• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Szczur schreef:
    (...)

    Same
    Like ze zitten de hele tijd te praten over dat meisje met die bril want dat vinden ze, quote, "een raar kind"
    Sorry maar kun je niet zo over vreemden praten lol

    Ja, maar ze is juist cool en zo. Ze is een van de weinigen die eens variatie op nummers doet, en niet elke keer een nummer uit de top 40 plukt. Volgens mij heeft ze wel veel muzikale kennis, maar okaayyy. Ik vind ze sowieso allemaal wel goed dit jaar. Het lijkt me trouwens ook niet leuk meer, als je constant op de zang van anderen gaat letten. Ik laat mijn ouders maar lekker lmao.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Victuuri schreef:
    (...)
    Ja, maar ze is juist cool en zo. Ze is een van de weinigen die eens variatie op nummers doet, en niet elke keer een nummer uit de top 40 plukt. Volgens mij heeft ze wel veel muzikale kennis, maar okaayyy. Ik vind ze sowieso allemaal wel goed dit jaar. Het lijkt me trouwens ook niet leuk meer, als je constant op de zang van anderen gaat letten. Ik laat mijn ouders maar lekker lmao.


    Haha klopt. Helemaal erg als je ouders het hebben over dat Guus Meeuwis geen leuke coach is. Like okay, dit is zn eerste seizoen. Hij moet er nog in groeien lmao.


    This ain't no place for no better man.

    Ook wel eens zo'n dag dat werkelijk alles misgaat? Ik zal een lijst maken:
    1) Ik kreeg ruzie met mijn beste vriendin en barstte daardoor 2) in tranen uit tijdens een busrit. 3) Tijdens wiskunde was ik nog steeds met deze ruzie bezig (op WhatsApp) en ik werd betrapt waardoor mijn telefoon werd afgepakt. Voor. De. Rest. Van. De. Dag. En ik had tot 16:00, moet je nagaan. 4) We moesten weer hockeyen bij gym en ik faal ontzettend heel erg hard in hockey. 5) Ik had saaie shit bij de kerk, 6) daarna werd bekend gemaakt dat ik tot niet naar een meeting mocht waar ik een geweldig iemand zou ontmoeten. 7) Ik heb iets verkeerds gezegd en ik voel me ontzettend schuldig daarover.

    En nu zit ik te huilen. Om alles.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    I should shower, but I don't want to get up.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Dit is niet alleen maar meer irritant, maar ook behoorlijk zorgwekkend, ugh. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik weet niet of ik hoi of doei moet zeggen.

    Niet quoten

    [ bericht aangepast op 27 jan 2017 - 22:54 ]

    Weer een brandplek erbij. Alsof ik niet nog lelijker kon worden. Goals.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Mieczyslaw schreef:
    Weer een brandplek erbij. Alsof ik niet nog lelijker kon worden. Goals.

    Yap, ik heb er ook een op mijn pols er bij xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dit. Was. Geweldig.


    Happy Birthday my Potter!

    SashaGrey schreef:
    Ik weet niet of ik hoi of doei moet zeggen.

    hoi


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Victuuri schreef:
    (...)
    hoi


    famke je mag het niet quoten hoor (joehoe) maar idk

    // stik
    in je
    fucking
    leugens
    teringlijer

    [ bericht aangepast op 27 jan 2017 - 23:00 ]


    Heaven is a place that we all have

    [ bericht aangepast op 27 jan 2017 - 23:09 ]

    niet quoten? heb ik wat gemist?


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    [ bericht aangepast op 27 jan 2017 - 23:11 ]

    No more praying baby imma be your preacher.



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    — Inner peace, it's hard to find. —