• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Caution first, always.

    Wel, dat was nog eens een productieve vergadering. Eventjes alle frustraties eruit :')


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ugh en nu ook nog liegen. Het is dat ik je niet meer mag bekritiseren, of laten zien dat ik hier verdrietig om ben, maar ik vind dit wel heel zuur.


    The truth is out there.

    Oh weet je, ga dan f****** offline man. Als je niet met me wil praten mag je dat ook gewoon zo zeggen, ongemanierde zak. En nee, ik geef niets om je nieuwe vriendin. Is dat dan zo moeilijk te begrijpen? Als jij niet snel aan mij gaat vragen om te blijven, dan ga ik weg. Eens zien hoe je dat gaat oplossen.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2017 - 22:31 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Misschien maken mijn twijfels over mijn master mij wel zo onrustig. Misschien is een tussenjaar wel verstandig, maar ugh... de toelatingen bij masters worden steeds lastiger. Straks kom ik na dat tussenjaar al helemaal nergens meer binnen... Ik moet voor April alles fixen en ik weet het gewoon echt even niet :/


    Happy Birthday my Potter!

    Morgen gaat een lastige dag worden. Gelukkig heb ik een '''''''''''date'''''''''''.

    Ik vind het zo eng wanneer hij zo agressief is als een game niet doet wat hij wilt. Echt, hij sloeg net bijna zijn computerscherm aan gort.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    stop nou eens mET KOTSEN IN DE STEEG


    Caution first, always.

    I'm so lost...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wat heb ik mezelf aangedaan?

    Nou sorry hoor. Ik had ook liever gehad dat ik gewoon naar school kon fietsen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ugh haat aan de nieuwe romance arc van Legends of Tomorrow I need my Mick x Amaya


    This ain't no place for no better man.

    Wanneer je leraar je er niet in laat omdat je 5 minuten te laat bent. 1. Als de bussen vol zitten, dan kom ik er gewoon niet in. Klaar. Punt uit. Kan moeilijk mensen naar buiten sleuren. 2. 'Ja, op je werk kan dat ook niet.' Nee, want m'n werk stuurt me ook gewon naar huis als ik 5 minuten te laat ben. Not.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    My puns are the best, someone better give me a medal.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik moet zo nodig naar de wc, moet mijn haren wassen, aankleden en dat het liefst voor de afspraak en wat doe ik.. op Q.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Er staat een artikel op nos en ad dat dyslexie de oorzaak is van slecht onderwijs en dat ze 'gewoon moeten stampen.' Ugh, zulke uitspraken maken mij zo boos! Ik probeer al jaren aan mensen uit te leggen dat ik niets kan doen aan mijn dyslexie en dan komen ze met zo'n lul verhaal. Ik haal elk jaar weer mijn Nederlands op. Ik oefen nog steeds mijn spelling. Ik lees regelmatig boeken. En wat is er verandert? Bijna niets. Goh, waar zou dat door komen?


    Seasons will change, but I shall remain