• Heehoi, na gebikkeld te hebben op een verhaal wat niet wilde lukken, heb ik mijn personages iets aangepast en ben ik veel enthousiaster en blijer. Daarom zoek ik nu ook een nieuwe cover bij dit nieuwe idee eigenlijk.

    Titel: Quercus

    Verhaal:
    Bioloog *naam* heeft een passie voor natuur en groen, hij kan door het bos lopen en alle planten en bomen onderscheiden. Hij praat graag over zijn ding en zou het liefst de hele dag door het bos struinen. Als hij weer een middag vrij heeft gevonden om door het plaatselijke bos te schreiden, is hij helemaal in zijn nopjes. Wanneer hij struikelt, door de bladeren naar beneden rolt en terecht komt in een totaal andere wereld, is hij verbaasd en even verwonderd. Zijn dromen lijken uitgekomen en gretig bestudeerd hij het nieuwe bos waar hij terecht is gekomen. Terwijl hij gehurkt bij een boom zit, starend naar de schors, komt een zangerige vrouwenstem hem tegemoet. Ineens staat de mooie boomnimf Chrysopeleia voor zijn neus. Met interesse in hem vraagt zij hem naar zijn leven, zijn kennis en passie. Andersom is hij onderste boven van de magische vrouw en bestudeert haar graag. Een liefdesrelatie bloeit op, kan *naam* ooit nog terug keren naar zijn eigen tijd en bos?
          Voor Terug in de tijd

    Wensen:
    - een eik (boom, bladeren, stam, maakt niet zo heel veel uit)
    - eventueel bloemen en planten (bosachtig tafereel)
    - eventueel een vrouw met krullend haar (het liefst bruin haar)
    - ... iets moois hihi

    Sfeer:
    - mysterieus
    - ROMANTISCH

    Extra:
    - Niet te donker
    - Kleuren bruin/groen/blauw (beetje aards)
    - Ik had dit plaatje gevonden, maar dat hoeft natuurlijk niet.
    - laat vooral je creativiteit lekker flowen, ik heb liever iets leuks moois en origineels dat misschien niet helemaal volgens de 'eisen' is, dan andersom!



    Als ik jouw cover kies wordt natuurlijk jouw naam bij de story vernoemd en elke keer als ik de cover gebruik!

    Super bedankt alvast!!!
    xoxo


    En ik hoop jullie nog even te verblijden met een leuk musicalliedje, dat overigens als 'soundstrack' bij de story komt!


    [ bericht aangepast op 8 feb 2017 - 18:15 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik kan geen covers maken, maar ik wil even zeggen dat die eerste van Necessity echt heel mooi is. (De andere zijn ook erg mooi)

    Ik ging nog eentje maken maar het gaat waarschijnlijk dan te hard lijken op die van Necessity.


    Heaven is a place that we all have

    Yugen schreef:
    Ik ging nog eentje maken maar het gaat waarschijnlijk dan te hard lijken op die van Necessity.


    Oké! Als je wilt mag het wel, dan wacht ik nog even?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Perffect schreef:
    (...)

    Oké! Als je wilt mag het wel, dan wacht ik nog even?


    ik zou eerst liever weten of necessity hiermee akkoord gaat want ik wil niet iemands concept stelen ofzo


    Heaven is a place that we all have

    Ow zo, ja.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Yugen schreef:
    (...)

    ik zou eerst liever weten of necessity hiermee akkoord gaat want ik wil niet iemands concept stelen ofzo


    Ik vind het prima hoor (:

    Lilly_Potter, bedankt ^^


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)

    Ik vind het prima hoor (:

    Lilly_Potter, bedankt ^^


    ah top!


    Heaven is a place that we all have