• Praat hier over seks en alles wat ermee te maken heeft.
    Heb je interesse in exotische glijmiddelen of wil je iets weten over BDSM? Denk je dat je een SOA hebt opgelopen of is er iets misgegaan met de anticonceptie? Wil je de mening van anderen over een seksspeeltje dat je gezien hebt en graag wil uitproberen? Stel hier je vragen of deel je ervaringen en blunders, onze Quizlet-sexperts zullen zeker reageren!






    [ bericht aangepast op 17 april 2017 - 13:56 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Hier een mt met de melding dat ik super seksueel gefrustreerd ben. Maar mijn date bespringen, ho maar, dat durf ik dan weer niet ><

    Als je iets van een beginpost moet hebben moet je maar een gil geven (: Al is het ook leuk om eigen sensuele gifs en plaatjes te zoeken ook erg leuk ^^

    [ bericht aangepast op 17 april 2017 - 13:46 ]

    Mt, en al even seksueel gefrustreerd als mijn mede- q'er boven me :c


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Yrden schreef:
    Hier een mt met de melding dat ik super seksueel gefrustreerd ben. Maar mijn date bespringen, ho maar, dat durf ik dan weer niet ><

    Als je iets van een beginpost moet hebben moet je maar een gil geven (: Al is het ook leuk om eigen sensuele gifs en plaatjes te zoeken ook erg leuk ^^

    Ik heb geprobeerd de beginpost over te typen en volgens mij is het min of meer gelukt, haha, maar ik ga zo meteen ook even op zoek naar nieuwe gifs - suggesties zijn ook altijd welkom, trouwens, iedereen! :')

    Ugh, ik ook, alleen is het om heel wat redenen zeeer moeilijk voor mij om een sekspartner te vinden. Ten eerste slik ik momenteel medicatie die een vreselijke libidokiller is en het duurt voor mij echt vreselijk lang om aan een orgasme te komen. Ten tweede ben ik single as fuck momenteel. Ten derde is mijn omgeving nogal voor slutshaming en ben ik zelf niet zo voor veel wisselende seksuele contacten maar meer voor vaste relaties. En ten vierde is m'n ex zeer gewillig om mij te houden als friends with benefits, maar zitten we tegelijk erg in de knoop met onze gevoelens voor elkaar dus dat wordt een dikke nope. Strugglesss ;-;


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ugh ja ook al zo frustrated als de Q'ers above. D:


    The truth is out there.

    Not so frustrated, alleen gefrustreerd omdat ik nog altijd niet ontdekt heb wat 'mt' betekent -.-


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Whinging schreef:
    Not so frustrated, alleen gefrustreerd omdat ik nog altijd niet ontdekt heb wat 'mt' betekent -.-


    Mijn topics. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Kan dit niet het seksuele frustratie topic worden? XD

    Yrden schreef:
    Kan dit niet het seksuele frustratie topic worden? XD


    Samen met iedereen uit het singles topic is er genoeg frustratie om een flatgebouw mee te vullen volgens mij. (cat)


    The truth is out there.

    Prongsie schreef:
    (...)

    Mijn topics. :')


    *voelt zich dom*


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Morty schreef:
    (...)

    Samen met iedereen uit het singles topic is er genoeg frustratie om een flatgebouw mee te vullen volgens mij. (cat)

    Whahaha, ja, dat zal inderdaad wel :P
    'Welkom in het seksueel gefrustreerde appartement, enjoy your stay.'

    Ik ben niet seksueel gefrusteerd, though. :'D Al sta ik... anderhalf jaar droog, lol.

    [ bericht aangepast op 17 april 2017 - 14:25 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Prongsie schreef:
    Ik ben niet seksueel gefrusteerd, though. :'D Al sta ik... anderhalf jaar droog, lol.


    Ik nog geen twee maand en ik ben echt aan het huilen hoe doe jij dit. HOW EVEN.


    The truth is out there.

    Prongsie schreef:
    Ik ben niet seksueel gefrusteerd, though. :'D Al sta ik... anderhalf jaar droog, lol.


    Al bijna 19 jaar hier :Y)

    Niet dat het veel beter was voor mijn geboorte. Maar je snapt wat ik bedoel.


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Het allerergste is dat m'n vriend en ik dit hele jaar nog maar 2 keer seks hebben gehad. Nouja, wel wat meer maar het kon maar op twee dagen. Niet regelmatig bij elkaar over de vloer kunnen komen sucks.
    Hoewel ik volgende week bij hem slaap dus even een inhaalsprintje trekken.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Wheatley schreef:
    Het allerergste is dat m'n vriend en ik dit hele jaar nog maar 2 keer seks hebben gehad. Nouja, wel wat meer maar het kon maar op twee dagen. Niet regelmatig bij elkaar over de vloer kunnen komen sucks.
    Hoewel ik volgende week bij hem slaap dus even een inhaalsprintje trekken.


    Ugh dat is echt meh. Ik ben dit jaar wel al batsend in gegaan, dat was wel echt te bae om 12 uur 's nachts. :'D


    The truth is out there.