• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wtf. Chance dat ik vraag of we nog uitgaan of je had mij helemaal niet gezegd dat je niet meer kon. Fijn. Nu kan ik opzoek gaan naar andere vrienden maar iedereen vertrekt op vakantie. UGH.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    me: *koopt studieboeken*
    me:


    [ bericht aangepast op 30 jan 2017 - 16:45 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Animatiefilms zijn geweldig ;3


    26 - 02 - '16

    Ugh ik wil niet naar voetbal. Ik wil Voltron kijken.


    This ain't no place for no better man.

    Dougal schreef:
    me: *koopt studieboeken*
    me:




    Ik huil zachtjes met je mee, want prijzen van studieboeken blijven belachelijk. (cat)

    ---

    Mezelf misselijk eten aan chocoladepinda's heeft niet mijn to do lijst ingekort, vreemd genoeg. Damn it


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ik huil zachtjes met je mee, want prijzen van studieboeken blijven belachelijk. (cat)

    ---

    Mezelf misselijk eten aan chocoladepinda's heeft niet mijn to do lijst ingekort, vreemd genoeg. Damn it


    Bijna zeventig euro voor maar twee studieboeken. Help.

    En dat is vreemd. Bij mij werkt het ook nooit, though. Eten kort mijn to-do-list nooit in. Er komen alleen maar dingen bij. D:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Wanneer je al twee jaar lang niet naar Nederlands gaat en de lerares pas ontmoet bij het schrijfexamen. En wanneer ze daarna ontzettend enthousiast naar je toe komt, om je te vertellen dat je het hoogste cijfer van alle klassen hebt gehaald, ze ontroerd was door je betoog en vervolgens zegt: 'Snap ik ook waarom je er nooit was. Als ik dit had geweten, had je ook nooit hoeven komen.'
    *Insert inner happy screaming*


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Theorie gehaald. Nu wil ik echt zo snel mogelijk praktijk halen want dan ben ik er tenminste weer van af.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    En dit is precies waarom ik weg wil hier thuis.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Are these real feelings, or just random feels? I don't want to have a crush, especially not on you...


    This ain't no place for no better man.

    I honestly don't even know what to do with these people anymore. Maybe I should take some distance, more than I'm trying to do already. This isn't the first time I'm doubting them.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Yas, ik heb een bezigheid :3


    Mhm?

    [ bericht aangepast op 30 jan 2017 - 21:23 ]

    God wat een gezeik. Ga alsjeblieft weg.


    *tijdens de les* 'kan ik je even na de les alleen spreken, zo alleen wij tweetjes onder vier ogen'

    eh wat

    'he gaat alles wel goed met jou? je ziet er vermoeid uit en nooit bij de les, ik wilde gewoon even zeker weten of ik me ongerust moet maken of niet en of er een bepaalde oorzaak is of is mijn les gewoon zo slaapwekkend'

    aldus de befaamde pedoleerkracht aka hij geeft één uur les aan me op een MAANDAG


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys