• Hai! Ik weet niet of iemand dit ooit al als suggestie had, maar voorlopig kon ik niets vinden hierover.
    Het is best wel handig als je in Word foute woorden kan zoeken om die dan te vervangen door een andere. Hier op Quizlet vind ik het een tikkeltje vervelend als ik een hele tekst opnieuw moet gaan lezen om bepaalde woorden te gaan aanpassen. Ik kan wel gaan zoeken door Ctrl + F te doen, maar dan moet je wel telkens zelf de woorden verwijderen en gaan vervangen. Nu leek het mij handig om ook zo'n vervangfunctie te hebben bij stories. Als je niet snapt wat ik bedoel, hieronder staat een printscreen van de zoek- en vervangfunctie in Word.


    16 - 09 - '17

    Hml, is het geen optie om het gewoon te plakken in Word, dan de woorden vervangen en dan terug plakken in de story?


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Sulit schreef:
    Hml, is het geen optie om het gewoon te plakken in Word, dan de woorden vervangen en dan terug plakken in de story?


    Ja, maar dat is uiteindelijk ook dubbel werk.


    16 - 09 - '17

    Voor mij hoeft het niet zo. Ik schrijf mijn woorden en verhalen standaard op in Word en OpenOffice.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Bayley schreef:
    (...)

    Ja, maar dat is uiteindelijk ook dubbel werk.


    Ik zienniet waarom dat dubbel werk is, behalve dat je dat voor ieder hoofdstuk apart moet doen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Clowder schreef:
    Voor mij hoeft het niet zo. Ik schrijf mijn woorden en verhalen standaard op in Word en OpenOffice.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik heb het niet nodig, meestal spel ik wel juist of kan ik het uit mezelf juist aanpassen en is dat niet zo, dan vind ik het opzoeken net een bijdrage voor mijn spelling. Het blijft op die manier tenminste hangen. Maar dat is mijn mening. (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    >Slotje op verzoek


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!