• He, jij daar! Heb jij zin in sociaal contact? Wil je graag weer eens wat spammen met mensen?

                Enter Q's Adventure 💫.

    Het is een best simpel concept dat ontstaan is in een Whatsappchat. Wij (Yugen, Paladin en Victuuri) vonden het best leuk om een Q-groepschat aan te maken zodat we wat met elkaar konden praten via een makkelijkere weg (Whatsapp).

    Dus hoe werkt het?
          Simpel, je geeft Adnane je nummer via een privébericht (vergeet de landcode niet!) en hij zet je er zo snel mogelijk in.

    Was er al niet zo'n groepsapp?
          Ja maar wij wilden graag een nieuwe voor wat nieuwere mensen. Bovendien wordt de lijst niet zo denderend vaak meer geüpdatet.

    Wordt het dan niet te wild zo?
          Om dit te vermijden, hebben we enkele regels bedacht. Wij vinden ze ook niet zo leuk maar om vastgelopen mobieltjes te vermijden, doen we het maar.

    De regels gaan als volgt:
          • Zinloos gespam leidt tot een waarschuwing. De tweede waarschuwing is een twaalf-uren ban. De laatste keer ben je permanent gekickt uit de groep.

          • Er kunnen ook jongere mensen aanwezig zijn dus gelieve al jullie naaktfoto's en dergelijke in privé te sturen. Dit leidt ook tot een waarschuwing.

          • Bij ruzie worden beide partijen bestraft met een twaalf-uren ban tenzij een user iets anders kan bewijzen met screenshots.
                Als na de twaalf-uren ban weer ruzie gemaakt wordt, is het een permanente ban.

    Voor het gemak, hebben we twee beheerders aangesteld die een oogje in het zeil zullen houden, en dit zijn Famke en ik (Victuuri & Paladin). Zij zijn er niet om je toe te voegen in de groep. Dat doet enkel Adnane. (Yugen).

    Als er geen beheerders aanwezig zijn en iemand misdraagt zich, gelieve dan screenshots te nemen om het te bewijzen.

    Hopelijk schrikt dit jullie niet af en willen jullie nog steeds bij deze awesome chat. (:

          DE LIJST
    (schuilnaam) en usernaam
    Adnane (Yugen)
    Famke (Victuuri)
    Shania (Paladin)
    Eva (Patroclus)
    Sterre (Prim)
    Melissa (Jaceler)
    Nixon (Szczur)
    Steph (Tolstoy)
    Jason (Pharmaceutical)
    Vera (Fictionalworld)
    Evi (Watsky)
    Xanthe (Avilio)

    [ bericht aangepast op 8 feb 2017 - 13:04 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik wil er ook wel in.

    he guys its real fun tbh


    Heaven is a place that we all have

    Ff een bumpje. Anderen die willen joinen? Het is echt tof.


    Heaven is a place that we all have

    Wasdis?


    The truth is out there.

    Ohh hee, dit klinkt wel gezellig!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Nerissa schreef:
    Wasdis?


    Een supertoffe supergezellige groepschat met foto's van katten, honden en gepraat over films. En nog wat.


    Heaven is a place that we all have

    Nefyd schreef:
    (...)

    Een supertoffe supergezellige groepschat met foto's van katten, honden en gepraat over films. En nog wat.


    En nu ook met mij erin. Hoera! *O*


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Geef ook ik doe mee.


    The truth is out there.