• Overal ter wereld, Arabie, Azie, Europa, Amerika, Afrika leven er speciale mensen, mensen die in een draak kunnen veranderen welk draak hangt er van af waar ze vandaan komen. Maar helaas worden deze prachtige mensen/draken opgejaagd door de zogenoemde hunters die met verschillende wapens de drakenmensen zoals hun dat noemen opjagen en uit eindelijk proberen te doden omdat ze ‘’gevaarlijk voor de wereld zouden zijn.’’ Echter is dit zeer zeker niet het geval en is er 100 jaar geleden een genootschap opgericht met de naam the dragons, hun beschermen de drakenmensen voor de hunters, en nu hebben ze een drastische beslissing genomen om al die speciale mensen naar Lugano in Zuid-Zwitserland te brengen, waar de genootschap samen met de draken gaan trainen om de hunters voor eens en voor altijd uit te schakelen.

    De draken:

    -Vorstdraak: Helemaal wit of wit met een blauwe ondertoon
    -Afmeting: 13 meter lang, 4 a 5 meter groot
    -Wapens: Spuwt ijskoude lucht, staart, klauwen en hoorns.
    -Details: Heeft een stekelige staart als wapen, puntige stekels, grote dunne harde vleugels, scherpe klauwen, kleine puntige schudden, lange ijskoude hoorns, kristalachtige ogen.
    -Komt voor: Antarctica

    -Europese draak: Rood, groen,zwart of goudkleurig
    -Afmeting: 15m lang en 4 1 5,5m groot
    -Wapens: Vlammen, staart, klauwen en horens
    -Details: Harde stekels, grote kop, 2 ogen, 2 grote vleermuisachtige vleugels, giftanden, schudden, hoorns, pijlvormige staartpunt met stekels en 4 poten met 5 scherpe klauwen.
    -Komt voor: Door heel Europa

    -Aziatische Long: Blauw, zwart, wit, rood of geel
    -Afmetingen: 13m lang, 4 a 5 meter groot
    -Wapens: Hoorns, tanden en klauwen
    -Details: Lange voelsprieten, geweiachtige hoorns, manen, klauwen met vijf tenen, grote schudden, staart met veren
    Komt voor: Overal in azie

    -Aarddraak: Is altijd bruin
    -Afmeting: Heeft dezelfde afmetingen als de vorstdraak en de Europese draak
    Wapens: heeft ongeveer dezelfde wapens als de vorstdraak, alleen hij beschikt over de element aarde
    Komt voor: Overal in Afrika

    -Zuurdraak: Is altijd groen
    Heeft hetzelfde als de aarddraak, vorstdraak Europese draak alleen hij kan zuur spuwen
    Komt voor: overal in Amerika

    Waterdraak: Is altijd blauw
    Heeft hetzelfde als de andere draken alleen hij spuwt water en kan onder water zwemmen.
    Komt voor: overal in Arabië


    Invulijsje:
    Mensen die in draken kunnen veranderen:

    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Innerlijk: (Als mens)
    Uiterlijk: (Als mens)
    Innerlijk: (Als draak, innerlijk kan hetzelfde zijn als ze mens is.)
    Uiterlijk:
    Draaksoort:
    Nationaliteit: (Je nationaliteit ligt aan welke draaksoort je bent)
    Geschiedenis: (Zet er ook bij hoe ze ontdekte dat ze in een draak kun veranderen
    Familie:
    Relaties:
    Wapens/specialiteiten: Heeft ze als mens nog iets speciaals? Kan ze sneller rennen dan een normaal mens, is ze sterker, slimmer of kan diegene goed omgaan met bepaalde wapens?
    Extra:


    Hunters:
    Naam:
    Leeftijd
    Geslacht:
    Nationaliteit:
    Geschiedenis: (Waarom is hij bij de hunters gegaan)
    Uiterlijk:
    Innerlijk
    Familie:
    Relaties:
    Wapens:
    Extra:


