vaak gevechten tussen benders en non-benders, die soms fataal aflopen, maar de Avatar is zo druk bezig met om de gehele wereld in balans te krijgen, dat deze commotie tussen de benders en non-benders hem aan de neus voorbij gaat.


    [ bericht aangepast op 1 feb 2017 - 13:15 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    PeterMaximoff schreef:
    Ik heb Ravi, een vrij radicale non-bender


    Oehh, Ravi is echt leuk!
    **heeft zojuist uit verveling de karakters doorgelezen**


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    @Dougal

    Li, kom maar op, en wat Xiuying betreft: wie weet wat er kan gebeuren ^-^


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Iemand zin om de Ravi's en Hiro's radicale non-bender club te joinen?


    Bowties were never Cooler

    Ik denk dat Sora daar niet echt bij past, hehe.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    PeterMaximoff schreef:
    Iemand zin om de Ravi's en Hiro's radicale non-bender club te joinen?

    Vivianeeeeee of course


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Iemand geinteresseerd in wat voor relatie dan ook met Kali?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ga waarschijnlijk vanavond of morgen mijn relatielijstje maken (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Mijn lijstje staat als laatste post op pagina 1.2! Ik kon gisterenavond laat niks meer verzinnen, dus dit was waar ik zo snel wat mee kon, lol.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Pickett schreef:
    Ik ga waarschijnlijk vanavond of morgen mijn relatielijstje maken (:


    Ik ga dat morgen maar eens doen.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Sora Ryo Zhu

    RELATIES & IMPRESSIES
    BENDERS
          • Oki Kojima: Sora vind Oki ongelofelijk mooi en heeft een stiekeme crush op Oki, maar hij weet nooit zo goed hoe hij zich rond haar moet gedragen, omdat ze nogal stil is. Hij heeft alleen maar een indruk van haar en weet verder weinig over haar. Het enige dat hij weet is dat ze zou moeten kunnen waterbenden en daar is hij jaloers op, want hoewel ze misschien niet goed is, is haar element tenminste niet destructief.
          • Kalini Uytengsu: Sora en Kalini komen beide uit strikte families en hebben daarom een soort verstandhouding. Hoewel ze niet veel met elkaar spreken, komen ze elkaar wel tegen op de chique feesten, waar ze allebei de perfecte zoon/dochter moeten spelen.
          • Emiyo Lim: Sora en Emiyo zijn allebei redelijk kalme vuurbenders en daarom kunnen ze zich goed in elkaar vinden. Ze gaan makkelijk met elkaar om en hebben een beetje dezelfde soort aura waardoor ze elkaar begrijpen. Sora geef meer om haar dan hij daadwerkelijk uit, maar hij ziet haar als een betere versie van zichzelf en heeft respect voor haar.
          • Vuurstuurder Samanthablaze: ?
          • Mai Akiyama: Hoewel Mai compleet verschilt van Sora, vindt hij haar wel intrigerend. Hij zou er zoveel voor opgeven om iets anders te zijn dan een vuurbender en lucht is voor hem een erg mooi element. Hij zou niet zo snel vrienden met Mai kunnen zijn, maar hij zou er wel naar verlangen en willen dat hij net zoals haar zo avontuurlijk was.
          • Zhang Li Kuo: Zhang heeft standaard al iets tegen Sora vanwege zijn familie en afkomst, iets wat Sora hem niet kwalijk kan nemen. Echter, als dit niet zo geweest was, dan hadden ze ook niet echt bij elkaar gepast hebben, omdat Zhang iemand is die graag fysiek is en Sora totaal niet. De twee komen niet overeen en blijven gewoonlijk uit elkaars buurt.
          • Aardestuurder Incidium: ?
          • Luchtstuurder Frey_: ?

