• Welcome to Storybrooke


    Praattopic Rollentopic Speeltopic
    Door een nieuwe vloek belanden zeer verschillende personages in Storybrooke, dit keer namelijk niet alleen uit die enchanted forest, maar uit alle werelden waarvan wij geloven dat ze alleen in sprookjes bestaan. Helaas is er deze keer geen Redster, geboren en opgegroeid om de vloek te verbreken en iedereen te bevrijden van de vloek. De personages zullen het zelf moeten uitzoeken, of helpt de mysterieuze Benefactor een handje?


    A L L things truly wicked start from innocence.


    Invullijstje:
    Naam: [ Dit is de naam die je in Storybrooke gebruikt]
    Echte personage: [ Dit is de naam van de character die je voorheen was]
    Leeftijd:
    Baan: [Dit is het werk wat je in Storybrooke doet]
    FC/ uiterlijk: [ Een foto voldoet al in principe]
    Innerlijk:
    Belangrijk item: [ Zie info]
    Relaties:
    Motivatie: [ Je geeft een motivatie door wanneer jij als extra diegene wilt zijn die de vloek heeft veroorzaakt, de Benefactor of een hand hebt geholpen in het veroorzaken van de vloek]
    Extra:

    Rules
    • Alle huisregels van Q gelden ook voor deze RPG
    • Geen Mary sue’s/Gary Stues
    • Ruzie IC mag, ruzie OOC is niet toegestaan in deze RPG
    •Maximaal twee rollen per persoon
    •Houdt mannen en vrouwen graag gelijk
    •Minimaal 250 woorden per post.
    Rollen:
    Mannen
    NAAM – FANDOM – USER - PAGINA
    Mischief - Teenwolf - Mieczyslaw - Pagina 5 (Stiles)
    Johnathan Jackson - DC - HalfBloodPrince - Pagina 1 (John Constantine)
    Peter Hale - Disney - Holly - Pagina 6 (Peter Pan)
    Graham Humbert - Disney/ OUAT - Choctaw - Pagina 5 (Huntsman/ Graham)
    Maciver Hood - Arrow - DarkOne - Pagina 4 (Oliver Queen)
    Aidan Cassidy - Harry Potter - PeterMaximoff - Pagina 5 ( Seamus Finnigan)

    Vrouwen
    NAAM – FANDOM – USER – PAGINA
    Reyna Howell – Disney – Granian - Pagina 3 (Red Riding Hood)
    Gereserveerd - Disney - Underscore - ? (Mulan)
    Gereserveerd - Teenwolf - Bellamy_Blake - ? (Lydia Martin)
    Gereserveerd - ? - Clowder - ?
    Gereserveerd - ? - Peter_Hale - ?
    Lucy Julia Williams - Arrow - Grimmlove - Pagina 5 ( Thea Queen)
    Naya Larsson - The 100 - Trishanakru - Pagina 7 (Lexa kom Trikru)
    Lilly Rae Galen - Wonderland - MissBurton - Pagina 5 (Alice)
    Odi Braveheart - Narnia - JoSnape - Pagina 5 (Lucy Pevensie)
    Matoaka Rolfe - Disney - Clowder - pagina 4 (Pocahontas)



    A L L • M A G I C • C O M E S • W I T H • A • P R I C E.

    De Vloek en andere informatie:
    Lees dit AUB door

    De Vloek is veroorzaakt door iemand met zijn eigen motieven. Dit personage kan zijn of haar vroegere zelf herinneren en zorgt ervoor dat het in Storybrooke loopt zoals hij of zij het wilt. Als het erop lijkt dat iemand zijn vroegere zelf lijkt te herinneren, grijpt deze persoon in. Maar deze persoon weet niet wie de Benefactor is tenzij deze Benefactor zich bekend geeft of iemand ontdekt het. In Storybrooke staat de tijd voor 10 jaar al stil door de vloek. Niemand wilt Storybrooke ook echt verlaten. Hoewel alles normaal lijkt, zijn er altijd sporen van magie te vinden in Storybrooke. De vloek valt te verbreken. Alles is omkeerbaar door een kus uit ware liefde. Maar je kunt je herinneren en je eventuele krachten terug krijgen door het item aan te raken dat in je vorig leven heel belangrijk voor je is geweest. Dit mag absoluut geen persoon zijn. De Benefactor valt te vergelijken met Repelsteeltje uit de serie. Dit personage handelt uit zijn eigen belangen en doet wat hem of haar bevalt. Dit personage weet wel wie de vloek heeft veroorzaakt. Alleen zijn of haar eerste actie wordt bepaald door mij. Mijn character krijgt een geheugendrankje van de Benefactor. Hierdoor behoud ik de controle dat het geen Weerwolven van Wakkerdam wedstrijd wordt maar een RPG met wat meer interactie.
    Opgelet:
    Supernatural wezens in de RPG kunnen ook niet meer hun supernatural krachten herinneren. Dit komt doordat de Vloek de krachten van de supernatural wezens heeft ‘bevroren’. Maar de versterkte zintuigen blijven maar in mindere maten door de vloek.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2017 - 23:40 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Choctaw schreef:
    Graham       Humbert       The       Huntsman



