• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Caution first, always.

    Hah, nu heeft mijn hoofd weer bevestiging om me uit te schelden :W

    En Nuvole Bianche lukt maar niet om goed te spelen damnit :c

    Mijn moeder doet heel mysterieus over iets wat we zaterdag gaan doen rond drie uur en het duurt ongeveer anderhalf uur? En het is hopelijk goed voor mij? The fuck.


    Happy Birthday my Potter!

    O god, alleen thuis met de katten. Die twee kleine krengetjes zijn weer eens vervelend vandaag. Dat wordt dus weinig rust en kattenoppas spelen..


    Stenenlikker

    Goldstein schreef:
    Mijn moeder doet heel mysterieus over iets wat we zaterdag gaan doen rond drie uur en het duurt ongeveer anderhalf uur? En het is hopelijk goed voor mij? The fuck.


    De vorige keer dat mijn vader precies zo geheimzinnig was kreeg ik een piano dus hey, wie weet (wbw)

    Frey_ schreef:
    (...)

    De vorige keer dat mijn vader precies zo geheimzinnig was kreeg ik een piano dus hey, wie weet (wbw)


    Hahahaha dat is wel heel cool. Ik vrees er alleen een beetje voor. Ik zie het nog wel gebeuren dat ik anderhalfuur moet gaan yoga'en of zo :')


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    (...)

    Hahahaha dat is wel heel cool. Ik vrees er alleen een beetje voor. Ik zie het nog wel gebeuren dat ik anderhalfuur moet gaan yoga'en of zo :')


    Nothing wrong with a little bit of stretching right?

    als je niet gaat werken met de tekentablet tijdens je pauze
    ga dan ook niet pauze nemen alsof dat ding van jou is en je laptop verbonden laten zodat anderen (waaronder ik) niet kan werken.

    Eindelijk m'n vertical labret aaaa


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    pros: beter worden
    cons: beter worden

    Frey_ schreef:
    (...)

    Nothing wrong with a little bit of stretching right?



    True hahaha hoewel ik daar niet per se yoga voor nodig heb


    Happy Birthday my Potter!

    Ga ik mijn psycholoog over mijn transgenderheid vertellen, dat is de vraag. Ik ben gewoon te bang voor haar reactie lmao


    This ain't no place for no better man.

    Godverdom toch op joh


    Caution first, always.

    Heb eigenlijk helemaal geen zin om nu naar school te moeten tot 20.50. Nee.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    James Randi is best wel een baas


    Caution first, always.

    Ugh, ik vind dit gedeelte van dit vak nu al stom (cat)


    Stenenlikker