• Hallo lieve users!

    Hoe kan je 2017 nou beter beginnen dan door een meeting voor te bereiden? Niet, toch? Dat is wat Perpetual en ik ook dachten! (wbw) Maar waarom zouden wij deze pret alleen voor onszelf houden? Vanuit het idee 'hoe meer zielen, hoe meer vreugd' zouden we het super leuk vinden als er ook mensen komen die normaal niet zo snel naar meetings gaan, zodat nog meer mensen elkaar kunnen leren kennen! We bijten tenslotte niet ^^
    Het leek ons een goed idee om dit met jullie te delen want hoe meer zielen, hoe meer vreugde, niet waar? (banana)

    Ons plan was om naar Nijmegen of Arnhem te gaan, dit is goed bereikbaar met het OV en het zijn natuurlijk leuke steden! Daar is van alles te doen. Een terrasje pakken, shoppen.. Er is voor ieder wat wils! Wij hopen dat wij deze dag met jullie zullen kunnen spenderen!




    Wil je erbij zijn? *O* Vul dan even dit lijstje in:
    - (Schuil)naam
    - Leeftijd
    - Plaats van vertrek (zodat jullie eventueel gezellig samen kunnen reizen)

    Alle informatie nog kort op een rijtje:
    Waar?
    Nijmegen!

    Wanneer?
    Zondag 5 maart!

    En natuurlijk het belangrijkste: wie komen er?
    Zeker:
    - Do / Niallerslove - 18 (Nijmegen)
    - Anou / Perpetual - 18 (Nijmegen)
    - Sofie / Occamy - 21 (Veghel/Ede)
    - Shar / HalfBloodPrince - 22 (Roermond)
    - Sam/ Salaryman - 24 (Almelo)
    - Emma / Krullie - 22 (x)

    [ bericht aangepast op 5 maart 2017 - 19:42 ]


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Yaviera schreef:
    Ik kom misschien ook wel!
    Ik ben 18 jaar en ik vertrek van uit Beneden-Leeuwen.


    Gezellig! Ik zet je erbij!


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Oeps mijn naam vergeten Haha.
    Suzanne (:


    'As long was we're together, does it matter were we go?'

    Yaviera schreef:
    Oeps mijn naam vergeten Haha.
    Suzanne (:


    Die miste inderdaad, dank jee!


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Alles is weer aangepast!

    [ bericht aangepast op 27 jan 2017 - 22:20 ]


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    En wat nou als ik shoppen, terrasje pakken of wat jij allemaal in je hoofd hebt helemaal niet leuk vind? Er bestaan ook introverte mensen hoor.

    FloweytheFlower schreef:
    En wat nou als ik shoppen, terrasje pakken of wat jij allemaal in je hoofd hebt helemaal niet leuk vind? Er bestaan ook introverte mensen hoor.


    Een meeting is meer om open te bloeien en mensen te ontmoeten maar als jij liever koffie drinkt, dan is dat helemaal oke.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2017 - 9:30 ]


    Heaven is a place that we all have

    FloweytheFlower schreef:
    En wat nou als ik shoppen, terrasje pakken of wat jij allemaal in je hoofd hebt helemaal niet leuk vind? Er bestaan ook introverte mensen hoor.


    Wat Meixue zegt haalt de woorden uit mijn mond. We hebben met een reden voor de woorden "er is voor ieder wat wils" gekozen, zodat ook introverte mensen, zoals jij zegt, een leuke dag kunnen hebben. Dat is uiteindelijk toch wel het doel, dat iedereen die komt een leuke dag heeft.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2017 - 9:32 ]


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    FloweytheFlower schreef:
    En wat nou als ik shoppen, terrasje pakken of wat jij allemaal in je hoofd hebt helemaal niet leuk vind? Er bestaan ook introverte mensen hoor.

    Introvertie bepaalt niet wat je leuk vindt...? Maar anyways als je niet leuk vind wat er gedaan gaat worden kan je altijd wat nieuws opperen.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik heb het ingevuld! Maar ik weet het niet zeker nog, dat is geen probleem, toch?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Perffect schreef:
    Ik heb het ingevuld! Maar ik weet het niet zeker nog, dat is geen probleem, toch?


    Top! (: Nee, dat is zeker geen probleem! Er staat toch nog niks vast ^_^


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Niallerslove schreef:
    (...)

    Top! (: Nee, dat is zeker geen probleem! Er staat toch nog niks vast ^_^


    Dat is fijn! Ik krijg er wel zin in! Wanneer wordt de datum geprikt?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Gebaseerd op ervaring is de kans (veel) groter dat ik niet ga komen, dan dat ik wel ga komen. Het is daarom oneerlijk als een formulier ga invullen voor een meeting waar ik misschien/waarschijnlijk niet naar toe ga.
    Het is overigens niet persoonlijks, maar ik heb echt anxiety voor dit soort dingen. Ik ben dan ook nog nooit naar een meeting geweest.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Perffect schreef:
    (...)

    Dat is fijn! Ik krijg er wel zin in! Wanneer wordt de datum geprikt?


    We zijn van plan om morgen een datum te prikken! Wij hebben er zelf ook al ontzettend veel zin in! (banana)


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Patholoog schreef:
    Gebaseerd op ervaring is de kans (veel) groter dat ik niet ga komen, dan dat ik wel ga komen. Het is daarom oneerlijk als een formulier ga invullen voor een meeting waar ik misschien/waarschijnlijk niet naar toe ga.
    Het is overigens niet persoonlijks, maar ik heb echt anxiety voor dit soort dingen. Ik ben dan ook nog nooit naar een meeting geweest.


    Niet om dwingend over te komen; dat absoluut niet dus voel je svp niet hierdoor.

    Maar ik herken het. Hahaha ik heb zo veel insecureties over mijzelf & met name dat mensen me niet meer zullen mogen omdat ze me lelijk vinden & dergelijk; maar ben destijds toch naar twee meetings geweest, waar het toch gezellig blijkt te zijn, zonder (naar mijn weten) er gemeen over je gepraat word. We won't bite you. Atleast I won't. c;

    [ bericht aangepast op 29 jan 2017 - 20:35 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Niallerslove schreef:
    (...)

    We zijn van plan om morgen een datum te prikken! Wij hebben er zelf ook al ontzettend veel zin in! (banana)


    Oehh spannend!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.