• Welcome to Storybrooke


    Praattopic Rollentopic Speeltopic
    Door een nieuwe vloek belanden zeer verschillende personages in Storybrooke, dit keer namelijk niet alleen uit die enchanted forest, maar uit alle werelden waarvan wij geloven dat ze alleen in sprookjes bestaan. Helaas is er deze keer geen Redster, geboren en opgegroeid om de vloek te verbreken en iedereen te bevrijden van de vloek. De personages zullen het zelf moeten uitzoeken, of helpt de mysterieuze Benefactor een handje?


    A L L things truly wicked start from innocence.


    Invullijstje:
    Naam: [ Dit is de naam die je in Storybrooke gebruikt]
    Echte personage: [ Dit is de naam van de character die je voorheen was]
    Leeftijd:
    Baan: [Dit is het werk wat je in Storybrooke doet]
    FC/ uiterlijk: [ Een foto voldoet al in principe]
    Innerlijk:
    Belangrijk item: [ Zie info]
    Relaties:
    Motivatie: [ Je geeft een motivatie door wanneer jij als extra diegene wilt zijn die de vloek heeft veroorzaakt, de Benefactor of een hand hebt geholpen in het veroorzaken van de vloek]
    Extra:

    Rules
    • Alle huisregels van Q gelden ook voor deze RPG
    • Geen Mary sue’s/Gary Stues
    • Ruzie IC mag, ruzie OOC is niet toegestaan in deze RPG
    •Maximaal twee rollen per persoon
    •Houdt mannen en vrouwen graag gelijk
    •Minimaal 250 woorden per post.
    Rollen:
    Mannen
    NAAM – FANDOM – USER - PAGINA
    Mischief - Teenwolf - Mieczyslaw - Pagina 5 (Stiles)
    Johnathan Jackson - DC - HalfBloodPrince - Pagina 1 (John Constantine)
    Peter Hale - Disney - Holly - Pagina 6 (Peter Pan)
    Graham Humbert - Disney/ OUAT - Choctaw - Pagina 5 (Huntsman/ Graham)
    Maciver Hood - Arrow - DarkOne - Pagina 4 (Oliver Queen)
    Aidan Cassidy - Harry Potter - PeterMaximoff - Pagina 5 ( Seamus Finnigan)

    Vrouwen
    NAAM – FANDOM – USER – PAGINA
    Reyna Howell – Disney – Granian - Pagina 3 (Red Riding Hood)
    Gereserveerd - Disney - Underscore - ? (Mulan)
    Gereserveerd - Teenwolf - Bellamy_Blake - ? (Lydia Martin)
    Gereserveerd - ? - Clowder - ?
    Gereserveerd - ? - Peter_Hale - ?
    Lucy Julia Williams - Arrow - Grimmlove - Pagina 5 ( Thea Queen)
    Naya Larsson - The 100 - Trishanakru - Pagina 7 (Lexa kom Trikru)
    Lilly Rae Galen - Wonderland - MissBurton - Pagina 5 (Alice)
    Odi Braveheart - Narnia - JoSnape - Pagina 5 (Lucy Pevensie)
    Matoaka Rolfe - Disney - Clowder - pagina 4 (Pocahontas)



    A L L • M A G I C • C O M E S • W I T H • A • P R I C E.

    De Vloek en andere informatie:
    Lees dit AUB door

    De Vloek is veroorzaakt door iemand met zijn eigen motieven. Dit personage kan zijn of haar vroegere zelf herinneren en zorgt ervoor dat het in Storybrooke loopt zoals hij of zij het wilt. Als het erop lijkt dat iemand zijn vroegere zelf lijkt te herinneren, grijpt deze persoon in. Maar deze persoon weet niet wie de Benefactor is tenzij deze Benefactor zich bekend geeft of iemand ontdekt het. In Storybrooke staat de tijd voor 10 jaar al stil door de vloek. Niemand wilt Storybrooke ook echt verlaten. Hoewel alles normaal lijkt, zijn er altijd sporen van magie te vinden in Storybrooke. De vloek valt te verbreken. Alles is omkeerbaar door een kus uit ware liefde. Maar je kunt je herinneren en je eventuele krachten terug krijgen door het item aan te raken dat in je vorig leven heel belangrijk voor je is geweest. Dit mag absoluut geen persoon zijn. De Benefactor valt te vergelijken met Repelsteeltje uit de serie. Dit personage handelt uit zijn eigen belangen en doet wat hem of haar bevalt. Dit personage weet wel wie de vloek heeft veroorzaakt. Alleen zijn of haar eerste actie wordt bepaald door mij. Mijn character krijgt een geheugendrankje van de Benefactor. Hierdoor behoud ik de controle dat het geen Weerwolven van Wakkerdam wedstrijd wordt maar een RPG met wat meer interactie.
    Opgelet:
    Supernatural wezens in de RPG kunnen ook niet meer hun supernatural krachten herinneren. Dit komt doordat de Vloek de krachten van de supernatural wezens heeft ‘bevroren’. Maar de versterkte zintuigen blijven maar in mindere maten door de vloek.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2017 - 23:40 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Bellamy_Blake schreef:
    (...)

    Ik heb Lorelei beschikbaar? :Y)


    Is goodie c; Schrijf jij eerste post? Dan komt Mis ernaa ^^.

