• Hallo lieve users!

    Hoe kan je 2017 nou beter beginnen dan door een meeting voor te bereiden? Niet, toch? Dat is wat Perpetual en ik ook dachten! (wbw) Maar waarom zouden wij deze pret alleen voor onszelf houden? Vanuit het idee 'hoe meer zielen, hoe meer vreugd' zouden we het super leuk vinden als er ook mensen komen die normaal niet zo snel naar meetings gaan, zodat nog meer mensen elkaar kunnen leren kennen! We bijten tenslotte niet ^^
    Het leek ons een goed idee om dit met jullie te delen want hoe meer zielen, hoe meer vreugde, niet waar? (banana)

    Ons plan was om naar Nijmegen of Arnhem te gaan, dit is goed bereikbaar met het OV en het zijn natuurlijk leuke steden! Daar is van alles te doen. Een terrasje pakken, shoppen.. Er is voor ieder wat wils! Wij hopen dat wij deze dag met jullie zullen kunnen spenderen!




    Wil je erbij zijn? *O* Vul dan even dit lijstje in:
    - (Schuil)naam
    - Leeftijd
    - Plaats van vertrek (zodat jullie eventueel gezellig samen kunnen reizen)

    Alle informatie nog kort op een rijtje:
    Waar?
    Nijmegen!

    Wanneer?
    Zondag 5 maart!

    En natuurlijk het belangrijkste: wie komen er?
    Zeker:
    - Do / Niallerslove - 18 (Nijmegen)
    - Anou / Perpetual - 18 (Nijmegen)
    - Sofie / Occamy - 21 (Veghel/Ede)
    - Shar / HalfBloodPrince - 22 (Roermond)
    - Sam/ Salaryman - 24 (Almelo)
    - Emma / Krullie - 22 (x)

    [ bericht aangepast op 5 maart 2017 - 19:42 ]


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Navarro schreef:
    Crewbie -> Navarro

    uncharted?😳

    ik kom niet het wordt toch stom

    ^ Troll in the dungeon x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Shar, 22 en roermond

    Op misschien wat ik het liefste naar Nijmegen, over arnhem twijfel ik


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Hallo lieve (on)bekende Q'ers! Over precies 3 weken is onze meeting in het prachtige Nijmegen. Het leek ons daarom een goed idee om te beginnen met inventariseren wie er allemaal gaan komen! Zouden de mensen die op misschien staan daarom even willen laten weten of ze er wel of niet bij zijn?
    Natuurlijk is het ook nog niet te laat om je aan te melden als je dat nog niet hebt gedaan ^^

    Daarnaast willen we graag een groepsapp aanmaken met iedereen die komt, dat lijkt ons handiger voor de communicatie. Je mag je telefoonnummer in een pb'tje naar mij (Perpetual) sturen! We zullen dan later deze week de groep aanmaken.
    (Mocht je je telefoonnummer liever niet willen delen, meld dat dan even zodat we je via Q op de hoogte kunnen houden.)

    Ik heb er nu al zin in! :D


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Ik meld me helaas af!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Barry_Allen schreef:
    Ik meld me helaas af!

    Ik ga denk ik ook niet


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Het is overdag? Ik kan volgens mij niet meer (huil)


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik kan het echt pas last minute laten weten, omdat de dagen ervoor bij mij al volgepland staan en ik niet weet hoe of wat.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Perffect schreef:
    Het is overdag? Ik kan volgens mij niet meer (huil)


    Ja, het is inderdaad overdag! Echt heel erg jammer! :c

    + Het topic is weer up-to-date! (banana)


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Misschien! Emma, 22 jaar, Utrecht

    Krullie schreef:
    Misschien! Emma, 22 jaar, Utrecht


    Je staat erbij! (:


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Perpetual schreef:
    Hallo lieve (on)bekende Q'ers! Over precies 3 weken is onze meeting in het prachtige Nijmegen. Het leek ons daarom een goed idee om te beginnen met inventariseren wie er allemaal gaan komen! Zouden de mensen die op misschien staan daarom even willen laten weten of ze er wel of niet bij zijn?
    Natuurlijk is het ook nog niet te laat om je aan te melden als je dat nog niet hebt gedaan ^^

    Daarnaast willen we graag een groepsapp aanmaken met iedereen die komt, dat lijkt ons handiger voor de communicatie. Je mag je telefoonnummer in een pb'tje naar mij (Perpetual) sturen! We zullen dan later deze week de groep aanmaken.
    (Mocht je je telefoonnummer liever niet willen delen, meld dat dan even zodat we je via Q op de hoogte kunnen houden.)

    Ik heb er nu al zin in! :D


    Ik twijfel nog steeds


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Hotchiss -> Jemily.


    stay safe because I like being alive at the same time as you