• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    — Inner peace, it's hard to find. —

    Dit laat me echt dingen afvragen maar daardoor ben ik echt pathetic want nee het gaat toch niet gebeuren maar i want to en eegh kill me already want ik wil dit echt niet.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    me: ik ben bang dat ik serieus een hartprobleem heb
    friend: misschien ben zit je aan de verkeerde pil

    misschien zit je MISSCHIEN ZIT JE misschien als ik mijn schouder breek gebruik ik de verkeerde douchegel jezus christus


    i put the fun in funeral

    [ bericht aangepast op 30 jan 2017 - 12:39 ]

    Eindelijk mijn naam ook veranderd op Whatsapp.


    Caution first, always.

    Doorverwezen naar het ziekenhuis. Bleh


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Over 4 minuten klaar met school voor vandaag ^^


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Never should have said anything.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2017 - 11:30 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Zit je dan met een polsbandje om je arm in het ziekenhuis te wachten op een bed, tot de dokter terug komt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Can I please just go back to sleep and never wake up. I don't want this anymore.


    Happy Birthday my Potter!

    [ bericht aangepast op 30 jan 2017 - 19:04 ]

    GREAT! Want wat is erger dan morgen een examen hebben? Juist! Je examen hebben, én ongesteld zijn. fml.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    The100 schreef:
    Zit je dan met een polsbandje om je arm in het ziekenhuis te wachten op een bed, tot de dokter terug komt.


    Succes, beterschap en al.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ben benieuwd hoe dat ooit zal gaan als mijn ouders er niet meer zijn, want ze zijn de enige reden dat ik het niet doe.

    Ik kan niks. I'm a failure at life. Het enige wat ik kan is dingen verpesten, mensen pijn doen en dienen als pispaaltje/gebruiksvoorwerp.

    Mocht iemand dit lezen, reageer er dan alsjeblieft niet op en laat mij gewoon.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2017 - 11:52 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    Ik ben benieuwd hoe dat ooit zal gaan als mijn ouders er niet meer zijn, want ze zijn de enige reden dat ik het niet doe.

    Ik kan niks. I'm a failure at life. Het enige wat ik kan is dingen verpesten, mensen pijn doen en dienen als pispaaltje/gebruiksvoorwerp.

    Mocht iemand dit lezen, reageer er dan alsjeblieft niet op en laat mij gewoon.




    Ik weet dat je niet wilt dat iemand reageert, maar ik ga het toch doen, want Anna, je kan echt veel. Je kan super goed schrijven. Je bent slim. Je bent een goede vriendin. Denk je echt dat ik iemand voor vakantie mee zou vragen die ik niet mag?
    Daarnaast ben je echt een super aardig en lief persoon <3 ik ben niet zo goed in woorden, maar ik vind het altijd super gezellig met jou en je verdient veel meer.
    Serieus, ik lieg niet, ik maak geen grapje en ik meen het. Serieus. De volgende keer dat ik je zie, krijg je een knuffel (ondanks dat ik daar ook niet goed in ben)
    (kudo)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Patholoog schreef:
    (...)

    Succes, beterschap en al.


    Dank je.
    Nu wachten op bloeduitslag, net een arts laten kijken naar mijn longen, hart, buik. Bloeddruk en zuurstof is goed. Straks komt de internist (geen idee wat dat is) kijken voor verder onderzoek.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.