• Hallo lieve users!

    Hoe kan je 2017 nou beter beginnen dan door een meeting voor te bereiden? Niet, toch? Dat is wat Perpetual en ik ook dachten! (wbw) Maar waarom zouden wij deze pret alleen voor onszelf houden? Vanuit het idee 'hoe meer zielen, hoe meer vreugd' zouden we het super leuk vinden als er ook mensen komen die normaal niet zo snel naar meetings gaan, zodat nog meer mensen elkaar kunnen leren kennen! We bijten tenslotte niet ^^
    Het leek ons een goed idee om dit met jullie te delen want hoe meer zielen, hoe meer vreugde, niet waar? (banana)

    Ons plan was om naar Nijmegen of Arnhem te gaan, dit is goed bereikbaar met het OV en het zijn natuurlijk leuke steden! Daar is van alles te doen. Een terrasje pakken, shoppen.. Er is voor ieder wat wils! Wij hopen dat wij deze dag met jullie zullen kunnen spenderen!




    Wil je erbij zijn? *O* Vul dan even dit lijstje in:
    - (Schuil)naam
    - Leeftijd
    - Plaats van vertrek (zodat jullie eventueel gezellig samen kunnen reizen)

    Alle informatie nog kort op een rijtje:
    Waar?
    Nijmegen!

    Wanneer?
    Zondag 5 maart!

    En natuurlijk het belangrijkste: wie komen er?
    Zeker:
    - Do / Niallerslove - 18 (Nijmegen)
    - Anou / Perpetual - 18 (Nijmegen)
    - Sofie / Occamy - 21 (Veghel/Ede)
    - Shar / HalfBloodPrince - 22 (Roermond)
    - Sam/ Salaryman - 24 (Almelo)
    - Emma / Krullie - 22 (x)

    [ bericht aangepast op 5 maart 2017 - 19:42 ]


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Is het trouwens echt de bedoeling om een terrasje te pakken als het koud is?? Of bezoeken we dan de hema oid? (skere student sorry haha)


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik ga even kijken of Nijmegen wat voor mij gaat worden. Arnhem was fijner geweest, scheelt bijna een half uur reizen (':

    Maar denk dat deze wel moet lukken (:


    It's never gonna happen, Guys.

    Perffect schreef:
    Is het trouwens echt de bedoeling om een terrasje te pakken als het koud is?? Of bezoeken we dan de hema oid? (skere student sorry haha)


    Hier nog een skere student, hahaha. Ik denk dat dat een beetje ligt aan wat degenen die komen willen? Ik sta in elk geval overal voor open! Of we nou in een café zitten of bij de Hema, gezellig is het vast wel. (:


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Perffect schreef:
    Is het trouwens echt de bedoeling om een terrasje te pakken als het koud is?? Of bezoeken we dan de hema oid? (skere student sorry haha)


    Niallerslove schreef:
    (...)

    Hier nog een skere student, hahaha. Ik denk dat dat een beetje ligt aan wat degenen die komen willen? Ik sta in elk geval overal voor open! Of we nou in een café zitten of bij de Hema, gezellig is het vast wel. (:


    Hoi hier de derde skere student die ook nog eens een hekel aan kou heeft: bij slecht weer kunnen we vast wel iets vinden om binnen te doen (A)
    We gaan gewoon ter plekke kijken waar iedereen zin in heeft en wat wel/niet handig is!


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Misschien is het handig om anders een groepsapp aan te maken? Als meer mensen het daarmee eens zijn. :Y)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik ga mezelf afmelden — helaaspindakaas.


    Caffery schreef:
    Ik ga mezelf afmelden — helaaspindakaas.


    Jammer, inderdaad! Dan haal ik je van de lijst!


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Byrne schreef:
    Misschien is het handig om anders een groepsapp aan te maken? Als meer mensen het daarmee eens zijn. :Y)


    Ik vind het een goed plan! Het is misschien wel slim om er even mee te wachten, tot wat meer mensen weten of ze zeker kunnen komen of niet?


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Niallerslove schreef:
    (...)

    Ik vind het een goed plan! Het is misschien wel slim om er even mee te wachten, tot wat meer mensen weten of ze zeker kunnen komen of niet?


    Ja, oké, snap ik. Ik was even enthousiast hahahaha.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Perpetual schreef:
    (...)

    Hoi hier de derde skere student die ook nog eens een hekel aan kou heeft: bij slecht weer kunnen we vast wel iets vinden om binnen te doen (A)
    We gaan gewoon ter plekke kijken waar iedereen zin in heeft en wat wel/niet handig is!



    Voor koude dagen raad ik de kelder van Mugs & Muffins aan, koffie voor de liefhebber, (chai) thee voor de leut en hot choco in talloze smaken voor de lekkerbek. Kannie beter.

    Ah, sorry guys, ik zie nu dat het dan ook stoffenspektakel is in Eindhoven en daar had ik de vorige keer met ons mam al over afgesproken dat ik met haar daar naartoe zou gaan. Volgende keer beter!


    Deep inside, I've never felt alive

    Byrne -> Hotchiss.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Dusssss guys, zien degenen die zeker weten dat ze komen het zitten om een groepsapp aan te maken? (banana)

    Ik werk het topic vanavond bij


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Occamy schreef:
    Ah, sorry guys, ik zie nu dat het dan ook stoffenspektakel is in Eindhoven en daar had ik de vorige keer met ons mam al over afgesproken dat ik met haar daar naartoe zou gaan. Volgende keer beter!


    Ah, wat jammer! :c Wel heel veel plezier gewenst! ^^


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Crewbie -> Navarro


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer