• In dit topic kan overlegd worden, maar enkel in de naam van je personage. Zet de naam van je personage ook altijd boven aan je bericht! Vragen kunnen via pb of het andere topic gesteld worden.

    De bijbehorende story
    Het officiele topic


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Mt ^^


    ''Terrible people do terrible things. And the good people stop them.''

    Alvast MT

    [ bericht aangepast op 9 feb 2017 - 23:21 ]


    Physics is awesome

    MT. Ik hou dit in de gaten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    MT!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    MT.


    Some people in your life come as blessings, others come in your life as lessons.

    De sfeer is te proeven in het huis van Richard Castle. De gasten amuseren zich prima en kunnen het goed onder elkaar vinden. Wanneer Captain Beckett iets uit haar kantoor wil halen om te laten zien aan een van de gasten ziet ze tot haar grote schrik dat haar kluis opgebroken is, en een deel van de inhoud mist. Bij haar weten zijn de ramen gesloten en is er niemand binnen of buiten gegaan gedurende het feest. Ook is ze er volledig zeker van dat de kluis nog dicht was voordat het feest begon.
    Een telefoontje en een klein kwartiertje verder staat de FBI met een paar afgevaardigden en een gast voor de deur. Captain Beckett laat ze gauw binnen en draait dan de deur op slot. Ze loopt naar het midden van de kamer. 'Dames en Heren, mag ik even jullie aandacht,' roept ze en langzaam wordt het stiller in de woonkamer. 'Er is iets uit mijn kluis gestolen. In een kamer vol detectives en andere mensen die bekend zijn met mysteries zal het daarom geen probleem om uit te vinden wie dit gedaan heeft.' Na deze mededeling gaat er direct een gemompel op onder de gasten. Wie van hen zou hebben ingebroken in het kantoor van de gastvrouw?

    Opm; enkel de FBI mag verhoren en arresteren. Dat is in dit geval James Aubrey. Je mag natuurlijk zelf ook op speurtocht gaan, dat is natuurlijk de bedoeling. Maar je moet vervolgens agent Aubrey weten over te halen om jouw verdachte te verhoren of te arresteren. Of je moet het via mij doen om het bij Ressler of Booth te proberen.
    Ik zou zeggen, begin met overleggen en succes!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    James Aubrey


    "Captain Beckett, zou ik even met u kunnen praten?"

    [ bericht aangepast op 15 feb 2017 - 21:44 ]


    Physics is awesome

    Al beantwoord

    [ bericht aangepast op 18 feb 2017 - 16:00 ]


    ''Terrible people do terrible things. And the good people stop them.''

    Okidoki, omdat ik merk dat sommige mensen wat actiever zijn dan anderen, en toch de minder actieve rollen hebben, heb ik besloten het zogenaamde verstop gedeelte eruit te laten. Waar het eigenlijk om draaide was een casefile wat in Beckett's kluis lag. In die casefile stonden geclassificeerde dingen. Dr Brennan en Maura Isles hebben autopsies uitgevoerd terwijl Beckett en Holmes het speurwerk deden. Om de rest te helpen beginnen zal ik alvast de casefiles hier neer zetten. Dat maakt het voor mij ook makkelijker om hints te geven, wat hopelijk zorgt voor meer hints en meer speurwerk. Iedereen die al dingen heeft gevonden tot nu toe mag ze delen indien die persoon dat graag wilt.

    Slachteroffer 2
    -door Maura Isles

    Kenmerken:
    -vrouw
    -rond de 30
    -blond haar
    -blauw ogen
    -1m69
    -tattoo op haar onderrug van een adelaar
    -geen piercings op oorbellen na

    Doodsoorzaak:
    -recent geslachtsgemeenschap met condoom (zaaddodende pasta)
    -schot in het voorhoofd
    -geen verdere verwondingen
    -gevonden in Washington

    Kleding:
    -spijkerbroek
    -zwarte onderbroek
    -zwarte bh
    -zwart t-shirt
    -flanellen blouse
    -zwarte leren jas
    -zwarte laarzen met hakken.

    Dingen bij zich:
    -een koffer vol valse paspoorten en ID-kaarten, en een half miljoen dollar
    -handtas, met daarin:
    -beurs met Amerikaans rijbewijs en ID-kaart onder de naam Elisa Avery en vijftig dollar
    -lippenstift
    -twee mobieltjes: een smartphone en een prepaid goedkoop mobieltje
    -zakdoekjes
    -tampons
    -pen van de KLM
    -bonnetje voor een restaurant in Washington


    Slachtoffer 1
    -door Dr. Brennan
    Kenmerken:
    -man
    -vermoedelijk rond de 25 jaar
    -gevonden in Londen
    -op basis van sporen kan geconcludeerd worden dat het slachtoffer in NYC woonde op tijd van overlijden
    -op basis van sporen kan geconcludeerd worden dat het slachtoffer in Georgia opgegroeid is

    Doodsoorzaak:
    -een schotgat aan de voorkant van de schedel
    -volgens simulatie was het schot op kort afstand van het slachtoffer
    -het slachtoffer was gevonden in het afval
    -het slachtoffer was opgelost in zuur. Er was niet veel meer over van weefsel of iets anders.

    Kleding:
    -er is geen kleding gevonden geworden.

    Dingen bij zich:
    -het slachtoffer had geen spullen bij zich.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Hey, ik krijg maar van één iemand steeds reacties. Van de rest hoor ik niet zoveel. Het is niet te bedoeling dat ik enkel maar hints ga opsturen en dat jullie niets laten horen. Het is juist de bedoeling dat er rijkelijke interactie ontstaat. De reden waarom er niet veel hints hier staan, is omdat ik nog niets gehoord heb.
    Graag hoor ik van iedereen hoe ver diegene is in zijn onderzoek. Daarna zal ik weer hints gaan geven.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt


    Slachtoffer 3

    Kenmerken:
    -man
    -rond de 40
    -klein, maar forser gebouwd
    -1m69
    -bruin haar
    -bruine ogen

    Doodsoorzaak:
    -schotwond in het voorhoofd op zeer korte afstand
    -verder geen verwondingen
    -gevonden in Los Angelos airport LAX

    Kleding:
    -zwarte broek
    -riem
    -grijze onderbroek
    -zwarte nette schoenen
    -zwarte sokken
    -witte blouse met korte mouwen
    -epaulet
    -das

    Dingen bij zich:
    -pistool
    -identiteitskaart van het werk: douanier
    -identiteitsplaatje: Greg James
    -beurs
    -rolletje met 1000 dollar
    -witte handschoenen


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Detective Beckett heeft een heel deel dingen uitgezocht van de slachtoffers:

    Het eerste slachtoffer blijkt Casy Jackson te zijn. Er is een connectie gevonden tussen hem en congresvrouw Valerie Hunts. Na een interview met Valerie Hunts blijkt dat Casy Jackson haar geblackmaild had.
    Het tweede slachtoffer haar naam is Amy Pdensky. Amy staat bij interpol bekend als iemand die andere doet verdwijnen door ze een nieuwe identiteit aan te meten.
    Over het derde slachtoffer is bekend dat zijn echte naam gewoon Greg James is. Zijn collega's hebben echter het vermoeden dat hij mensen vaak onterecht doorliet en daarmee criminele het land in en uit smokkelde tegen een goede prijs.

    Maar dat is niet alles. Na het zien van dit alles, vermoed Kate Beckett dat er nog iemand rondloopt, iemand die de veiligheid van de UK en US in gedrang brengt.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt