• Hallooo!

    Ik kon niet slapen, dus ik besloot om cupcakes te maken. Ik had alle ingredienten van het dr oetker pakje bij elkaar gegooid en toen kwam ik erachter dat ik geen melk heb. (Handig, Femke)
    Wat ik wel had, was een soort yogimelk/fristi/bonomelk huismerk-melk van de AH met perzik smaak. Dus dat heb ik erbij geknikkerd (don't blame me, het was half 8). Het beslag smaakte best wel lekker en echt super erg naar perzik hahaha. Ik ben dus zeer benieuwd hoe dit gaat uitpakken, want voor mijn gevoel was het beslag aardig dik.
    De cakejes zijn over 10 min klaar. Dan maak ik wel een foto en na het ontbijt zal ik laten weten hoe ze smaken^^

    Iemand anders nog vroeg wakker op deze zondag morgen?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ja, ik ook! Mijn broertje is jarig en ik moet zo de bus nemen, maar ik had een nachtmerrie en werd nog vroeger wakker dan de bedoeling al was. Zucht...


    Maar dat betekent wel dat ik je cupcake-foto's te zien krijg.


    Rest in Peace, Son of Gondor




    Ik moet zeggen, ik ben niet ontevreden. Ik ben zeer benieuwd hoe ze gaan smaken^^ maar eerst eens even het ontbijt klaarmaken
    @Marleen, gefeliciteerd(: oh, nachtmerries zijn nooit fijn :c


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ze zijn er goed uit! En wat een schattige vormpjes heb je. Ik ben heel benieuwd hoe ze gaan smaken.

    En dank je wel! Ze waren idd niet zo fijn, maar goed, ik ben in elk geval meer dan op tijd mijn bed uit (gaaaap)


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Oh, we hadden blijkbaat wel melk :') maarja, we doen het er maar mee;p


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Oeh cupcakes met een fruitsmaak zijn lekker ^^ Ik mix er wel eens verse aardbeien doorheen of banaan c:


    Happy Birthday my Potter!

    Hmm, ik vraag me af hoe het zal smaken. Ik hoop dat ze lekker zijn!

    Ze zijn suuuper zoet, maar wel echt heel lekker^^ en goed gaar^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik doe nooit melk in cupcakes :')

    Maar ze zien er wel heerlijk uit!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Wat een leuke activiteit voor de zondagochtend, Femke!

    Omg *.* Gimme that.
    Maar ikzelf doe maar 2 eetlepels melk in het cupcakebeslag, zou ik dat proeven met perzikenmelk?


    No growth of the heart is ever a waste