• Waar gaat het over?
    Bay Kennish is een artistieke tiener die wordt opgevoed door moeder Kathryn en vader John, een voormalig professioneel honkbalspeler. Ze groeit samen met haar broer Toby op in de rijke buurt Mission Hills in Kansas. Na het bestuderen van bloedgroepen op school, begint Bay zich af te vragen waarom haar bloedgroep niet overeenkomt met die van haar ouders. De familie ondergaat genetische testen. Daaruit blijkt dat Bay niet hun biologische kind is. Ze ontdekken dat het ziekenhuis haar na haar geboorte per ongeluk verwisseld heeft met een andere pasgeboren baby.

    Daphne Vasquez is een dove tiener. Ze woont bij haar alleenstaande moeder Regina en haar Puerto Ricaanse oma in een volksbuurt in Riverside, Missouri. Ze verloor haar gehoor als gevolg van meningitis toen ze een klein kind was. Daarom gaat ze naar een school voor dove en slechthorende kinderen. Waar ze ook basketbal speelt.

    Wanneer de twee families erachter komen dat de meisjes ooit verwisseld werden, worstelen de meisjes met hun identiteit. De Kennishes horen van Regina's financiële problemen en stellen voor dat ze met Daphne in hun gasthuis komt wonen. De nieuwe woonsituatie dwingt beide families inzicht te verkrijgen in elkaars afkomst en gewoontes. Kathryn wil een band opbouwen met Daphne en vervreemdt daarmee Bay van zich, terwijl Regina Kathryns toenaderingen tot Daphne probeert te accepteren.



    Switched at Birth fans:
    HaIe || Bemmett / Dingo
    Bayley || Bemmett
    Tragically || By
    Gibbs || By / Dingo
    Jughead || Bemmett / By
    Alphonse || By / Bemmett




    x Bay + Emmett = Bemmett
    x Daphne + Mingo = Dingo
    x Bay + Ty = By





    Seizoen 5 is van start gegaan op 31 januari 2017 en gezien het laatste topic van een jaar geleden is, dacht ik laat ik maar eens nieuwe aanmaken.
    Iets kwijt over de afleveringen? Graag onder een spoiler!
    Wil je in de lijst met fans + favoriete ship? Laat het dan in een reactie achter!




    [ bericht aangepast op 26 feb 2017 - 17:04 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Bayley schreef:
    Mag ik trouwens op de lijst? (:


    Je staat erbij!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Alphonse schreef:
    Jaa. Ik vind het een leuke serie. Beetje te dramatisch soms, maar dat is juist ook wel weer heel wel leuk. Ik bem alles eerst opnieuw aan het kijken, omdat ik de helft een beetje kwijt was, dus ben nu halfverwege seizoen vier. Heb wel zin in seizoen vijf, maar als ik zo naar de reacties kijk, valt hij blijkbaar tegen? /:


    Ik vind het meevallen. Na de eerste aflevering van een nieuw seizoen vind ik het nogal snel om te zeggen dat het hele seizoen tegenvalt. Misschien dat de volgende afleveringen weer leuk worden.

    @Barry_Allen, thanks! (:


    16 - 09 - '17

    Misschien is het leuk als diegene die op de lijst willen of al op de lijst staan, aangeven wat hun favoriete ship is. Dan kan ik dat ernaast zetten.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2017 - 22:10 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Barry_Allen schreef:
    Misschien is het leuk als diegene die op de lijst willen of al op de lijst staan, aangeven wat hun favoriete ship is. Dan kan ik dat ernaast zetten.


    Bemmett!


    16 - 09 - '17

    By / Tay? Wat is de shipname voor BayxTy? :3


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik zou ook graag op de lijst willen en By en Dingo/Maphne (Mingo met Daphne) zijn mijn favo ships c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Jaaaa! Ik ben zeker van de partij. Favo ship, can't choose: Bay x Emmett // Bay x Ty. Love them both.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Gibbs schreef:
    Ik zou ook graag op de lijst willen en By en Dingo/Maphne (Mingo met Daphne) zijn mijn favo ships c:


    Omg, ik was Dingo (I like this shipname) helemaal vergeten! Ik vind hen zo leuk samen.

    Iedereen staat nu in de lijst + favo ship.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2017 - 22:58 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ahh. Ik wil ook wel op de lijst. :3 Ik ship By en Bemmet eigenlijk allebei!


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Gibbs schreef:
    Ik zou ook graag op de lijst willen en By en Dingo/Maphne (Mingo met Daphne) zijn mijn favo ships c:


    Oh jaaaa, Dingo!


    16 - 09 - '17

    Ik vind dat in de beginpost echt zo raar staan eh. :'D Ik ben écht ''By'' gewend. Echt vet maf om dan Tay te zien staan. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Ik vind dat in de beginpost echt zo raar staan eh. :'D Ik ben écht ''By'' gewend. Echt vet maf om dan Tay te zien staan. x)


    Heb het aangepast ^^.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Arme Iris, maar Mingo heeft in principe niks verkeerds gedaan.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2017 - 14:56 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Zo, ik ben eindelijk weer up to date! :3 Ik weet niet echt wat ik van dit nieuwe seizoen moet vinden, tbh. Ik hoop dat dit onderwerp snel weer afgehandeld is...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    What is Mary-Beth eigenlijk een hypocriet zeg.... Toen Tank Bay 'verkracht' had, was MB zo tegen hem en alles, en nu zijn ze ineens samen???


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO