• He, jij daar! Heb jij zin in sociaal contact? Wil je graag weer eens wat spammen met mensen?

                Enter Q's Adventure 💫.

    Het is een best simpel concept dat ontstaan is in een Whatsappchat. Wij (Yugen, Paladin en Victuuri) vonden het best leuk om een Q-groepschat aan te maken zodat we wat met elkaar konden praten via een makkelijkere weg (Whatsapp).

    Dus hoe werkt het?
          Simpel, je geeft Adnane je nummer via een privébericht (vergeet de landcode niet!) en hij zet je er zo snel mogelijk in.

    Was er al niet zo'n groepsapp?
          Ja maar wij wilden graag een nieuwe voor wat nieuwere mensen. Bovendien wordt de lijst niet zo denderend vaak meer geüpdatet.

    Wordt het dan niet te wild zo?
          Om dit te vermijden, hebben we enkele regels bedacht. Wij vinden ze ook niet zo leuk maar om vastgelopen mobieltjes te vermijden, doen we het maar.

    De regels gaan als volgt:
          • Zinloos gespam leidt tot een waarschuwing. De tweede waarschuwing is een twaalf-uren ban. De laatste keer ben je permanent gekickt uit de groep.

          • Er kunnen ook jongere mensen aanwezig zijn dus gelieve al jullie naaktfoto's en dergelijke in privé te sturen. Dit leidt ook tot een waarschuwing.

          • Bij ruzie worden beide partijen bestraft met een twaalf-uren ban tenzij een user iets anders kan bewijzen met screenshots.
                Als na de twaalf-uren ban weer ruzie gemaakt wordt, is het een permanente ban.

    Voor het gemak, hebben we twee beheerders aangesteld die een oogje in het zeil zullen houden, en dit zijn Famke en ik (Victuuri & Paladin). Zij zijn er niet om je toe te voegen in de groep. Dat doet enkel Adnane. (Yugen).

    Als er geen beheerders aanwezig zijn en iemand misdraagt zich, gelieve dan screenshots te nemen om het te bewijzen.

    Hopelijk schrikt dit jullie niet af en willen jullie nog steeds bij deze awesome chat. (:

          DE LIJST
    (schuilnaam) en usernaam
    Adnane (Yugen)
    Famke (Victuuri)
    Shania (Paladin)
    Eva (Patroclus)
    Sterre (Prim)
    Melissa (Jaceler)
    Nixon (Szczur)
    Steph (Tolstoy)
    Jason (Pharmaceutical)
    Vera (Fictionalworld)
    Evi (Watsky)
    Xanthe (Avilio)

    [ bericht aangepast op 8 feb 2017 - 13:04 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    yay, go groepsapp *//*


    Heaven is a place that we all have

    oh dit is het


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Kijk, ik twijfel. Want, het is vet leuk en gezellig. Maar als er straks veel mensen in die app zitten wordt er misschien minder gepraat/topics geopend op Q? Omdat je het dan even gauw kan delen via app? D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Richonne schreef:
    Kijk, ik twijfel. Want, het is vet leuk en gezellig. Maar als er straks veel mensen in die app zitten wordt er misschien minder gepraat/topics geopend op Q? Omdat je het dan even gauw kan delen via app? D:


    Er zijn al eerder groepsapps geweest en daar is er nooit een probleem mee geweest, denk ik. We zijn namelijk niet zo'n harde spammers, heh. Let me know als je er in wilt. ^^


    Heaven is a place that we all have

    Count me in :Y) Blackbeard wil je mn nummer hebben? Lmao er is niets veranderd


    This ain't no place for no better man.

    Szczur schreef:
    Count me in :Y) Blackbeard wil je mn nummer hebben? Lmao er is niets veranderd


    stuur maar door ^^


    Heaven is a place that we all have

    Oooh, ja! (krul)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Nou ik wil wel meedoen alleen gebruik ik dan een oude telefoon die als naam Roosje heeft (weddenschap). En ik stuur meestal mijn berichten rond 00:00. Dus ik weet niet of dat zo prettig is.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2017 - 23:40 ]

    Ben ik welcome to join?


    We're all mad here.

    Pharmaceutical schreef:
    Ben ik welcome to join?


    always. ^^

    @lilly, kom maar.


    Heaven is a place that we all have

    Pharmaceutical schreef:
    Ben ik welcome to join?

    Natuurlijk!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    [ bericht aangepast op 7 feb 2017 - 23:57 ]

    Addie. You know mah name and number. Pls add me ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Hmmm ik twijfel :Y)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik wil er graag in


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.