• Welcome to Storybrooke


    Praattopic Rollentopic Speeltopic
    Door een nieuwe vloek belanden zeer verschillende personages in Storybrooke, dit keer namelijk niet alleen uit die enchanted forest, maar uit alle werelden waarvan wij geloven dat ze alleen in sprookjes bestaan. Helaas is er deze keer geen Redster, geboren en opgegroeid om de vloek te verbreken en iedereen te bevrijden van de vloek. De personages zullen het zelf moeten uitzoeken, of helpt de mysterieuze Benefactor een handje?


    A L L things truly wicked start from innocence.


    Invullijstje:
    Naam: [ Dit is de naam die je in Storybrooke gebruikt]
    Echte personage: [ Dit is de naam van de character die je voorheen was]
    Leeftijd:
    Baan: [Dit is het werk wat je in Storybrooke doet]
    FC/ uiterlijk: [ Een foto voldoet al in principe]
    Innerlijk:
    Belangrijk item: [ Zie info]
    Relaties:
    Motivatie: [ Je geeft een motivatie door wanneer jij als extra diegene wilt zijn die de vloek heeft veroorzaakt, de Benefactor of een hand hebt geholpen in het veroorzaken van de vloek]
    Extra:

    Rules
    • Alle huisregels van Q gelden ook voor deze RPG
    • Geen Mary sue’s/Gary Stues
    • Ruzie IC mag, ruzie OOC is niet toegestaan in deze RPG
    •Maximaal twee rollen per persoon
    •Houdt mannen en vrouwen graag gelijk
    •Minimaal 250 woorden per post.
    Rollen:
    Mannen
    NAAM – FANDOM – USER - PAGINA
    Mischief - Teenwolf - Mieczyslaw - Pagina 5 (Stiles)
    Johnathan Jackson - DC - HalfBloodPrince - Pagina 1 (John Constantine)
    Peter Hale - Disney - Holly - Pagina 6 (Peter Pan)
    Graham Humbert - Disney/ OUAT - Choctaw - Pagina 5 (Huntsman/ Graham)
    Maciver Hood - Arrow - DarkOne - Pagina 4 (Oliver Queen)
    Aidan Cassidy - Harry Potter - PeterMaximoff - Pagina 5 ( Seamus Finnigan)

    Vrouwen
    NAAM – FANDOM – USER – PAGINA
    Reyna Howell – Disney – Granian - Pagina 3 (Red Riding Hood)
    Gereserveerd - Disney - Underscore - ? (Mulan)
    Gereserveerd - Teenwolf - Bellamy_Blake - ? (Lydia Martin)
    Gereserveerd - ? - Clowder - ?
    Gereserveerd - ? - Peter_Hale - ?
    Lucy Julia Williams - Arrow - Grimmlove - Pagina 5 ( Thea Queen)
    Naya Larsson - The 100 - Trishanakru - Pagina 7 (Lexa kom Trikru)
    Lilly Rae Galen - Wonderland - MissBurton - Pagina 5 (Alice)
    Odi Braveheart - Narnia - JoSnape - Pagina 5 (Lucy Pevensie)
    Matoaka Rolfe - Disney - Clowder - pagina 4 (Pocahontas)



    A L L • M A G I C • C O M E S • W I T H • A • P R I C E.

    De Vloek en andere informatie:
    Lees dit AUB door

    De Vloek is veroorzaakt door iemand met zijn eigen motieven. Dit personage kan zijn of haar vroegere zelf herinneren en zorgt ervoor dat het in Storybrooke loopt zoals hij of zij het wilt. Als het erop lijkt dat iemand zijn vroegere zelf lijkt te herinneren, grijpt deze persoon in. Maar deze persoon weet niet wie de Benefactor is tenzij deze Benefactor zich bekend geeft of iemand ontdekt het. In Storybrooke staat de tijd voor 10 jaar al stil door de vloek. Niemand wilt Storybrooke ook echt verlaten. Hoewel alles normaal lijkt, zijn er altijd sporen van magie te vinden in Storybrooke. De vloek valt te verbreken. Alles is omkeerbaar door een kus uit ware liefde. Maar je kunt je herinneren en je eventuele krachten terug krijgen door het item aan te raken dat in je vorig leven heel belangrijk voor je is geweest. Dit mag absoluut geen persoon zijn. De Benefactor valt te vergelijken met Repelsteeltje uit de serie. Dit personage handelt uit zijn eigen belangen en doet wat hem of haar bevalt. Dit personage weet wel wie de vloek heeft veroorzaakt. Alleen zijn of haar eerste actie wordt bepaald door mij. Mijn character krijgt een geheugendrankje van de Benefactor. Hierdoor behoud ik de controle dat het geen Weerwolven van Wakkerdam wedstrijd wordt maar een RPG met wat meer interactie.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2017 - 21:48 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Naya      Amelie Larsson

    • • N A M E
    — Naya Amelie Larsson.
    — Haar naam in haar echte wereld is Lexa kom Trikru (of in haar eigen taal Leksa kom Trikru)
    — Bekenden van haar noemen haar altijd bij Naya.
    — Ze wilt dat mensen haar gewoon bij haar naam noemen.