    De genootschap:

    Naam:
    Leeftijd
    Geslacht:
    Nationaliteit:
    Geschiedenis: (Waarom is hij bij de genootschap gegaan)
    Uiterlijk:
    Innerlijk
    Familie:
    Relaties:
    Wapens:
    Extra:



    Mensen:
    Naam:
    Leeftijd
    Geslacht:
    Nationaliteit:
    Geschiedenis: (Waarom is hij bij de genootschap gegaan)
    Uiterlijk:
    Innerlijk
    Familie:
    Relaties:
    Wapens:
    Extra: (Zet hier bij of ze van de bestaan afweet, er niks van wilt hebben maar onbewust steeds er bij betrokken raakt, juist mee wilt helpen met ze te beschermen of uit te moorden etc…



    Rollen
    Mensen
    Vrouwen
    -
    -
    Mannen
    -
    -

    Hunters
    Vrouwen
    -
    -
    Mannen
    -Gereserveerd door Darkone
    -

    The dragons
    Vrouwen
    -
    -

    Mannen
    -
    -

    De draken
    Vrouwen
    -Gereserveerd-Aziatische draak-Darkone
    -
    Mannen
    -
    -

    Regels:
    -200 woorden
    -Meisjes/jongens gelijk houden
    -Geen perfecte personages
    -Topics worden alleen door mij geopend tenzij ik iemand hiervoor aanwijs
    -Reserveringen blijven 3 dagen staan
    -16+ toegestaan alleen wel vermelden boven je post
    -1x in de week posten
    -Mits je niet kan reageren wegens vakantie/ander reden meld dat dan even
    -Naams veranderingen doorgeven
    -Niet andermans personages besturen zonder hun toestemming

    DarkOne schreef:
    (...)

    Dat mag

    Ik heb een goed idee. Maar eerst dump ik hier mijn lay out zodra ik die heb en de oppervlakkige info. De rest komt later omdat ik op vakantie ben met alleen mijn telefoon.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Kan die Vorstdraak trouwens nog een Europese draak worden?


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Shigeru schreef:
    Kan die Vorstdraak trouwens nog een Europese draak worden?



    Tuurlijk

    DarkOne schreef:
    (...)


    Tuurlijk

    Thanks ^^


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Hoe oud maken jullie je personages ongeveer? Ik wil vanavond proberen een start te maken, maar dan heb ik een beetje een indicatie, want als iedereen 15 is en ik maak die van mij 25 is dat verschil zo groot :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Hoe oud maken jullie je personages ongeveer? Ik wil vanavond proberen een start te maken, maar dan heb ik een beetje een indicatie, want als iedereen 15 is en ik maak die van mij 25 is dat verschil zo groot :')

    De mijne wordt 21.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Ik schrijf me uit, i'm Sorry


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Shigeru schreef:
    (...)
    De mijne wordt 21.


    Oké, dan is de mijne dus niet de enige in die leeftijdsklasse straks.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    AYDEN      LEANDER      CONALL
    “And the more hurt he gets, the more venomous he grows.”


    Naam
    Ayden - From the old Irish name Áed, which meant "fire".
    Leander - Latinized form of the Greek name Λεανδρος (Leandros), derived from λεων (leon) meaning "lion" and ανηρ (aner) meaning "man" (genitive ανδρος).
    Conall - Means "strong wolf" in Gaelic.

    Leeftijd
    Hij is 23 jaar oud en jarig op 6 juni.

    Nationaliteit
    Hij is Iers.

    "I’ve always loved the idea of not being what others expect me to be."


