• CHECK DEZE SEXY TIJGERS THEY DEADASS.




    BEKIJK LIEKE'S LIJSTJES BC THEY ARE COOL.
    FAV MANNENFAV VROUWENFAV VOETBALLERSFAV SERIES (cool)


    En doe ook meteen even deze quiz. (fish)

    Je mag ons topic in, maar wees voorbereid, dit is een samenvatting van ons topic:


    Lieke Gillies • Hotchiss • Piekie
    Gabriëla Wood • Leedus • Paakie stan
    Esmée Morgan • Rickyl • Peekie
    Noek Yeun • Jeid • Poekie
    Adnane Somerhalder • Yugen • Poukie
    Eva Holm • PatrocIus • Pookie
    Klausypuff Mikaelson • Klausypuff • Klausy
    Klojo Mikaelson • Klojo • Kloji

    BESTE STORY OP Q.
    NEEM EEN ABO OF ANDERS
    KOMT PEDOPAARD JE HALEN IN JE SLAAP.

    deze gifs zijn voor alle geile eekhoorns.


    [ bericht aangepast op 5 feb 2017 - 13:06 ]

    klo


    Heaven is a place that we all have

    IK HAAT MEZELF OMDAT IK ZOVEEL OVER SEKS WEET DIT IS NIET NORMAAL :-(


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    PatrocIus schreef:
    IK HAAT MEZELF OMDAT IK ZOVEEL OVER SEKS WEET DIT IS NIET NORMAAL :-(

    WEJOW ME AT UR AGE SAME HAHAHA


    Danmarks Dynamite.

    Leedus schreef:
    (...)
    WEJOW ME AT UR AGE SAME HAHAHA

    HAHAHAHAHA. Maar kijk. Mijn vrienden op school zijn bijna allemaal van ha ha seks! en like... nee. Als je grappen makt over rimming of felching of bdsm, dan vind ik het misschien grappig, maar ik ben te ver heen om te gaan giechelen over het woord wippen. :')


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    PatrocIus schreef:
    (...)
    HAHAHAHAHA. Maar kijk. Mijn vrienden op school zijn bijna allemaal van ha ha seks! en like... nee. Als je grappen makt over rimming of felching of bdsm, dan vind ik het misschien grappig, maar ik ben te ver heen om te gaan giechelen over het woord wippen. :')


    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA oh shit.


    Danmarks Dynamite.

    ik las net een fic waarin harry zei dat hij op een ochtend honing in draco's kont zou gieten en er daarna een buttplug in zou doen zodat het er niet uit kon lekken en hij daarna lace panties zou dragen en dat draco dan naar zijn werk zou gaan in normale kleren en niemand zou weten dat hij eigenlijk gewoon een lopende zonde was en ik dacht omg honing vet zoet. ik ben afgestompt door het internet RIP


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    PatrocIus schreef:
    ik las net een fic waarin harry zei dat hij op een ochtend honing in draco's kont zou gieten en er daarna een buttplug in zou doen zodat het er niet uit kon lekken en hij daarna lace panties zou dragen en dat draco dan naar zijn werk zou gaan in normale kleren en niemand zou weten dat hij eigenlijk gewoon een lopende zonde was en ik dacht omg honing vet zoet. ik ben afgestompt door het internet RIP


    eva are u okay?!


    Danmarks Dynamite.

    Leedus schreef:
    (...)

    eva are u okay?!

    NEE


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Huh, die aflevering die ik net keek. Ik kende die moord al, like ik heb er eerder van gehoord. MAAR IK WEET NIET MEER WAARDOOR EN DAT IS V CONFUSING.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    fuck ik moet me publiekelijk vertonen


    Heaven is a place that we all have

    ha ik haat mezelf laat ik nu maar gewoon fic lezen om niet te denken aan hoe erg ik het leven upgefuckt heb :-)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    het liefst ook nog de meest triggerende fic cause what can u do ¯\_(ツ)_/¯


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    SINDS WANNEER MOET JE DRIE DUIZEND CALORIEËN PER DAG ETEN

    oh wacht is dat voor mannen?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    dit is slightly onrealistisch


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    oke..... dark.... when he hits you with that sectumsempra #justgryffindorthings


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Yugen schreef:
    fuck ik moet me publiekelijk vertonen


    Dit is wel me 24/7 tbh


    Danmarks Dynamite.