    • • A G E
    — Twintig jaar oud
    — Geboren op een lente dag.
    — Ziet er twintig jaar oud uit

    • • A P P E R E A N C E
    — Lengte • 1 meter en vijfenzestig centimeter.
    — Gezichtsvorm • Redelijk ovaal.
    — Wenkbrauwen. • Bruin.
    — Oogkleur • Groen.
    — Bril of lenzen • Geen.
    — Neus • Gemiddelde neus dikte.
    — Lippen • roze en slank.
    — Huidskleur • Blank.
    — Kenmerken • Haar lichte ogen.
    — Haarkleur • Licht bruin.
    — Haartype • Redelijk dun.
    — Haarstijl • Licht krullend.
    — Stem • een hoge, zachte stem.
    — Handicaps • Geen.
    — Kledingstijl • Hetgene waar ze zin in heeft.
    — Favoriete kledingstuk • Een leren jas
    — Accessoires • Een halve maan ketting.
    — Tatoeages • Al haar tatoeages die ze ook in haar leven als Heda ook had
    — Piercings • Geen.
    • • I N N E R L I J K
    Positieve eigenschappen.
    • Attent
    • Dapper
    • Vriendelijk.

    • Behulpzaam
    • Intelligent.
    • Loyaal.
    • Stralend.
    • Charmant.
    • Doorzetter.
    • Ambiteus.
    Negatieve eigenschappen.
    • Eigenwijs
    • Doet enkel iets als ze daar zin in heeft.
    • Sacarstisch

    • Emotioneel
    • Komt soms hard over.
    • Wispelturig.
    • Perfectionist
    • Ijdel.
    • Manipulatief.

    — Naya vindt zichzelf een prima persoon.

    • • E X T R A
    [justify]— Wereld • Naya heet oorspronkelijk Lexa (of in haar taal Leksa) en ze is van de aarde bij The 100. Daar was ze de Heda van de grounders.
    — Relaties • Wie wilt?
    — Baan • Op dit moment studeert ze medicijnen, maar om aan geld te komen helpt bij een basischool dagelijks.
    — Haar voorwerp • Het voorwerp wat haar aan zichzelf oftewel Lexa herinnert, is haar setje met benodigdheden voor haar krijgers make-up.
    — Motivatie • Ook al is Naya of toen nog Lexa niet zelf de persoon die de vloek uitsprak, dat kwam doordat ze geen magische krachten had, hielp ze wel mee met de vloek. Het leven als Heda is namelijk zwaar, ze moest namelijk de orde houden in dertien grounders stammen die soms nogal barbaars waren en vanwege het feit dat ze de Natblida was die de conclaaf had gewonnen. Soms had ze het daar best veel moeite mee. Ook wou ze daarom graag rust en als de vloek zou komen kon ze gewoon een rustig leven leiden en daar verlangde ze -ondanks dat ze ervan houdt om haar mensen te beschermen- van om gewoon een rustig leven te leiden. Daarom hielp ze met de vloek.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Granian schreef:
    (...)


    Maar wat nou als ik niet de benefactor of de persoon wil zijn die de vloek heeft uitgesproken?


    Zet je dit erin.


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Weet de Benefactor/Degene die de vloek heeft uitgesproken alles nog? Voor hun zijn er geen na-effecten?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Clowder schreef:
    Weet de Benefactor/Degene die de vloek heeft uitgesproken alles nog? Voor hun zijn er geen na-effecten?


    Als ik het goed heb is de Benefactor ook zijn/haar magie/kracht kwijt net zoals degene die de vloek heeft uitgesproken, maar beide personen weten nog wel wie ze echt zijn en hun geschiedenis, echter laten beide dit niet merken.


    Do I look like Mother Teresa?

    Choctaw schreef:
    (...)

    Als ik het goed heb is de Benefactor ook zijn/haar magie/kracht kwijt net zoals degene die de vloek heeft uitgesproken, maar beide personen weten nog wel wie ze echt zijn en hun geschiedenis, echter laten beide dit niet merken.

    Oke. Thanks ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het speeltopic wordt vandaag geopend maar eerst check ik nogmaals de rollen.