    Hier even een lijstje met relatie voorstellen vanaf mijn kant. Ben jij het er mee eens of oneens laat het dan even weten. Mocht jij nog een leuk idee weten, laat het me dan even weten!
    Johnathan Jackson
    Johnathan en Graham zijn collega's van elkaar. Niet echte officiële Collega's, maar Graham waardeert Johnathans hulp altijd.
    Reyna Howell
    Graham komt bijna elke dag wel het eetcafé binnen waar Reyna werkt. Hij is zeker niet beroerd om een praatje met haar te starten en de twee kunnen het dan ook gewoon goed met elkaar vinden.
    Maciver Archer Hood
    Graham vindt Maciver maar een raar karakter. Hij weet vrij weinig over deze persoon, maar in zijn bijzijn zal hij zich redelijk normaal gedragen, terwijl Graham achter zijn rug om toch meer over hem te weten wil komen.
    Matoaka Rolfe
    Zowel Graham als Matoaka zijn zeer vriendelijk tegenover andere. Hierdoor hebben ze een connectie met elkaar en zijn ze goede vrienden.
    Lilly Rae Galen
    Lilly is het nichtje van Graham. Nu haar ouders de stad uit zijn heeft Graham de voogdij op zich genomen. De twee kunnen het goed met elkaar vinden, maar de ouder/kind ruzies zijn zeker niet onvermijdelijk is huishouden Humbert.
    Aidan Cassidy
    Het liefst zou Graham het cliché waarmaken. Elke dag een donut of gebakje bij bakker Aiden halen. Graham komt graag naar de bakkerij om een tussendoortje halen en een klein gesprekje met Aiden te starten. Hij mag hem wel, maar wanneer er weer eens een conflict is waar Aiden bij betrokken is, dan zal de Sheriff optreden zoals hij hoort op te treden, zelfs niet in ruil voor een heerlijke gebakje of dergelijke.
    Lucy Julia Williams
    Een betere hulpsheriff dan Lucy kan Graham niet wensen. De jongedame staat altijd voor hem en andere klaar. Hij is zeer tevreden over haar.
    Mischief Stilinksi
    Mischief kan een aardige jongen zijn, maar soms loopt hij Graham op de zenuwen. Graham stelt het op prijs dat de jongen geïnteresseerd is in politiezaken, maar wanneer de jongen zijn neus in de zaak steekt gaat het te ver voor Graham.
    Odi BraveHeart
    Graham helpt Odi graag met het schrijven van haar stukjes en met politiezaken zou hij dan ook naar haar gaan, zodat zij weer een stukje heeft om te schrijven, echter trekt hij haar niet voor. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt is Grahams motto.
    Peter Hale
    Aangezien Peter niet echt veel van oudere mensen iets moet hebben, hebben Graham en hij vooral een negatieve relatie met elkaar. Zo nu en dan wanneer Peter weer iets verkeerd heeft gedaan probeert Graham dit goed te draaien, maar dit lukt hem altijd maar zelden
    Naya Amelie Larsson
    Graham en Naya hebben niet veel met elkaar, maar de twee haten elkaar zeker niet.

    Lorelei Montgomery
    Volgens Graham zouden meerder kinderen in Storybrooke een voorbeeld moeten nemen aan Lorelei. Graham en Lorelei hebben niet veel met elkaar, maar de twee haten elkaar zeker niet.
    Donovan Rhyder
    Een raar persoon, dat was de eerste gedachte van Graham, toen hij Donovan voor het eerst zag. Graham is er vandaag de dag nog steeds niet over uit wat hij moet verwachten van deze man, maar een vriendschap? Die kans zit er klein in.
    Shelley Hale
    Wanneer Shelley haar niet agressieve kant laat zien kan Graham het goed met haar vinden. Graham zou snel merken wanneer ze agressief wordt en weet wanneer hij haar met rust moet laten.

