• Hoi,
    aangezien het al een aantal dagen goed vriest, krijg ik steeds meer zin om te gaan schaatsen. Dus ik hoop echt dat het nog een weekje of twee blijft vriezen zodat ik ook kan gaan schaatsen want dat is echt al zo lang geleden.
    Bovendien zijn er een aantal mensen die zijn gaan schaatsen, maar ik moet studeren (poor me).
    Dus om dit nuttig te houden:
    Wordt er bij jullie in de omgeving al geschaatst?
    En kijken jullie er ook naaruit om te gaan schaatsen of hebben jullie liever gewoon terug warmte?


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Er is hier enkele straten vandaan een schaatsbaan, haaahahah. :Y)


    Heaven is a place that we all have

    Ja, ik vind dat ook! Ik wil gaan schaatsen, maar ik moet ook studeren. Helaas fluctueert het hier tussen de 10 en de -10, dus ik ben bang dat er niet genoeg ijs ligt op het grindgat verderop waar normaal op ijs geschaatst kan worden.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    De schaatsbaan bij mij in het dorp is open en er wordt ook geschaatst op de sloot die letterlijk naast mijn achtertuin ligt. Maar ik zit binnen helaas wiskunde te leren, dus ik snap je frustraties. Haha.


    She was always looking for more..

    Ik zag vandaag mensen op de singel schaatsen. Maar van mij mag die kou wel weer weg.

    @Meixue @ameliorate
    Oh gelukzakken haha ik wil ook een schaatsbaan in de buurt.

    @patholoog
    Ja ik vrees ook wel wat voor zwakke plekken in het ijs, een tip: je kan best 's ochtends of 's avonds proberen omdat het dan meestal nog vriest. Overdag dooit het soms op plekken waar de zon schijnt.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind