• Welcome to Storybrooke


    Praattopic Rollentopic Speeltopic
    Door een nieuwe vloek belanden zeer verschillende personages in Storybrooke, dit keer namelijk niet alleen uit die enchanted forest, maar uit alle werelden waarvan wij geloven dat ze alleen in sprookjes bestaan. Helaas is er deze keer geen Redster, geboren en opgegroeid om de vloek te verbreken en iedereen te bevrijden van de vloek. De personages zullen het zelf moeten uitzoeken, of helpt de mysterieuze Benefactor een handje?


    A L L things truly wicked start from innocence.


    Invullijstje:
    Naam: [ Dit is de naam die je in Storybrooke gebruikt]
    Echte personage: [ Dit is de naam van de character die je voorheen was]
    Leeftijd:
    Baan: [Dit is het werk wat je in Storybrooke doet]
    FC/ uiterlijk: [ Een foto voldoet al in principe]
    Innerlijk:
    Belangrijk item: [ Zie info]
    Relaties:
    Motivatie: [ Je geeft een motivatie door wanneer jij als extra diegene wilt zijn die de vloek heeft veroorzaakt, de Benefactor of een hand hebt geholpen in het veroorzaken van de vloek]
    Extra:

    Rules
    • Alle huisregels van Q gelden ook voor deze RPG
    • Geen Mary sue’s/Gary Stues
    • Ruzie IC mag, ruzie OOC is niet toegestaan in deze RPG
    •Maximaal twee rollen per persoon
    •Houdt mannen en vrouwen graag gelijk
    •Minimaal 250 woorden per post.
    Rollen:
    Mannen
    NAAM – FANDOM – USER - PAGINA
    Mischief - Teenwolf - Mieczyslaw - Pagina 5 (Stiles)
    Johnathan Jackson - DC - HalfBloodPrince - Pagina 1 (John Constantine)
    Peter Hale - Disney - Holly - Pagina 6 (Peter Pan)
    Graham Humbert - Disney/ OUAT - Choctaw - Pagina 5 (Huntsman/ Graham)
    Maciver Hood - Arrow - DarkOne - Pagina 4 (Oliver Queen)
    Aidan Cassidy - Harry Potter - PeterMaximoff - Pagina 5 ( Seamus Finnigan)

    Vrouwen
    NAAM – FANDOM – USER – PAGINA
    Reyna Howell – Disney – Granian - Pagina 3 (Red Riding Hood)
    Gereserveerd - Disney - Underscore - ? (Mulan)
    Gereserveerd - Teenwolf - Bellamy_Blake - ? (Lydia Martin)
    Gereserveerd - ? - Clowder - ?
    Gereserveerd - ? - Peter_Hale - ?
    Lucy Julia Williams - Arrow - Grimmlove - Pagina 5 ( Thea Queen)
    Naya Larsson - The 100 - Trishanakru - Pagina 7 (Lexa kom Trikru)
    Lilly Rae Galen - Wonderland - MissBurton - Pagina 5 (Alice)
    Odi Braveheart - Narnia - JoSnape - Pagina 5 (Lucy Pevensie)
    Matoaka Rolfe - Disney - Clowder - pagina 4 (Pocahontas)



    A L L • M A G I C • C O M E S • W I T H • A • P R I C E.

    De Vloek en andere informatie:
    Lees dit AUB door

    De Vloek is veroorzaakt door iemand met zijn eigen motieven. Dit personage kan zijn of haar vroegere zelf herinneren en zorgt ervoor dat het in Storybrooke loopt zoals hij of zij het wilt. Als het erop lijkt dat iemand zijn vroegere zelf lijkt te herinneren, grijpt deze persoon in. Maar deze persoon weet niet wie de Benefactor is tenzij deze Benefactor zich bekend geeft of iemand ontdekt het. In Storybrooke staat de tijd voor 10 jaar al stil door de vloek. Niemand wilt Storybrooke ook echt verlaten. Hoewel alles normaal lijkt, zijn er altijd sporen van magie te vinden in Storybrooke. De vloek valt te verbreken. Alles is omkeerbaar door een kus uit ware liefde. Maar je kunt je herinneren en je eventuele krachten terug krijgen door het item aan te raken dat in je vorig leven heel belangrijk voor je is geweest. Dit mag absoluut geen persoon zijn. De Benefactor valt te vergelijken met Repelsteeltje uit de serie. Dit personage handelt uit zijn eigen belangen en doet wat hem of haar bevalt. Dit personage weet wel wie de vloek heeft veroorzaakt. Alleen zijn of haar eerste actie wordt bepaald door mij. Mijn character krijgt een geheugendrankje van de Benefactor. Hierdoor behoud ik de controle dat het geen Weerwolven van Wakkerdam wedstrijd wordt maar een RPG met wat meer interactie.
    Opgelet:
    Supernatural wezens in de RPG kunnen ook niet meer hun supernatural krachten herinneren. Dit komt doordat de Vloek de krachten van de supernatural wezens heeft ‘bevroren’. Maar de versterkte zintuigen blijven maar in mindere maten door de vloek.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2017 - 23:40 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Clowder schreef:
    (...)
    Oké. Dus dan bedoel je meer dat het je habits zijn dat je zulke dingen wilt doen, je weet alleen niets meer. Begint het trouwens vanaf het begin?