    Nogmaals dit zijn alleen ideeën, ben jij het er niet mee eens laat het dan gewoon even weten! ;)

    Ik ga dit ook doen vandaag nog


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Choctaw schreef:
    Graham       Humbert       The       Huntsman



    Hier even een lijstje met relatie voorstellen vanaf mijn kant. Ben jij het er mee eens of oneens laat het dan even weten. Mocht jij nog een leuk idee weten, laat het me dan even weten!
    Johnathan Jackson
    Johnathan en Graham zijn collega's van elkaar. Niet echte officiële Collega's, maar Graham waardeert Johnathans hulp altijd.
    Reyna Howell
    Graham komt bijna elke dag wel het eetcafé binnen waar Reyna werkt. Hij is zeker niet beroerd om een praatje met haar te starten en de twee kunnen het dan ook gewoon goed met elkaar vinden.
    Maciver Archer Hood
    Graham vindt Maciver maar een raar karakter. Hij weet vrij weinig over deze persoon, maar in zijn bijzijn zal hij zich redelijk normaal gedragen, terwijl Graham achter zijn rug om toch meer over hem te weten wil komen.
    Matoaka Rolfe
    Zowel Graham als Matoaka zijn zeer vriendelijk tegenover andere. Hierdoor hebben ze een connectie met elkaar en zijn ze goede vrienden.
    Lilly Rae Galen
    Lilly is het nichtje van Graham. Nu haar ouders de stad uit zijn heeft Graham de voogdij op zich genomen. De twee kunnen het goed met elkaar vinden, maar de ouder/kind ruzies zijn zeker niet onvermijdelijk is huishouden Humbert.
    Aidan Cassidy
    Het liefst zou Graham het cliché waarmaken. Elke dag een donut of gebakje bij bakker Aiden halen. Graham komt graag naar de bakkerij om een tussendoortje halen en een klein gesprekje met Aiden te starten. Hij mag hem wel, maar wanneer er weer eens een conflict is waar Aiden bij betrokken is, dan zal de Sheriff optreden zoals hij hoort op te treden, zelfs niet in ruil voor een heerlijke gebakje of dergelijke.
    Lucy Julia Williams
    Een betere hulpsheriff dan Lucy kan Graham niet wensen. De jongedame staat altijd voor hem en andere klaar. Hij is zeer tevreden over haar.
    Mischief Stilinksi
    Mischief kan een aardige jongen zijn, maar soms loopt hij Graham op de zenuwen. Graham stelt het op prijs dat de jongen geïnteresseerd is in politiezaken, maar wanneer de jongen zijn neus in de zaak steekt gaat het te ver voor Graham.
    Odi BraveHeart
    Graham helpt Odi graag met het schrijven van haar stukjes en met politiezaken zou hij dan ook naar haar gaan, zodat zij weer een stukje heeft om te schrijven, echter trekt hij haar niet voor. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt is Grahams motto.
    Peter Hale
    Aangezien Peter niet echt veel van oudere mensen iets moet hebben, hebben Graham en hij vooral een negatieve relatie met elkaar. Zo nu en dan wanneer Peter weer iets verkeerd heeft gedaan probeert Graham dit goed te draaien, maar dit lukt hem altijd maar zelden
    Naya Amelie Larsson
    Graham en Naya hebben niet veel met elkaar, maar de twee haten elkaar zeker niet.

    Lorelei Montgomery
    Volgens Graham zouden meerder kinderen in Storybrooke een voorbeeld moeten nemen aan Lorelei. Graham en Lorelei hebben niet veel met elkaar, maar de twee haten elkaar zeker niet.
    Donovan Rhyder
    Een raar persoon, dat was de eerste gedachte van Graham, toen hij Donovan voor het eerst zag. Graham is er vandaag de dag nog steeds niet over uit wat hij moet verwachten van deze man, maar een vriendschap? Die kans zit er klein in.
    Shelley Hale
    Wanneer Shelley haar niet agressieve kant laat zien kan Graham het goed met haar vinden. Graham zou snel merken wanneer ze agressief wordt en weet wanneer hij haar met rust moet laten.

    Nogmaals dit zijn alleen ideeën, ben jij het er niet mee eens laat het dan gewoon even weten! ;)

    Is goed ^^

    Helemaal oké ^^


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    @ MissBurton

    Hebben Johnathan en Lilly ook een werkrelatie?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    @ MissBurton

    Hebben Johnathan en Lilly ook een werkrelatie?



