• ❝Sometimes life is like this tunnel. You can’t always see the light at the end of the tunnel, but if you keep moving, you will come to a better place.❞


    "Water. Earth. Fire. Air. Long ago, the four nations lived together in harmony. Then, everything changed when the Fire Nation attacked. Only the Avatar, master of all four elements, could stop them, but when the world needed him most, he vanished..." De honderdjarige oorlog is voorbij en de wereld staat op de rand van een nieuw tijdperk. Republic City is gebouwd en daarmee ook de "Aang's Academy, school of Bending", een school waar jonge benders naartoe gaan en naast hun gewone lessen, bending lessen te volgen. Op dit moment zijn er echter ook veel rellen gaande, begonnen door non-benders die zich onderdrukt voelen na de honderdjarige oorlog. Dit was opnieuw een oorlog gestart en geëindigd door benders, waar zij de dupe van waren. Een extremistische groep non-benders is erop uit om voornamelijk jonge benders onder de duim te drukken. Het is niet veilig op de straten en er zijn vaak gevechten tussen benders en non-benders, die soms fataal aflopen, maar de Avatar is zo druk bezig met om de gehele wereld in balans te krijgen, dat deze commotie tussen de benders en non-benders hem aan de neus voorbij gaat.


    [ bericht aangepast op 1 feb 2017 - 13:15 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik wacht even tot Irene, Sam en Chlorisse hun personages af hebben denk ik.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    UnpredictabIe --> Shigeru


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Hoe lukt het bij degene die nog niet gepost hebben? (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik post vanavond of morgen met Li en Xiu!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Pickett schreef:
    Hoe lukt het bij degene die nog niet gepost hebben? (:

    Ik kijk of ik ergens in kan springen en anders wacht ik wel op vier zekere mensen die nog hun personage online moeten zetten. **kijkt beschuldigend**


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Ik schrijf nu voor school een verslag over Avatar ghehe. Nu heb ik een goede reden om de serie weer te kijken.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Chloë, wat mij betreft zouden wij nu door kunnen skippen naar de pauze in/na jouw volgende post. Is dat voor jou ook goed/komt dat voor jou ook uit? Ik wilde je namelijk wel de kans geven om Mai te laten doen wat jij goed acht na de opmerking van Oki c:


    Happy Birthday my Potter!

    Sorry dat ik mijn rol nog steeds niet afgemaakt heb. Ik heb er echt geen inspiratie voor +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Het spijt me zo dat ik niets meer van me heb laten horen/uberhaupt nog niet heb gepost met Guowei!

    Iemand waar ik Guowei bij kan laten zitten tijdens de pauze/die een relatie wilt met Guowei (alles kan en mag haha)?


    I just caught the wave in your eyes

    Viviane wel? Niet dat ik zoveel post komende week (ik ga op vakantie) maar het zou kunnen :')


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Een skip is prima voor mij (:


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Shigeru schreef:
    Viviane wel? Niet dat ik zoveel post komende week (ik ga op vakantie) maar het zou kunnen :')


    Misschien is dat dan niet heel handig nee haha, we kunnen wel iets bespreken of zo, qua relaties I mean

    [ bericht aangepast op 19 feb 2017 - 12:44 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Wemel schreef:
    (...)

    Misschien is dat dan niet heel handig nee haha, we kunnen wel iets bespreken of zo, qua relaties I mean


    Ik zal eens kijken qua relatie ;D


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Wemel schreef:
    (...)

    Misschien is dat dan niet heel handig nee haha, we kunnen wel iets bespreken of zo, qua relaties I mean

    Oké :')


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Jongens, het spijt mij oprecht, maar ik ga met dit account van Quizlet af. Tijdelijk al dan niet voor eeuwig. Er zit net een skip gelukkig, dus ik denk dat niemand er echt last van gaat ondervinden. Bij dezen schrijf ik mij dus uit. Nogmaals sorry.


    Happy Birthday my Potter!