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik ga nu de Benefactor en de Vloek veroorzaker aan wijzen. Zodra het speeltopic geopend is, weten jullie dat de rollen zijn verdeeld


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Gereserveerd - Disney - Underscore - ? (Mulan)
    Gereserveerd - Teenwolf - Bellamy_Blake - ? (Lydia Martin)
    Gereserveerd - ? - Clowder - ?
    Gereserveerd - ? - Peter_Hale - ?
    Gereserveerd - Disney/ OUAT - DarkOne - ? (Belle)

    Ik mis van deze mensen nog een rol


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik laat Belle vallen

    HalfBloodPrince schreef:
    Gereserveerd - Disney - Underscore - ? (Mulan)
    Gereserveerd - Teenwolf - Bellamy_Blake - ? (Lydia Martin)
    Gereserveerd - ? - Clowder - ?
    Gereserveerd - ? - Peter_Hale - ?
    Gereserveerd - Disney/ OUAT - DarkOne - ? (Belle)

    Ik mis van deze mensen nog een rol


    Dat klopt, ik twijfel over het innerlijk namelijk.
    Moet het zoals het personage die ze echt zijn of juist niet? Ik heb namelijk niet veel tijd om een nieuw innerlijk uit te schrijven, aangezien ik aanstaande woensdag mij sectorwerkstuk moet inleveren en er nogal verl aan moet doen.
    Dus mag ik het innerlijk van een oude rol(waar ik nog niet mee heb gespeeld) pakken? c:


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Bellamy_Blake schreef:
    (...)

    Dat klopt, ik twijfel over het innerlijk namelijk.
    Moet het zoals het personage die ze echt zijn of juist niet? Ik heb namelijk niet veel tijd om een nieuw innerlijk uit te schrijven, aangezien ik aanstaande woensdag mij sectorwerkstuk moet inleveren en er nogal verl aan moet doen.
    Dus mag ik het innerlijk van een oude rol(waar ik nog niet mee heb gespeeld) pakken? c:



    Dit is geheel aan jouw


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    Gereserveerd - Disney - Underscore - ? (Mulan)
    Gereserveerd - Teenwolf - Bellamy_Blake - ? (Lydia Martin)
    Gereserveerd - ? - Clowder - ?
    Gereserveerd - ? - Peter_Hale - ?
    Gereserveerd - Disney/ OUAT - DarkOne - ? (Belle)

    Ik mis van deze mensen nog een rol

    Daar ben ik van op de hoogte. Ik ben eerst van plan mijn vrouwelijke rol hiervan af te maken (bijna klaar), mijn mannelijke rol bij een andere RPG (tevens bijna klaar), en een korte post te schrijven, dan ga ik aan de mannelijke rol voor deze RPG maken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oke, ik denk dat ik nu wel klaar ben met Matoaka (Pocahontas), wellicht moet ik nog wel wat dingen bijwerken, maar ik ga zo beginnen aan mijn mannelijke rol.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lorelei Montgomery


    "Never frown: someone could be falling in love with your smile"

    Naam
    Lorelei—
    Lorelei is een Duitse meisjesnaam. Het betekent `aantrekkelijk`. De naam Lorelei wordt voornamelijk gebruikt in Germaanse mythologie.


    Montgomery—
    Montgomery is een Engelse jongensnaam én achternaam. Het betekent `machtig berg`. Ook is Montgomery de hoofdstad van de Amerikaanse staat Alabama aan de rivier de Alabama


    Echte personage
    Lydia Martin, oftewel de Banshee uit Beacon Hills -Teen Wolf-.


    Leeftijd
    De dame is geboren op de elfde van oktober, oftewel in de herfst. en is momenteel achttien jaar oud. Haar Zodiac is een Libra.
    Element: Air
    Quality: Cardinal
    Color: Blue, Green
    Day: Friday
    Ruler: Venus
    Greatest Overall Compatibility: Gemini, Aquarius
    Best for Marriage and Partnerships: Aries
    Lucky Numbers: 6, 15, 24, 33, 42, 51, 60
    Date range: September 23 - October 22


    Not all monsters do monstrous things.


