• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik wil vandaag eigenlijk productief zijn, maar ik heb echt moeilijk veel hoofdpijn. Ugh.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Rosannnaahhh
    Rosaannnnaahhh ahaahhh

    [ bericht aangepast op 28 jan 2017 - 13:11 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Meixue schreef:
    (...)

    wat


    a pony


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Meh ik heb zin in pannenkoeken.


    <3

    Een presentatie en twee tentamens
    Nou die kan ik wel op m'n buik schrijven
    Ik hoop dat school me het "gratis" laat herkansen.
    Ik krijg echt niets mijn hoofd in op dit moment.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2017 - 15:04 ]

    Dat cringe gevoel wanneer je denkt aan domme dingen die je ooit hebt gedaan


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Beetje in conflict met mezelf over of dit nou awesome of toch wat minder awesome is


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ohgod het is voorbij. Oke misschien maar beter ook... mam ging er nog aan onderdoor

    Waarom dacht ik weer dat mijn middagmaal skippen een goed idee was? Ik ben belachelijk veel gewicht verloren voor mijn doen tijdens deze blok as it is :'D[/font]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik moet alle taarten voor morgen nog maken. Ugh, mag ik morgen overslaan?

    ik moet het nog vragen hoe ga ik dat aanpakken help hahaha nvm dan toch maar :W goedzo qing well done :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    shape of you is zo bae holy


    Heaven is a place that we all have

    Metamorphoses schreef:
    ik moet het nog vragen hoe ga ik dat aanpakken help hahaha nvm dan toch maar :W goedzo qing well done :')


    Gewoon zo direct mogelijk. "Hallo, mag ik één pony, graag? Bedankt." 🦄


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Gewoon zo direct mogelijk. "Hallo, mag ik één pony, graag? Bedankt." 🦄


    was het maar zo simpel (no_chears)


    misschien vraag ik het tijdens avondeten wel
    waarschijnlijk gaat hij me niet begrijpen :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys