• a m b i t i o n.


    intelligence without ambition is like a bird without wings
    © badgalriri & Mouli & Bellamy_Blake & BeysUnbornTwins



    ROLLEN
    Naam —
    Leeftijd — ze zitten in hun tweede jaar en zijn rond de 20 jaar, natuurlijk kunnen er uitzonderingen zijn (groep overgeslagen, gap year gehad)
    Nationaliteit — als je een internationale char wilt, pb/gb mij dan
    Studie — graag niet te veel studenten van dezelfde studie
    Sorority/fraternity — bedenk dat de studenten die we volgen nog in het tweede jaar zitten en nog niet een erg hoge rang hebben (op enkele uitzonderingen na)
    Sport —
    Innerlijk —
    Uiterlijk —
    Geschiedenis —
    Extra —

    Naam — Studie — FC — Q — Pagina
    Vrouwen STOP
    • Allison Diana Kennedy — Medicine — Holland Roden — Cotrona — ...
    • ... — Politics — Camila Morrone — BeysUnbornTwins — ...
    • ... — ... — ... — Soco — ...
    • Jacelyn Claire Deveraux — Law — Danielle Campbell — Pennyworth — 1.3
    • Hensely Juliet Deveraux — Medicine — Suki Waterhouse — Marlow — 1.4
    • ... — Art — Daisy Smith — Granian — ...
    • Lucy Imogen Brown — Science — Izzy Bizu — JudithSuzann — 1.6
    • ... — ... — ... — greenlight22 — ...

    Mannen
    • Alec Flether Nichols — Law — Miles Teller — badgalriri — 1.6
    • Franklin Wesley Cunningham — Engineering — Cole Sprouse — Bellamy_Blake — 1.3
    • ... — Art — ... — Mouli — ...
    • Aurelian Gael Agard — Art — Jon Kortajarena — Yugen — 1.3
    • ... — History — ... — Mabel — ...
    • ... — History — ... — Mieczyslaw/q] — ...
    • ... — Architecture — Josh Levi — [q]GusWaters
    — ...

    Let's talk!




    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    Mag mijn personage een vrij hoge/gerespecteerde positie hebben in de fraternity omdat hij een heel getalenteerde zwemmer is, of is dat te veel? (:


    Mhm?

    MabeI schreef:
    Mag mijn personage een vrij hoge/gerespecteerde positie hebben in de fraternity omdat hij een heel getalenteerde zwemmer is, of is dat te veel? (:


    Jaa hoor! Zolang maar niet te veel chars een hoge positie hebben aangezien dat onrealistisch zou zijn (ze zitten immers pas in hun tweede jaar). (krul)


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    weet je ik ga van aurelian een zen dude maken
    zo die ene boy die wiet rookt en yinyang #aesthetics


    Heaven is a place that we all have

    Oké thanks voor de info, ik zal zometeen even nadenken welke sport het gaat worden

    Edit.: american football gaat het niet worden denk ik want dat is echt te ingewikkeld haha. Dus volgens mij ga ik Matthew voor Track and field laten kiezen en zeg maar een soort van lichte hekel laten hebben aan american football omdat hij het een aandachtssport vindt (en vindt dat zijn sport meer gewaardeerd moet worden).

    [ bericht aangepast op 7 feb 2017 - 17:03 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    badgalriri schreef:
    (...)

    Jaa hoor! Zolang maar niet te veel chars een hoge positie hebben aangezien dat onrealistisch zou zijn (ze zitten immers pas in hun tweede jaar). (krul)


    Dat wou ik nog vragen trouwens haha. Kan Ally een hoge positie hebben omdat ze veel aandacht besteed eraan ofzo, omdat ze (denk ik) ook niet gaat sporten (vind de sporten niet bij haar passen) (:


    El Diablo.

    Cotrona schreef:
    (...)

    Dat wou ik nog vragen trouwens haha. Kan Ally een hoge positie hebben omdat ze veel aandacht besteed eraan ofzo, omdat ze (denk ik) ook niet gaat sporten (vind de sporten niet bij haar passen) (:


    Jaa vind ik goed!


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    Matthew is ongeveer af denk ik (of moet dat in het rollentopic geplaatst worden?). Oh en hoe worden de kamers verder verdeeld (als iedereen zijn rol heeft ingevuld natuurlijk). Matthew staat in principe open voor relaties maar het definitief vastleggen van relaties wil ik uitstellen tot zo goed als iedereen zijn rol heeft afgemaakt.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    GusWaters schreef:
    Matthew is ongeveer af denk ik (of moet dat in het rollentopic geplaatst worden?). Oh en hoe worden de kamers verder verdeeld (als iedereen zijn rol heeft ingevuld natuurlijk). Matthew staat in principe open voor relaties maar het definitief vastleggen van relaties wil ik uitstellen tot zo goed als iedereen zijn rol heeft afgemaakt.


    Kan hier ook wel haha, ik zal het zo neerzetten in de beginpost. Qua dorms en slaapplekken zit ik nog heel erg te twijfelen over wat ik wil doen. Aan de ene kant lijkt het met leuk om ze in de sorority huizen te plaatsen, maar daar slapen eigenlijk alleen de belangrijkste mensen, of het worden dorms en dan 2 personen per kamer. Het is sowieso wel all-all dus niet dat de helft in sorority huizen slaap en de rest in dorms want dan vind ik nogal unfair haha. Als jullie ideeën of voorkeuren hebben, let me know. c:


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    ik vind dat dorms eigenlijk wel goed zijn tbh.


    Heaven is a place that we all have

    Yugen schreef:
    ik vind dat dorms eigenlijk wel goed zijn tbh.


    Same hier


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Mijn topics c: Me is Saar hahah


    Ik had een vraagje, in het begintopic staat dat mijn jongen History doet, maar ik had nog niets bij hem gereserveerd van Vakken dus dat klopt niet echt :')

    Nu vroeg ik me af, wat valt er eigenlijk onder het vak Art? Is dat zoiets als vormgeving of kan dit enorm variëren, like film, fotografie etc?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    MieczysIaw schreef:
    Mijn topics c: Me is Saar hahah


    Ik had een vraagje, in het begintopic staat dat mijn jongen History doet, maar ik had nog niets bij hem gereserveerd van Vakken dus dat klopt niet echt :')

    Nu vroeg ik me af, wat valt er eigenlijk onder het vak Art? Is dat zoiets als vormgeving of kan dit enorm variëren, like film, fotografie etc?


    Oh, dat is dan een foutje, ik zal het weghalen. :Y) En ja, dit varieërt aangezien ze onder hun studie nog allemaal takken kunnen volgen. Je bent daar vrij in om zelf iets neer te zetten bij je rol welke vorm van kunst hij/zij studeert.


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    badgalriri schreef:
    (...)

    Oh, dat is dan een foutje, ik zal het weghalen. :Y) En ja, dit varieërt aangezien ze onder hun studie nog allemaal takken kunnen volgen. Je bent daar vrij in om zelf iets neer te zetten bij je rol welke vorm van kunst hij/zij studeert.


    Ah oki c: dan zal mijn man waarschijnlijk Kunst doen , met zijtak Film/reggi hehe


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    MT


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Heya ^^


    “A queen will always turn pain into power.”