    Innerlijk
          Wanneer er aan Lorelei wordt gevraagd hoe zij zichzelf zal beschrijven, komt de eigenschap 'roekeloos' als eerste in haar hoofd. Hoewel ze wel goede hersenen is, denkt ze vaak niet na bij de acties die ze uithaalt. Ze doet vaak meteen het eerste wat in haar opkomt en later zal ze moeten leven met de consequenties die haar actie heeft. Negen van de tien keer, is het toch goed voor haar. Zoals ook al vermeld heeft ze een redelijk goed stel hersenen, niet dat ze ermee loopt te pronken, ze is niet alleen een 'rekengenie' of een 'talenwonder'. Lorelei is zowel goed in talen als in exacte vakken en heeft dit vaak genoeg zitten te verbergen. Pas in het einde van haar sophomore year is ze gaan laten zien, hoe intelligent ze eigenlijk kan zijn. Wanneer Lorelei een opdracht krijgt, zal ze deze ook volgen en weet wat ze moet doen en ook vaak hoe het moet, ze zal het kritisch uitvoeren en zorgen voor een goed eindresultaat
          Ze is ook een manipulatief persoon. Voornamelijk omdat ze dingen zal verdraaien, zodat het dus voor haar goed uitkomt. Ze kiest vaak genoeg voor zichzelf op nummer 1, zal altijd trouw blijven aan haar zelf en dit maakt haar tot een zelfverzekerd persoon. Alhoewel deze zelfverzekerdheid soms iets té is en anderen haar dan als een arrogant persoon zien. Verder is ze ook een perfectionistisch persoon die wilt dat alles goed gaat en hier moeite voor doet. Toch denkt ze ook realistisch na en als iets niet lukt, dan lukt het gewoon simpelweg niet.
          Liegen is een ding waar Lorelei niet altijd een fan van is, maar wanneer het niet anders kan, dan doet ze dit wel, dit vaak alleen voor haar vrienden dan. Toch is ze ook een loyaal persoon, als je eenmaal haar goed leert kennen en moeite doet voor haar, zal, ze dit ook voor jou doen. Voor haar vrienden zal ze door het vuur gaan om ze te beschermen. Lorelei is bij haar vrienden altijd een vrolijke stuiterbal, die druk is en letterlijk rond kan springen. Hierbij komt dat ze ook meteen een sociaal persoon is, die vaak wel met iedereen een praatje kan maken. Grapjes kan ze altijd waarderen van haar vrienden en ze geniet ervan om gewoon haar zelf bij haar vrienden te kunnen zijn en eventjes lekker onserieus kan doen, zonder rot opmerkingen over haar gedrag. Ze komt op voor zichzelf indien nodig en zal vaak niet een uitdaging of gevecht uit de weggaan. Vooral als het iets is waarin Lorelei in geloofd. Wanneer ze ook in iets geloofd, is het moeilijk haar mening te veranderen.


    Uiterlijk

    Lengte —1 meter en 60 centimeter.
    Lichaamstype
    — Figuur • Tenger
    — Tatoeages • Nee.
    — Piercings • Nee.
    — Moedervlekken • Ja.
    — Littekens • Nee.
    — Kenmerken • Niet van toepassing.
    Huid
    — Huidskleur • Blank.
    — Etniciteit • Amerikaans.
    Gezicht
    — Wenkbrauwen • Rood, bruin.
    — Wimpers • Lang en licht
    — Ogen • Hazel
    — Neus • Smal
    — Lippen • Vol
    — Wangen • Zit een lichtelijke blos op.
    Haren
    — Haarkleur • Rood.
    — Haarlengte • Tot haar borsten.
    — Haarstijl • Slag, maar ze stijlt en krult.
    Handen
    — Gebruikte hand • Rechts voor alles.
    — Nagels • Gemiddelde lengte en altijd netjes gelakt.
    Stem
    — Accent • Geen.
    — Volume • Gemiddeld.
    — Manier van spreken • Duidelijk.
    She was a queen, with neither crown nor kingdom, the most powerful piece on the board with no moves left to make; she overturned the table.
    Belangrijk item

    Het item wat voor haar belangrijk is is een armband van haar grootmoeder Lorraine Martin.


    Baan
    Lorelei is momenteel een senior van de plaatselijke High School en hoopt om hierna scheikunde of iets in die richting te gaan studeren, aangezien dit iets is waar ze goed in is, net zoals biologie.
    Verder is ze een weekendhulp in een kledingwinkel.


    Motivatie
    Als Lydia heeft ze er wel over nagedacht om iets te veranderen, om het leven weer normaal te maken. Dit gevoel was voornamelijk na de dood van mensen die ze kende en het vinden van diverse dode lichamen. Toch heeft ze hier niets mee gedaan en heeft zichzelf opgepakt en is doorgegaan met haar leven.


    Relaties
    Anyone who dares? :3
    tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst teksttekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst teksttekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst




    Extra
    —Likes • Clothes, friends, family, reading, sun & tea.
    —Dislikes • Rain, haters, too high expectations, too much voices,
    —Lorelei spreekt natuurlijk vanuit huis Engels, maar kan ook redelijk wat Frans en klassiek Latijn en oud Latijn.


    Sweet as sugar, cold as ice, hurt me once, I'll break you twice


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Speeltopic


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."