    NON-BENDERS
          • Darya Li Nguyen: ?
          • Wang Xiuying Na: Zij is een van de weinige die niks weet over zijn afkomst en daarom prima met hem omgaat. Hij verteld haar niks over hemzelf in de angst dat ze hem zal beschuldigen van wat zijn familie gedaan heeft, maar is wel gewoon vrienden met haar. Ze zijn niet de beste vrienden, maar wel op het niveau dat Sora haar helpt met haar schoolwerk.
          • Viviane Elora Khan: Viviane heeft een hekel aan benders, wat ervoor zorgt dat Sora al weinig kans maakt om een goede indruk op haar achter te laten. Hij loopt dit soort mensen het liefst uit de weg, omdat hij niet geconfronteerd wil worden met het feit dat hij een bender is en ook nog eens iemand van het slechte deel van de vuur natie.
          • Non-bender Chlorisse: ?
          • Guowei: Hoewel de jongen niet bepaald angstaanjagend is, vind Sora dit toch wel een beetje. Hij heeft nooit echt een goed gesprek gehad met de jongen, maar zijn vermogen om te chi-blocken is bekend. Hij heeft wel eens gezien wat Ty Lee kon doen met deze skill en loopt daarom liever met een boog om Guowei heen.
          • Hiroaki Dara Nakamura: Deze twee hebben geen goede band. Hiroaki veracht hem, omdat hij een bender is en eigenlijk vind Sora dat hij gelijk heeft. Hij blijft daarom voornamelijk uit de weg van Hiroaki, omdat hij zo veel mogelijk een fysiek gevecht uit de weg wil gaan, wetende dat het hierop gaat komen als ze tegenover elkaar komen te staan.
          • Ravi Raj Gupta: Sora en Ravi liggen redelijk op een lijn. Sora kan wel respect opbrengen voor de talenten van Ravi en hoopt eigenlijk dat ze elkaar als gelijken kunnen behandelen, ondanks het feit dat Sora's familie thuishoort bij de vuurnatie.



    Wat denken jullie ervan? (:

    [ bericht aangepast op 31 jan 2017 - 14:59 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    ^ agreed!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    MAI AKIYAMA
    ««« AIRBENDER »»»
    BENDERS
    • OKI KOJIMA • Ik heb eigenlijk echt geen idee
    • KALINI UYTENGSU • Kalini en Mai zouden wel vriendinnen kunnen zijn, Mai zou haar vrije persoonlijkheid wel kunnen waarderen.
    • EMIYO LIM • Misschien dat Mai en Emiyo vriendinnen kunnen zijn. Hoewel Emiyo een stuk rustiger is dan Mai zullen ze elkaar wel goed uit balanseren denk ik.
    • ?? • Komt als de rol af is
    • ZHANG LI KUO • Mai zal graag bij Li in de buurt zijn en hem wel kunnen zien als een goede vriend. Wellicht dat ze hem wat losser probeert te krijgen?
    • ?? • Komt als de rol af is
    • SORA RYO ZHU • Mai heeft in principe niet echt iets tegen de jongen. Ze vindt het alleen lastig om te zien hoe inzichzelf getrokken hij is. Soms heeft ze de neiging om hem mee te sleuren zodat hij eindelijk eens uit zijn comfort-zone komt, maar daar kent ze hem niet goed genoeg voor.
    • ?? • Komt als de rol af is


    NON-BENDERS
    • DARYA LI NGUYEN • Komt als de rol af is.
    • WANG XIUYING NA • Ik denk dat Mai en Xiu wel hele goede vriendinnen kunnen zijn. Wellicht dat ze een hele hechte vriendschap hebben?
    • VIVIANE ELORA KHAN • Als er iemand is waarmee Mai vaak in de clinch zou kunnen liggen dan is het wel met Viviane. Ik denk dat een aanvaring tussen hun twee echt tot een bomuitbarsting zou kunnen leiden.
    • ?? • Komt als de rol af is
    • GUOWEI • Komt als de rol af is
    • HIROAKI DARA NAKAMURA • Aangezien Hiro een ontzettende hekel heeft aan benders heeft Mai eigenlijk in zekere zin ook een hekel aan hem. Hoewel ze zelf helemaal niks heeft met de hele bender/non-bender haat heeft ze er geen zin om zichzelf te moeten verdedigen simpelweg omdat ze zo geboren is. Ze zal er ook niet voor terug deinsen om hem en Ravi de wind van voren te geven. (Letterlijk)
    • RAVI RAJ GUPTA • In principe lijken Ravi en Mai best wel op elkaar. In hun impulsiviteit en ondoordachtheid komen ze erg met elkaar overeen. Mai zal hem waarschijnlijk tot hun eerste ontmoeting wel aardig hebben gevonden, maar zodra ze achter zijn haat voor benders kwam zou ze ook meteen laten weten dat ze zijn gedachtengang complete onzin vindt. In principe geldt hier dus hetzelfde als bij Hiro.
    • ?? • Komt als de rol af is

    [ bericht aangepast op 31 jan 2017 - 21:05 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik wil ook in dit topic!

    Ik zei dat ik een indrukkenlijst zou maken, maar eigenlijk houd ik me daar nooit echt aan :/

    @Sempre, een bomuitbarsting klinkt goed :Y)


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Oké na alle gefaalde pogingen ga ik morgen mijn rol afmaken, want als het goed is heb ik dan H_NGM_N uit (wat voor gaat) en alle deadlines (studie, go-fanfic) zijn achter de rug, dus dan komt deze RPG spontaan zo'n beetje op de eerste plaats whoosh.


    Happy Birthday my Potter!