• Hallo lieve users!

    Hoe kan je 2017 nou beter beginnen dan door een meeting voor te bereiden? Niet, toch? Dat is wat Perpetual en ik ook dachten! (wbw) Maar waarom zouden wij deze pret alleen voor onszelf houden? Vanuit het idee 'hoe meer zielen, hoe meer vreugd' zouden we het super leuk vinden als er ook mensen komen die normaal niet zo snel naar meetings gaan, zodat nog meer mensen elkaar kunnen leren kennen! We bijten tenslotte niet ^^
    Het leek ons een goed idee om dit met jullie te delen want hoe meer zielen, hoe meer vreugde, niet waar? (banana)

    Ons plan was om naar Nijmegen of Arnhem te gaan, dit is goed bereikbaar met het OV en het zijn natuurlijk leuke steden! Daar is van alles te doen. Een terrasje pakken, shoppen.. Er is voor ieder wat wils! Wij hopen dat wij deze dag met jullie zullen kunnen spenderen!




    Wil je erbij zijn? *O* Vul dan even dit lijstje in:
    - (Schuil)naam
    - Leeftijd
    - Plaats van vertrek (zodat jullie eventueel gezellig samen kunnen reizen)

    Alle informatie nog kort op een rijtje:
    Waar?
    Nijmegen!

    Wanneer?
    Zondag 5 maart!

    En natuurlijk het belangrijkste: wie komen er?
    Zeker:
    - Do / Niallerslove - 18 (Nijmegen)
    - Anou / Perpetual - 18 (Nijmegen)
    - Sofie / Occamy - 21 (Veghel/Ede)
    - Shar / HalfBloodPrince - 22 (Roermond)
    - Sam/ Salaryman - 24 (Almelo)
    - Emma / Krullie - 22 (x)

    [ bericht aangepast op 5 maart 2017 - 19:42 ]


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Patholoog schreef:
    Gebaseerd op ervaring is de kans (veel) groter dat ik niet ga komen, dan dat ik wel ga komen. Het is daarom oneerlijk als een formulier ga invullen voor een meeting waar ik misschien/waarschijnlijk niet naar toe ga.
    Het is overigens niet persoonlijks, maar ik heb echt anxiety voor dit soort dingen. Ik ben dan ook nog nooit naar een meeting geweest.


    Totaal begrijpelijk! Als je je er niet op je gemak voelt, is het misschien inderdaad niet de beste beslissing om te gaan. Natuurlijk zouden we het geweldig leuk vinden als je komt, maar als je niet komt begrijpen we dat ook zeker!


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Er zijn vanaf deze week weer treinkaartjes bij de Kruidvat, dus dat is misschien handig als mensen vanaf ver moeten komen. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Hallo (on)bekende Q'ers! Niallerslove en ik hebben even overleg gehad en we hebben nu definitief de meeting geprikt. Qua stad lagen de voorkeuren dicht bij elkaar (vooral veel mensen die het niet zoveel uitmaakte), maar uiteindelijk is het Nijmegen geworden!
    Over de datum waren jullie het over het algemeen wel eens, dus dat is heel fijn. De datum die we hebben gekozen (en waarop de meeste mensen dus kunnen) is zondag 5 maart.
    Graag horen we van ieder van jullie nog even definitief of jullie wel en niet aanwezig zijn, dan weten we wie we kunnen verwachten ^^


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Perpetual schreef:
    Hallo (on)bekende Q'ers! Niallerslove en ik hebben even overleg gehad en we hebben nu definitief de meeting geprikt. Qua stad lagen de voorkeuren dicht bij elkaar (vooral veel mensen die het niet zoveel uitmaakte), maar uiteindelijk is het Nijmegen geworden!
    Over de datum waren jullie het over het algemeen wel eens, dus dat is heel fijn. De datum die we hebben gekozen (en waarop de meeste mensen dus kunnen) is zondag 5 maart.
    Graag horen we van ieder van jullie nog even definitief of jullie wel en niet aanwezig zijn, dan weten we wie we kunnen verwachten ^^


    Ennnnnn we willen natuurlijk graag weten of iemand iets heeft dat diegene per se wil zien en/of doen! Wij hebben er in elk geval enorm veel zin in!*O*


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Oeh dan kan ik denk ik wel (: en Nijmegen is super chill c;


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Aanwezig natuurlijk. *O*
    Ik zal er denk ik wel heel brak uitzien omdat ik die vorige avond een concert heb gehad, maar yolo :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik blijf voorlopig nog even op misschien staan, want ik heb 4 maart ook al een meeting in Rotterdam ^^


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Byrne schreef:
    Aanwezig natuurlijk. *O*
    Ik zal er denk ik wel heel brak uitzien omdat ik die vorige avond een concert heb gehad, maar yolo :')


    Yess gezellig! Ik kijk nu al uit naar je verhalen! Naar welk concert ga je?


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Pickett schreef:
    Oeh dan kan ik denk ik wel (: en Nijmegen is super chill c;


    Gelukkig! ^^ & Ja, dat vind ik nou ook! (;


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Crewbie schreef:
    Ik blijf voorlopig nog even op misschien staan, want ik heb 4 maart ook al een meeting in Rotterdam ^^


    Begrijpelijk! We wachten geduldig af (A)


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Het is 5 maart toch, tho? Want 4 maart kan ik ook niet. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Byrne schreef:
    Het is 5 maart toch, tho? Want 4 maart kan ik ook niet. :')


    Yess, 5 maart it is!


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Pickett schreef:
    Oeh dan kan ik denk ik wel (: en Nijmegen is super chill c;


    Hehehe.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    De titel is aangepast c:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niallerslove schreef:
    (...)

    Yess gezellig! Ik kijk nu al uit naar je verhalen! Naar welk concert ga je?


    Alvaro Soler. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you