    Btw. Wat denk jij; mogen ze elkaar of gedraagt Lore zich stuck up tegen Mischief hahaha omdat ze niet weet dat ze banshee is x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Mieczyslaw schreef:
    (...)

    Is goodie c; Schrijf jij eerste post? Dan komt Mis ernaa ^^.

    Btw. Wat denk jij; mogen ze elkaar of gedraagt Lore zich stuck up tegen Mischief hahaha omdat ze niet weet dat ze banshee is x'D


    Komt goed, het kan wel even duren want ik doe van alles tegelijk, thanks to school. Is het goed dat ze samen of zo lichamelijke opvoeding hadden en zo tegen elkaar aangebotst of dergelijke zijn?

    Hm, ik denk dat ze hem wel mag, maar dat ze hem niet echt kent en niet echt met hem praat?


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Gevonden :'D


    Ik heb mijn rolletje af, pagina 8. Zijn er toevallig mensen geïnteresseerd in relaties? Ik sta voor allllles open.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2017 - 13:12 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Graham staat ook open voor relaties, btw, (Dit is echt zeer laat...) Iemand voor Graham om te kunnen posten?


    Do I look like Mother Teresa?

    Choctaw schreef:
    Graham staat ook open voor relaties, btw, (Dit is echt zeer laat...) Iemand voor Graham om te kunnen posten?


    Ik ga straks met Lucy posten, misschien dat ze op het werk zijn ofzo? xD

    Zijn er mensen die Iets van een relatie willen met Johnathan? De sheriff is al geregeld xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Clowder schreef:
    Mijn vrouwelijke + mannelijke rol is beschikbaar voor evt relaties.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2017 - 15:10 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    HalfBloodPrince schreef:
    Zijn er mensen die Iets van een relatie willen met Johnathan? De sheriff is al geregeld xD


    Ik heb Lucy (:

    Grimmlove schreef:
    (...)

    Ik ga straks met Lucy posten, misschien dat ze op het werk zijn ofzo? xD

    Is goed!


    Do I look like Mother Teresa?

    Ik probeer morgen een impressie lijstje voor Mischief te maken. Als jullie al ideetjes voor Mischief x ? friend/enemies/w.e hebben dan mag dat in praattopic/gb/pb THANKS


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Choctaw schreef:
    (...)
    Is goed!


    Het gaat denk ik morgen worden, heb het druk met school...

    Ik ga morgen posten met Naya. Iemand met wie ze kan rondhangen?


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Mieczyslaw schreef:
    Ik probeer morgen een impressie lijstje voor Mischief te maken. Als jullie al ideetjes voor Mischief x ? friend/enemies/w.e hebben dan mag dat in praattopic/gb/pb THANKS


    Bellamy_Blake schreef:
    Komt goed, het kan wel even duren want ik doe van alles tegelijk, thanks to school. Is het goed dat ze samen of zo lichamelijke opvoeding hadden en zo tegen elkaar aangebotst of dergelijke zijn?

    Hm, ik denk dat ze hem wel mag, maar dat ze hem niet echt kent en niet echt met hem praat?


    Het even duren is dus ook extreem geworden, mijn excuses, maar zou je nog willen reageren op dit, Mieczyslaw? c:


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Bellamy_Blake schreef:
    (...)

    Het even duren is dus ook extreem geworden, mijn excuses, maar zou je nog willen reageren op dit, Mieczyslaw? c:


    ooooops -- sorry. Hahah maakt niet uit. Ik was vandaag ook weg vanwege oefenen vierdaagse + afdelingsplan ^^ Lukt het een beetje in irl?

    Ik vind lichamelijke opvoeding goed en dat ze elkaar niet kennen - een vraag echter; ze zitten (als ik de RP goed begrijp) al tien jaar op high school. Denk dat ze dan toch wel eens met elkaar gepraat hebben - al kan het van haar kant enkel objectief geweest zijn.

    Vind je het goed dat Shelley ze joint? Dan is Shelley met Mischief op gebotst tegen Lore. c;

    [ bericht aangepast op 29 jan 2017 - 19:40 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Mieczyslaw schreef:
    (...)

    ooooops -- sorry. Hahah maakt niet uit. Ik was vandaag ook weg vanwege oefenen vierdaagse + afdelingsplan ^^ Lukt het een beetje in irl?

    Ik vind lichamelijke opvoeding goed en dat ze elkaar niet kennen - een vraag echter; ze zitten (als ik de RP goed begrijp) al tien jaar op high school. Denk dat ze dan toch wel eens met elkaar gepraat hebben - al kan het van haar kant enkel objectief geweest zijn.

    Vind je het goed dat Shelley ze joint? Dan is Shelley met Mischief op gebotst tegen Lore. c;


    Jawel, even sectorwerkstuk/profielwerkstuk afmaken voor woensdag, dus stressen haha. Lukt het oefenen en het afdelingsplan maken?

    Oh ja dat is zo haha, ik denk dan dat Lore gewoon met een bepaald clubje/groepje vrienden omgaat zolang zij zich kan herinneren.
    Is goed, gezellig!
    Is het goed met jou en Peter_Hale, dat ik Lore als laatste uit de kleedkamer laat komen en dat Shelley en Mischief al beiden onderweg zijn naar de kantine/de les/et cetera?


    kip is lekker daarom heet ik drumstick