• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Caution first, always.

    Mignon schreef:
    Ben ik zwak en ga ik een berenklauw halen, of ben ik sterk en verhonger ik.


    Wees zwak en stuur me een foto van je food, want ik heb geen flauw idee wat een berenklauw is. :Y)

    OTOFT: er is een muis in de keuken dus ik wil geen eten meer. Maar zal ooit wel moeten, want anders verhonger ik.
    &Kan men me nou eens met rust laten? Jees! D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wat is dit gezeik ineens over dyslexie.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gorillaz schreef:
    Waarom moeten die kaartjes voor nick cave zo jezusduur zijn (no_chears)


    Omdat nick cave :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Gibbs schreef:
    (...)

    Wees zwak en stuur me een foto van je food, want ik heb geen flauw idee wat een berenklauw is. :Y)


    Ahh, dan ben ik dus niet de enige. Ik ken berenklauw alleen als een plant met witte bloemetjes, maar ik denk niet dat je die wilde gaan plukken, Lotte? (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ahh, dan ben ik dus niet de enige. Ik ken berenklauw alleen als een plant met witte bloemetjes, maar ik denk niet dat je die wilde gaan plukken, Lotte? (krul)


    Gibbs schreef:
    (...)

    Wees zwak en stuur me een foto van je food, want ik heb geen flauw idee wat een berenklauw is. :Y)

    OTOFT: er is een muis in de keuken dus ik wil geen eten meer. Maar zal ooit wel moeten, want anders verhonger ik.
    &Kan men me nou eens met rust laten? Jees! D:





    Dat bruine is een gehaktbal. Het wordt vaak gegeten met satesaus :')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Gibbs schreef:
    (...)

    Wees zwak en stuur me een foto van je food, want ik heb geen flauw idee wat een berenklauw is. :Y)

    OTOFT: er is een muis in de keuken dus ik wil geen eten meer. Maar zal ooit wel moeten, want anders verhonger ik.
    &Kan men me nou eens met rust laten? Jees! D:

    Square schreef:
    (...)

    Ahh, dan ben ik dus niet de enige. Ik ken berenklauw alleen als een plant met witte bloemetjes, maar ik denk niet dat je die wilde gaan plukken, Lotte? (krul)

    Lockhart schreef:
    (...)




    Dat bruine is een gehaktbal. Het wordt vaak gegeten met satesaus :')


    Ladiesssss, dit helpt niet. ): ): ): Vooral die foto. :9~ Geen plant met witte bloemetjes, want een berenklauw/berenhap/spoetnik is de lekkerste snack ooit. Dus Yolanda, vergeet die muis in je keuken en wees vooral ook zwak. Win-win-win: geen muis, geen honger én je weet hoe een berenklauw eruitziet en smaakt.


    She's imperfect but she tries

    The100 schreef:
    Wat is dit gezeik ineens over dyslexie.


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    @Femke
    Oooooh nu weet ik het weer! Die serveerden we in t cafe. Berenhap! Ik heb toch liever een kroket haha.

    @Lotte
    Wij noemden ze berenhap haha x)
    En meh. Ik wil bakken maar wil geen muis tegenkomen lol. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kaiju schreef:
    (...)

    Omdat nick cave :Y)

    Ja hey ik heb geen moneys. (no_chears)
    Leuke username trouwens c;


    Caution first, always.

    Kent iemand dat gevoel dat een tiental mensen aanbied om er voor je te zijn als je het moeilijk hebt, maar dat je uiteindelijk geen idee hebt wie je in Godsnaam moet bellen of wat je moet zeggen? Of misschien ben ik wel gek aan het worden en doe ik egocentrisch alsof ik niemand heb terwijl ik zo veel lieve mensen om me heen heb.

    Lol, die usernaam is nog niet bezet? I'm taking it.

    XXX schreef:
    Lol, die usernaam is nog niet bezet? I'm taking it.


    pb nu i need to kno


    Heaven is a place that we all have

    You have a new life now.
    You have me.
    And that's not going to change.


    •

    een meisje daarnet like choke me daddy op sCHOOL DUDE


    Heaven is a place that we all have

    Pretending not to be lonely, pretending not to be in pain
    Pointlessly pretending to be okay,
    Pointlessly pretending to be strong
    Don’t climb over the wall I’ve built in front of me.


    — Inner peace, it's hard to find. —