    Op welke manier zie jij dat dan? Weet niet wat ik me daar bij moet voorstellen aangezien ze stage loopt bij de psycholoog :P


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MissBurton schreef:
    (...)

    Op welke manier zie jij dat dan? Weet niet wat ik me daar bij moet voorstellen aangezien ze stage loopt bij de psycholoog :P


    OH HAHAHA Sorry het was eigenlijk voor Grimmlove bedoelt ( Hulpsheriff)
    Maar we kunnen we wel toch zeggen dat ze elkaar regelmatig zien? Vanwege Graham?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    OH HAHAHA Sorry het was eigenlijk voor Grimmlove bedoelt ( Hulpsheriff)
    Maar we kunnen we wel toch zeggen dat ze elkaar regelmatig zien? Vanwege Graham?


    Ja is goed hoor (:


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Zou mijn personage, Matoaka Rolfe, een hotel/verblijf in het (grote) bos hebben en tevens een grote kennis van bos - en natuurbeheer mogen? Ik weet niet of er een groot bos in de buurt is en hoe het eruit ziet.

    En is het, de vloek, trouwens net gebeurd of is het enkele dagen zo dat ze niets meer weten? Want dan weet ik hoe ik mijn post in elkaar moet flansen. En zijn ze alles van zichzelf vergeten of enkel een paar dingen?

    [ bericht aangepast op 31 jan 2017 - 23:43 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    @ Choctaw: Voor Matoaka is het goed, echter Donovan een huurmoordenaar dus ik denk dat hij juist de sheriff probeert te vermijden, hehe. Ze kunnen elkaar wel tegengekomen zijn, dat hij zoiets dacht van Donovan, maar verder is hij niet een peoples-persoon.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Clowder schreef:
    Zou mijn personage, Matoaka Rolfe, een hotel/verblijf in het (grote) bos hebben en tevens een grote kennis van bos - en natuurbeheer mogen? Ik weet niet of er een groot bos in de buurt is en hoe het eruit ziet.

    En is het, de vloek, trouwens net gebeurd of is het enkele dagen zo dat ze niets meer weten? Want dan weet ik hoe ik mijn post in elkaar moet flansen. En zijn ze alles van zichzelf vergeten of enkel een paar dingen?


    Ik vind het wel een goed idee maar ze moet wel onder de mensen blijven is mijn voorwaarde zoals bijvoorbeeld uitstapjes voor de highschool enzo.

    De vloek is al 10 jaar in werking zoals in het topic vermeldt. Ze weten niks meer van hun "vroegere" zelf. Ik raad je aan om de begin post te lezen.


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    Ik vind het wel een goed idee maar ze moet wel onder de mensen blijven is mijn voorwaarde zoals bijvoorbeeld uitstapjes voor de highschool enzo.

    De vloek is al 10 jaar in werking zoals in het topic vermeldt. Ze weten niks meer van hun "vroegere" zelf. Ik raad je aan om de begin post te lezen.

    Ik vroeg het me af, omdat ik de serie zelf niet ken en de cruciale details dus niet weet en de inleiding voor de beginpost meestal word gepost met hoe/wat. Zoiets wil ik liever weten voor ik begin aan een post die fout is. En ik had alles eerder doorgelezen, echter kan zo'n inleiding soms niet alle informatie geven waarvoor je nog vragen hebt. En oke, dat is goed, wat bedoel je met High School? Dat die daar naartoe komen, huh?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Clowder schreef:
    (...)
    Ik vroeg het me af, omdat ik de serie zelf niet ken en de cruciale details dus niet weet en de inleiding voor de beginpost meestal word gepost met hoe/wat. Zoiets wil ik liever weten voor ik begin aan een post die fout is. En ik had alles eerder doorgelezen, echter kan zo'n inleiding soms niet alle informatie geven waarvoor je nog vragen hebt. En oke, dat is goed, wat bedoel je met High School? Dat die daar naartoe komen, huh?


    My bad sorry. Ik ga automatsch van dingen uit. Ik zal morgen een betere uitleg te geven. Trek aan de bel al ik om 5 uur nog niks heb laten weten, nu ga ik naar bed


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    My bad sorry. Ik ga automatsch van dingen uit. Ik zal morgen een betere uitleg te geven. Trek aan de bel al ik om 5 uur nog niks heb laten weten, nu ga ik naar bed

    Oke.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    HalfBloodPrince schreef:
    @ MissBurton

    Hebben Johnathan en Lilly ook een werkrelatie?



    Ik denk het wel

    heb jij al een idee?

    Zal ik de eerste post maar brengen? (A)


    Do I look like Mother Teresa?