    Innerlijk
    Ayden was altijd de jongen die het leven niet zo serieus nam en overal wel een spel van kon maken. Zeker de jacht grapte hij wel over, al was dat misschien ook zijn manier van omgaan met het feit dat ze wel andere levende wezens doodden, hoe gevaarlijk de drakenmensen ook waren. Na de dood van zijn broer en zijn vader is hij veranderd. Hij is verbitterd, zou je kunnen zeggen. De jacht is geen spel meer, maar echt business geworden. Hij is serieuzer geworden, grimmiger. Hij wil wraak op de drakenmensen.
    Hij is loyaal aan de mensen om hem heen en zou ook nooit iets doen om de ander bewust pijn te doen. Eigenlijk is hij een hele zachtaardige jongen. Hij zou voor zijn vrienden door het vuur gaan en je kan ook altijd bij hem terecht als je ergens mee zit.
    Sinds de dood van zijn broer en vader neemt hij meer risico met zichzelf. Waar hij eerst tot de achterhoede behoorde, is hij nu degene die vooraan staat bij de jacht en die inmiddels ook genot haalt uit het doden van de drakenmensen. Hierdoor neemt hij ook meer risico’s met zijn lichaam en heeft hij nog wel regelmatig een verwonding.
    Hij heeft last van nachtmerries en paniekaanvallen, maar dat zal hij niemand laten weten. Hij is degene die anderen helpt, niet degene die hulp nodig heeft, vindt hij. Hij is ook degene die zichzelf nog wel eens wil overwerken omdat hij geen nee tegen anderen kan zeggen als ze zijn hulp vragen en hij daardoor niet altijd even goed voor zichzelf zorgt of tijd voor zichzelf neemt.
    Buiten de jacht om is hij best makkelijk in de omgang. Hij praat makkelijk met anderen, heeft wel gevoel voor humor – al dan niet redelijk sarcastisch en een tikje naargeestig -, al opent hij zich niet makkelijk. Zolang het echter niet te persoonlijk wordt, is hij een goede gesprekspartner. Hij weet ook hoe hij moet luisteren.
    Hij neemt het zichzelf kwalijk wat er met zijn vader en broer is gebeurd, maar dat is iets waar hij niet over wil praten. In plaats daarvan traint hij nog meer en vecht hij nog harder, in een poging het schuldgevoel even te vergeten of het toch een beetje te verlichten. Het werkt niet.
    Hij wil graag onafhankelijk zijn. Hij heeft een sterke eigen mening waar hij ook achter staat. Je zou hem koppig kunnen noemen, maar hij wil zich niks aantrekken van wat anderen over hem denken. Het lukt niet altijd, want de omgeving beïnvloedt hem meer dan hij toe wil geven, maar dat is wel zijn doel. Als jij dus zegt dat hij iets moet doen, zal hij het liefste het andere doen, zelfs als hij het eigenlijk met je eens is, puur om te laten zien dat je niks voor hem bepaalt. Juist daardoor hebben anderen meer invloed op hem dan hij wil.

    "How can you go out and fight like that?
    - Cause I have to. It’s my duty."


    Uiterlijk
    [FC: TT Bret]
    Ayden is 1,82 m lang. Hij heeft schouderlang haar dat afhankelijk van de hoeveelheid zonlicht donkerbruin of zwart is. Hij draagt veel zwarte kleding, want daarin voelt hij zich goed. Eigenlijk draagt hij alles wat hij wil, maar de uitkomst is veel zwart.
    Dankzij de vele verwondingen die hij al heeft opgelopen zit zijn hele lichaam onder de kleine littekens, maar tot nu toe niks wat echt extreem in het oog springt. Op zijn borst heeft hij meerdere kleine tatoeages. Daar zit geen betekenis achter. Hij vond het gewoon mooi staan.

    "Zijn we niet gewoonweg allemaal af en toe een klein beetje verdwaald?"


