• Hallo'tjes,

    Voor mijn nieuwe verhaal 'Filly' die ik mogelijk laat meedoen aan SOTY onder het thema Royalty.
    Hier een korte beschrijving:
    'In het mooie en grote Meno is de tijd gekomen dat de nieuwe prinses wordt gekroond tot Koningin. De enige stap die daarvoor staat is het huwen van de prinses met een jongen van adel die zelf niet in lijn staat voor de troon. Maar het laatste waar Leia op wacht is om te huwen met de eerste de beste jongen van adel. Als veel mannen langs komen om te proberen om Leia haar hart te stelen ontmoet ze Jace , een jongen die in de stallen werkt van het paleis. '

    Voor de Cover wil ik graag een paard met Leia op de foto.
    Leia heeft lichtbruine lange haren en een mooi gezicht. Voor het paard wil ik het liefst een vos (Bruin) , zoals deze of deze . Onderaan de Cover wil ik ook nog de titel , dus Filly.

    Alvast onwijs bedankt voor jullie tijd en pogingen.
    Liefs Iris/Tuena


    Firm believer of all that is magic

    Ik ga iets proberen!

    Het is best moeilijk om een bruin paard én prinses in één foto te krijgen omdat de kleuren nooit goed overeenkomen. Ik heb een lichtere en een donkere gemaakt:


    [ bericht aangepast op 21 jan 2017 - 21:03 ]


    The soul needs autumn.

    Wervelwind schreef:
    Ik ga iets proberen!

    Het is best moeilijk om een bruin paard én prinses in één foto te krijgen omdat de kleuren nooit goed overeenkomen. Ik heb een lichtere en een donkere gemaakt:




    Onwijs bedankt , ik vind ze allebei echt mooi. Ik kijk nog even of er nog anderen zijn die een poging doen. Dankjewel :)


    Firm believer of all that is magic

    Tried something c:



    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik wil wel wat proberen ^^


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Hallo , ik heb mijn Cover gevonden. Het is de bovenste van Plisetsky geworden.
    Onwijs bedankt allemaal voor het proberen.
    Dit is de uiteindelijke link naar mijn verhaal: Filly
    Van mij mag het topic gesloten worden.


    Firm believer of all that is magic