• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Caution first, always.

    Twee nieuwe boeken. ^^

    Also, ik heb spierpijn in mijn bovenbeen terwijl ik naar mijn idee niks heb gedaan om dat te verdienen. D:

    [ bericht aangepast op 7 feb 2017 - 15:05 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Mijn toetsen gingen echt kut en hoe de fuck wil ik dit jaar doorkomen? Stroom wel af naar MBO ofzo want dit gaat hm toch niet worden.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Frey_ schreef:
    (...)

    Vertel (wbw)


    Haha, ik ben gewoon sinds ik Go Fanfic heb gewonnen in een soort vreugde extase en nu ben ik zingend en dansend aan mijn (female) Aang Cosplay aan het werken c: En Trolls is awesome


    Happy Birthday my Potter!

    Protector schreef:
    (...)

    Ik ben een beetje blond.
    Maar ik ga een heel weekend. :Y)


    hahaha :'D I get that feeling thooo.

    Naiccc. Ik ga echt alleen voor de leuke DJ's dusja c; Maarja word zeker fun dit jaar weer ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Mieczyslaw schreef:
    (...)

    hahaha :'D I get that feeling thooo.

    Naiccc. Ik ga echt alleen voor de leuke DJ's dusja c; Maarja word zeker fun dit jaar weer ^^


    Ik heb met een van m'n beste vriendinnen kaartjes besteld voordat we wisten wie er kwamen, haha. We gaan vooral voor de gezelligheid. :Y) Alhoewel alle artiesten natuurlijk een bonus zijn.


    Hahahahahahahahahahaha
    Mijn mood ging van pianospelen en brownies naar verstoppen onder een muts in het toilet omdat de wereld te wereld te groot en mijn hoofd te angstaanjagend is hahahahaha ik hou van dit soort dagen (kitty)

    We hebben net 2,5 uur scheikunde practicum gehad, pauze over geslagen en nu moeten we 2 uur biologie zonder pauze. The joy of high school


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Eindelijk best ver met mijn cover, kom ik op het gouden idee om iets heel anders te gaan doen en dus ALLES opnieuw moet gaan doen want het moet andersom gaan staan en ik heb de helft al gelayerd dus ik kan niks meer aanpassen >.<
    Schade valt mee: ik kan deze afbeelding gewoon flippen want het logo kan beiden manieren ^^

    [ bericht aangepast op 7 feb 2017 - 15:37 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Bless deze guy voor die tutorial


    Caution first, always.

    Tbh ik hou van James Veitch zijn TED talks


    This ain't no place for no better man.

    Clowder schreef:
    (...)
    Huh, ik wou op je maand-oude berichtje reageren. Maar je bent inactief. Kom online? * puppy eyes*


    Oh haha ja sta nu weer op actief P:

    bullshit + fake enthousiasme + google search naar "u heeft of u hebt" + een paar minuten nerveus alles drie keer controleren = een mailtje aan een docent


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Protector schreef:
    (...)

    Ik heb met een van m'n beste vriendinnen kaartjes besteld voordat we wisten wie er kwamen, haha. We gaan vooral voor de gezelligheid. :Y) Alhoewel alle artiesten natuurlijk een bonus zijn.


    Wauw hahahha live in the moment I see I see c; Ik hoop echt gewoon op super mooi weer hehe ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Mieczyslaw schreef:
    (...)

    Wauw hahahha live in the moment I see I see c; Ik hoop echt gewoon op super mooi weer hehe ^^


    Me too. Anders bevries ik in m'n tentje.


    Yessss talk to mee


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.