• Hallo lieve users!

    Hoe kan je 2017 nou beter beginnen dan door een meeting voor te bereiden? Niet, toch? Dat is wat Perpetual en ik ook dachten! (wbw) Maar waarom zouden wij deze pret alleen voor onszelf houden? Vanuit het idee 'hoe meer zielen, hoe meer vreugd' zouden we het super leuk vinden als er ook mensen komen die normaal niet zo snel naar meetings gaan, zodat nog meer mensen elkaar kunnen leren kennen! We bijten tenslotte niet ^^
    Het leek ons een goed idee om dit met jullie te delen want hoe meer zielen, hoe meer vreugde, niet waar? (banana)

    Ons plan was om naar Nijmegen of Arnhem te gaan, dit is goed bereikbaar met het OV en het zijn natuurlijk leuke steden! Daar is van alles te doen. Een terrasje pakken, shoppen.. Er is voor ieder wat wils! Wij hopen dat wij deze dag met jullie zullen kunnen spenderen!




    Wil je erbij zijn? *O* Vul dan even dit lijstje in:
    - (Schuil)naam
    - Leeftijd
    - Plaats van vertrek (zodat jullie eventueel gezellig samen kunnen reizen)

    Alle informatie nog kort op een rijtje:
    Waar?
    Nijmegen!

    Wanneer?
    Zondag 5 maart!

    En natuurlijk het belangrijkste: wie komen er?
    Zeker:
    - Do / Niallerslove - 18 (Nijmegen)
    - Anou / Perpetual - 18 (Nijmegen)
    - Sofie / Occamy - 21 (Veghel/Ede)
    - Shar / HalfBloodPrince - 22 (Roermond)
    - Sam/ Salaryman - 24 (Almelo)
    - Emma / Krullie - 22 (x)

    [ bericht aangepast op 5 maart 2017 - 19:42 ]


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Niallerslove schreef:
    (...)

    Yess, 5 maart it is!


    Gelukkig. In de beginpost staat 4 namelijk. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Bedankt voor het aanpassen van de titel Crewbie!

    Er stond een foutje in de beginpost. Het is inderdaad 5 maart in plaats van 4 maart. ^^


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Wacht, is dit op een zondag? Op zondag gaat helaas voor mij niet omdat ik 's avonds alweer op de trein naar Leuven moet zitten. Maar het kan zijn dat ik die maandag vrij heb, etc. Ik moet dat nog eens goed bekijken.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2017 - 15:57 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Wacht, is dit op een zondag? Op zondag gaat helaas voor mij niet omdat ik 's avonds alweer op de trein naar Leuven moet zitten. Maar het kan zijn dat ik die maandag vrij heb, etc. Ik moet dat nog eens goed bekijken.


    Dit is inderdaad een zondag! Hopelijk ben je die maandag vrij, laat het vooral weten wanneer je meer zekerheid hebt!


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Ik moet even kijken of die week daarna geen tentamenweek heb of iets... dus je mag mij wel op misschien zetten ^^

    Britt / 21 / vertrekstation: Goor


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Misschien kan ik toch komen, lol. Ik zou moeten werken maar ik ga mijn contract per 1 maart opzeggen, dus dan ben ik vrij... Laat me nog maar op misschien staan, ik kijk nog even! :'D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Barry_Allen schreef:
    Ik moet even kijken of die week daarna geen tentamenweek heb of iets... dus je mag mij wel op misschien zetten ^^

    Britt / 21 / vertrekstation: Goor


    Leuk! Je staat erbij!


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    nijmegen gaat mij niet lukken helaas
    ik schrijf me uit

    Byrne schreef:
    (...)

    Alvaro Soler. (:


    Nog nooit van gehoord.. Maar klinkt wel gaaf! Alvast veel plezier! ^^

    & Jammer Asker! Ik haal je van de lijst.


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Niallerslove schreef:
    (...)

    Nog nooit van gehoord.. Maar klinkt wel gaaf! Alvast veel plezier! ^^

    & Jammer Asker! Ik haal je van de lijst.


    Serieus niet?
    Je kent de liedjes El Mismo Sol en Sofia vast wel, als je vaak naar de radio luistert. :'D
    But thanks!


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Byrne schreef:
    (...)

    Serieus niet?
    Je kent de liedjes El Mismo Sol en Sofia vast wel, als je vaak naar de radio luistert. :'D
    But thanks!


    OH. Ja, die ken ik zeker wel! Fijn om te merken dat ik niet volledig onder een steen heb geleefd, hahaha.

    Nu kijk ik al helemaal uit naar jouw verhalen op de meeting. ^^


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Niallerslove schreef:
    (...)

    OH. Ja, die ken ik zeker wel! Fijn om te merken dat ik niet volledig onder een steen heb geleefd, hahaha.

    Nu kijk ik al helemaal uit naar jouw verhalen op de meeting. ^^


    Ja, snap ik, hahahaha.
    Ik zal ook proberen wat te filmen. (wbw) Maar vaak vergeet ik dat omdat ik zo in het concert op ga. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    YAS ik hoopte al op Nimma want dan kan ik van de zomer Picknick Meeting Arnhem/Sonsbeek organiseren muahahahahha (6)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Boh, twee meetings in één weekend. Dit is niet oké. Ik ga kijken hoe mijn portemonnee en werkrooster dit gaan toelaten.


    Deep inside, I've never felt alive

    Mieczyslaw schreef:
    YAS ik hoopte al op Nimma want dan kan ik van de zomer Picknick Meeting Arnhem/Sonsbeek organiseren muahahahahha (6)


    Oeeeh dat klinkt goed! Count me in ^^


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'