    Geschiedenis
    † Baldr Conall - vader
    † Mira Conall-Whels - moeder
    † Castor Puck Conall - oudere broer


    Aydens ouders waren allebei hunters. Kort nadat Ayden geboren was, is zijn moeder om het leven gekomen bij een auto-ongeluk. Hij kan zich ook niks meer van haar herinneren. Zijn vader was een zeer fanatiek hunter en het is dan ook niet verwonderlijk dat zowel Ayden als zijn drie jaar oudere broer Castor ook zijn opgeleid tot hunter.
    Met z'n drieën waren ze een goed team, al hield Ayden zich meestal bezig in de achterhoede en doodde hij de draken nooit zelf. Tot drie jaar terug. Door een onoplettendheid van Ayden liep de situatie compleet uit de hand tijdens de jacht, waardoor zowel zijn broer als zijn vader voor Aydens ogen gedood zijn. Dat is de eerste keer geweest dat Ayden een van de drakenmensen gedood heeft, de eerste van velen.

    Wapens
    Zijn voorkeur gaat naar de dolk, maar hij weet ook wel dat alleen handwapens dragen geen slim plan is bij draken. Daarom draagt hij ook altijd een pistool bij zich.

    Relaties
    Anyone?

    Extra

    "Am I still a hero if the only person I save is myself?"





    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Awesomeee

    Ik heb nu echt geen cliché en dramatisch idee voor een ontmoeting en stuff voor dit karakter en het mijne, helemaal niet joh. Ik ga hem eerst maar eens maken ofzo.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Necessity schreef:
    (...)

    Oké, dan is de mijne dus niet de enige in die leeftijdsklasse straks.

    Dat komt wel handig uit :')


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Shigeru schreef:
    Awesomeee

    Ik heb nu echt geen cliché en dramatisch idee voor een ontmoeting en stuff voor dit karakter en het mijne, helemaal niet joh. Ik ga hem eerst maar eens maken ofzo.


    Dankjee ^^

    Ik houd ook helemaaaaal niet *kuch kuch* van clichés dus dat komt goed uit :Y)


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)

    Dankjee ^^

    Ik houd ook helemaaaaal niet *kuch kuch* van clichés dus dat komt goed uit :Y)

    Ik moet eerst maar eens het karakter afmaken, dan vertel ik wel wat ik in gedachten heb


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Luance Suess

    "I'm not going to hurt you."
    "I’ve heard those words before."

    Naam

          Luance Hoogstwaarschijnlijk is dit niet eens een naam. Ik wilde Lance doen maar ik heb al een Lance dus ik stopte er maar een willekeurige U tussen. Lance betekent 'behoeder'.
          Suess Alle dank aan de shampoo en conditioner in mijn badkamer van het merk Syoss, waar ik ooit Suess van wist te maken. Het klinkt nog best goed ook.


    Leeftijd

          Op het moment is Luance 21 jaar oud. Hij verjaart op 1 augustus.


    Geslacht

          Mannelijk, voor zover hij weet.


    Uiterlijk

          FC: Christopher McCrory
          Haar Luance heeft donkerbruin haar, dit heeft hij van zijn moeder geërfd. Anders dan op de foto is het vrij lang, bijna tot zijn schouders zelfs, aangezien hij niet de moeite doet om het te knippen of iets dergelijks. Ook zijn kammen niet te vinden in Luance' leefomgeving.
          Gezicht Luance heeft donkerblauwe ogen, smalle lippen, een rechte, brede neus. Ook is er een kaaklijn, zij het niet erg duidelijk.
          Lichaam Luance is vrij lang met zijn 1,85. Niet dat hij daar echt gebruik van maakt... Zijn houding is zelfs iets naar onzeker neigend met iets voorover hangende schouders, maar dat valt eigenlijk niet zo heel erg op.


