• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ach donder dan maar op!


    Some people in your life come as blessings, others come in your life as lessons.

    Dit noet ik even kwijt (je zult er waarschijnlijk niets van begrijpen maar ja)

    Huiswerk-Horrorschrijven-wordwar-groteeindwar-jureren-seksbeoordelen-wedstrijdorganideren-toestemming-organiseren-werkstuk-zusje-meeting-school-vriendinnen-verhalen-readwar-harrypotter-hermionegranger-ronaldweasley-GinnyWeasley-lunalovegood-nevillelongbottom-stress-schelden-Jezus-god-proefwerken-uiteten-frustratie-YouTube-programmeren-laptopveroveren-hockey-fietsen-moeder-afwas-stofzuigen-discussies-nogmeerstres-credits-xOTM-vrienden-vriendenopq-nerds-enthousiasme-hoop&angst. Zo dat was het hopelijk niet tot de volgende keer.

    Ik was vergeten 'bout the Wade vs Monique thingie x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    [ bericht aangepast op 29 jan 2017 - 0:42 ]

    Pff rant coming.

    Ik heb ik echt moeite met mensen begrijpen, en al helemaal mezelf. Waarom zou iemand iets lezen en vervolgens gewoon negeren? Is iemand dan boos, of is die het dan gewoon vergeten? Of iemand waar je eerst heel veel mee omging maar nu simpel weg geen kut meer om je geeft. Mag iemand dan je niet meer, of is die gene dan te goed voor mij? Als ik een ruzie heb gehad en het niet los kan laten, ik weet niet maar ik kan ruzies nooit loslaten en dingen wat sommige mensen hebbem gezegd. Ik probeer het, maar ik blijf eraan denken. En als ik in dit soort situaties altijd maar van het slechte uitga, voel ik me gewoon kut. Ik begrijp sommige dingen gewoon niet, ben ik nou gewoon zo dom of..? In dit soort dingen loop ik altijd vast, en dan is schakelen moeilijk, terwijl een ander het wel kan. Ik kan hier gewoon niet mee omgaan, en er is ook niet echt iemand die me begrijpt, waar ik mee kan praten of weet ik veel. Ik voel me gewoon vriendloos, en ja ik heb ze wel maar gewoon het lijkt alsof niemand echt zoiets heeft van 'hey laat ik vanuit mezelf eens Famke appen'. Volgens mij weet niemand ook niet, hoe erg blij ik ben als iemand spontaan iets stuurt. Dat doet me echt iets, en idk. Het gebeurd niet, dus ik ik doe het dan maar en dan krijg ik geen reactie of de klassieke 'haha', 'ahw'. Jup that hurts, erger kun je me niet teleurstellen. En ik weet dus niet of dit aan mij ligt, verwacht ik te veel van anderen? Wat moet ik hiermee? Ik ben echt een anti sociale hopeloze idioot ofzo.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2017 - 0:16 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Het gaat echt helemaal niet met me, en idk het lijkt alsof niemand echt zin heeft om me te helpen, iedereen heeft wat beters te doen. Wat ben ik überhaupt waard? Tbh, ik heb er lang geen zin meer in.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Hmpf.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik voel me echt zo ongelukkig


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    [ bericht aangepast op 29 jan 2017 - 8:32 ]

    ik begon met 5000 posts hoe zelfs


    Heaven is a place that we all have

    [ bericht aangepast op 29 jan 2017 - 8:32 ]

    Iemand hier heeft twee verkeersborden omver gereden. Hoe dan :o???


    Seasons will change, but I shall remain

    SashaGrey schreef:
    Ik mis hem zo erg, niet normaal.

    En hij heeft een nieuwe vriendin. Nu ben ik weer aan het huilen, godsamme

    *Hugs* ×1000


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    [ bericht aangepast op 29 jan 2017 - 8:32 ]

    Ugh, waarom kan mijn moeder niet gewoon van me houden, of eens achter een keuze van mij staan


    LaAt ZiEn WiE jE bENt