• Hallo allemaal!

    Ik besloot dat het tijd was voor een meeting een keer wat dichter bij huis. Namelijk: Zwolle! Daarnaast leek het me ook handig als dit in de voorjaarsvakantie viel en aangezien ik in regio Noord naar school ga, heb ik voor die datums gekozen. Oftewel 20, 21, 22, 23 of 24 februari.

    Waar?
    Ik stel voor dat we in Zwolle op het station voor de AH to go afspreken. Dat is makkelijk te vinden

    Wanneer?
    De datum wordt 24 februari rond een uur of 12:00! Hier waren de meeste stemmen voor in de poll

    Wat kunnen we gaan doen?
    -Eten
    -Winkelen
    -Aapjes kijken (oftewel mensen)
    -Elkaar ontmoeten (no shit, Sherlock)
    -Eten
    -Praten

    Awesome! Oke wie komen er?
    Als je (misschien) wil komen, geef dan even je naam, leeftijd en plaats van vertrek op^^

    Zeker:
    Lockhart - Femke - 19 - Dronten
    Jaypaw - Dean - 17 - Hengelo
    Barry_Allen - Britt - 21 - Goor
    lluitador - Eefke - 19 - Zwolle
    Watsky - Evi - 16 - Groningen
    Occamy - Sofie - 21 - Veghel
    TroII - Erieka - 21 - Hasselt
    DreamerN - Nathalie - 23 - Zwolle
    Underscore - Jerina - 17 - Hardenberg
    STYLINSANE - Aniesa - 18 - Zwolle
    BoromirOfGondor - Marleen - 21 - Groningen
    wizardnightM - Marieke - 22 - Zwolle

    Misschien:
    Verdigris - ? - ? - ?
    Tuena - Iris - 18 - Rotterdam
    Patroclus - Eva - 16 - Zwolle


    Whatsappgroep
    Wil je ook in de super awesome whatsappgroep? Pb mij dan je nummer en ik voeg je toe. Denk je dat ik je nummer al heb, dan moet je even aangeven dat je ook in de groep wil hahaha.



    Groetjes Femke

    [ bericht aangepast op 24 feb 2017 - 8:15 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Was inderdaad weer een gezellige meeting en Femke: toppertje voor het organiseren! (flower)


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    FUCK vandaag was 24 feb?????? ik dacht dat dat zaterdag of zondag was en dat ik dus niet kon, dus ik heb niet eens meer in het topic gekeken. Ik ben echt een fucking domme kut lmao.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.