    Innerlijk, Geschiedenis & Familie

          Luance Suess, een gesloten persoon zonder al te veel behoefte aan mensen om zich heen. Dat heeft ook een reden: Zijn geschiedenis. Luance' vader heeft nooit veel om hem gegeven; sterker nog, Luance was lucht voor Christian Suess. Maar zelfs lucht kan irritant zijn, als er bijvoorbeeld te weinig is. Christian gebruikte zijn zoon als uitlaatklep voor al zijn frustatraties en irritatie (en dat waren er nogal wat) en werd daarbij geholpen door de alcohol. Dit heeft Luance versteend, het heeft hem geleerd om hard en kil te zijn en om zijn gevoelens nooit aan andere mensen te tonen. De enige persoon waarbij hij zich op zijn gemak voelde was zijn moeder. hij had beter moeten weten. In feite was het enige waar Christian om gaf Elain Suess-Oswald, Luance' moeder dus en Elain gaf ook om hem al wist ze wat hij Luance aandeed. Ze verzorgde dan wel de wonden van zijn zoon en deed dat ook liefdevol maar Christian bleef haar eerste prioriteit. Uiteindelijk kwam het moment dat ze moest kiezen en ze koos verkeerd...
          'Ik zal je nooit iets doen,' had Elain daar hoopvol gezegd.
          'Ik heb dat eerder gehoord,' antwoordde Luance toen.
          Dat was ook gelijk het moment dat hij ontdekte dat hij een draak kon worden, het gebeurde zelfs. Luance was negentien jaar oud toen deze gedaanteverwisseling plaats vond. Het kleine huis en de woonplaatsen van de buren werden verwoest, Luance vloog weg en landde in het eerste het beste bos in Wales dat hij zag.
          Op de dag van vandaag is Luance een wantrouwig persoon die niet graag mensen toelaat in zijn wereld. Als je echter gekeurd bent en hij heeft je in zijn hart genomen kun je altijd op hem rekenen zolang je maar niets voor hem verborgen houdt. Als je dat wel doet en Luance komt er achter dan weet je ook meteen dat je iets echt fout hebt gedaan. Luance zal sowieso wraak nemen en wel zo met de bedoeling dat je emotioneel breekt.


    "Don't depend too much on anyone in this world. Even your shadow leaves you when you're in darkness.


    Draak & Mens

          Als draak is Luance' karakter bijna precies hetzelfde, behalve datg hij hier veel meer zekerheid heeft. Hij kent zijn vaardigheden en weet dat hij mensen in een oogwenk kan doden maar dat hij ze ook lang kan laten lijden. Soms doet hij dat wel, ook bij onschuldigen, gewoon omdat hij vindt dat mensen moeten weten wat pijn is, zoals hij dat zelf ook weet.

          Uiterlijk als draak Zwarte schubben - 15 meter lang & 5,5 meter hoog - Harde stekels - Grote kop - 2 gouden ogen - 2 grote vleermuisachtige vleugels - Hoorns - Pijlvormige staartpunt met stekels - 4 poten met 5 scherpe klauwen.

          Luance is een zwarte Europese Draak.

          Vaardigheden als draak Luance vecht met vlammen, zijn staart, zijn klauwen, zijn hoorns en zijn giftanden.
          Vaardigheden als mens Hij is ontzettend slim maar dat kan hij ook van zijn moeder geërfd hebben (al heeft hij een veel sterkere dan zij) en hij is ontzettend sterk - al zie je dat verder niet aan zijn redelijk magere lichaam.


    Relaties

          Wie wil?


    Extra

          Nationaliteit Luance komt uit Engeland, Londen (en veroorzaakte nogal wat opschudding toen hij ineens op vloog als draak).
    ...




    Het is niet echt fantastisch en ook niet echt precies zoals ik het voor ogen had maar het kan er mee door. Ik weet trouwens dat er meerdere fouten in zitten maar het is hier echt koud en mijn vingers bewegen houterig of zo en mijn gedachten gaan ook niet geweldig.

    Necessity, mijn cliché idee was dat ze elkaar misschien kunnen ontmoeten en dan niet van elkaar doorhebben dat het hunter/draak is. Dat alles steeds diper gaat en dat ze er dan wel achter komen, ik weet niet precies. Het was ook maar een vaag plan.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Mag ik vrouwelijke Europese draak reserveren? Echt super leuk idee!


    "Rebellion's are build on hope"