    Kijk gewoontes krijg je er niet uit. Mijn character rookt. Ik ga een voorbeeld benoemen: John is zijn moeder verloren, in het origineel verhaal is hij daardoor een manier gaan zoeken om haar terug te halen waardoor hij een antihero is. In Storyhrooke mist hij dat laatste stukje. Hij helpt geen mensen meer.

    Wie is je character ook alweer? Kan ik misschien een voorbeeld geven


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    PeterMaximoff schreef:
    Okay. Of een kaars aan wil steen...


    Ja of een kaars aan wilt steken. Hij heeft wel magie maar in mindere maten door de vloek. Plus hij heeft geen wand. Maar omdat hij niet meer weet dat hij een wizard is, lijkt het gewoon op enorm veel pech. Dit komt omdat hij dat beetje magie niet onder controle heeft.


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik begin het te snappen :Y)

    Nu alleen een leuk karakter vinden.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    Ja of een kaars aan wilt steken. Hij heeft wel magie maar in mindere maten door de vloek. Plus hij heeft geen wand. Maar omdat hij niet meer weet dat hij een wizard is, lijkt het gewoon op enorm veel pech. Dit komt omdat hij dat beetje magie niet onder controle heeft.


    Koken kan hij dus wel vergeten en sfeer brengen ook xD ik zie t helemaal voor me


    Bowties were never Cooler

    Ik ga zo'n advantage nemen van het feit dat je uiterlijk niet hoeft te beschrijven ^^ Nu alleen ff leuke foto's zoeken. <3.<3

    [ bericht aangepast op 24 jan 2017 - 16:39 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    HalfBloodPrince schreef:
    Iedere bewoner van Storybrooke is zijn vorig leven door de vloek vergeten. Ze kunnen het zich niet herinneren maar hebben wel nog vaak hetzelfde character( wel iets aangepast uiteraard) en er zijn veel verwijzingen te vinden in wat ze doen. Bijv. Graham is de sheriff van Storybrooke, in de entchanted forest was hij een huntsman.


    Oh god, dan moet ik echt goed zoeken met Lydia hahah

    [ bericht aangepast op 24 jan 2017 - 16:46 ]


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Je heb als het ware gewoon alle banen die je ook in een gewoon stadje zou hebben :3 Wat op zich best veel is


    We've lived in the shadows for far too long.

    Naam struggles zijn aanwezig hier c:

    HalfBloodPrince, had je al een idee wanneer je het speeltopic wil openen? Dan kan ik namelijk rekening houden met wanneer ik mijn rol sowieso af wil hebben et cetera :Y)


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Bellamy_Blake schreef:
    (...)

    Oh god, dan moet ik echt goed zoeken met Lydia hahah


    Ga eens kijken wat Lydia wilt worden of ze is nog steeds een student op Storybrooke High


    Ik ga eens zoeken voor een plattegrond


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Bellamy_Blake schreef:
    Naam struggles zijn aanwezig hier c:

    HalfBloodPrince, had je al een idee wanneer je het speeltopic wil openen? Dan kan ik namelijk rekening houden met wanneer ik mijn rol sowieso af wil hebben et cetera :Y)



    Het speeltopic wordt dit weekend geopend!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    ^Ik denk zet ik Stiles dan ook op Storybrooke high (pas dat zo aan) c;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Zou ik als belangrijk item het hart van Graham doen, aangezien Regina/The Evil Queen deze had?


    Do I look like Mother Teresa?

    Choctaw schreef:
    Zou ik als belangrijk item het hart van Graham doen, aangezien Regina/The Evil Queen deze had?


    Dat is een goeie!

    Maar deze moet hij dan wel weer terugkrijgen

    [ bericht aangepast op 24 jan 2017 - 19:17 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    Dat is een goeie!

    Maar deze moet hij dan wel weer terugkrijgen

    Dat degene die de vloek heeft uitgesproken deze ergens goed verstopt heeft?


    Do I look like Mother Teresa?

    Choctaw schreef:
    (...)
    Dat degene die de vloek heeft uitgesproken deze ergens goed verstopt heeft?


    Of/en de Benefactor heeft deze weer gestolen?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."