• • • •

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    • • •


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Me attempting to work on my philosophy homework....


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Oh, dit was niet wat ik ervan verwachte, haha.


    Stenenlikker

    Ik ben zo bang dat ik mijn verdriet niet aankan morgen en dingen doe waar ik spijt van krijg.

    Uitgeput. I wanna cry.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    I'm not the only flower in your garden. But that's okay. Someday I'll find someone who thinks one little daisy is enough.


    Caracal schreef:
    Ik ben zo bang dat ik mijn verdriet niet aankan morgen en dingen doe waar ik spijt van krijg.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik laat Lucas dan wel zeggen dat Stefan een stiekeme stalker is, maar zelf ben ik dat eigenlijk ook, hehe. Gezien ik iemand ging googelen die me weer deed denken aan mijn Lucas, hahahaha.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2017 - 21:35 ]


    Stenenlikker

    I miss you so, so much.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    nevertheless, she persisted.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    En dan ga ik naar Christina Grimmie luisteren. Ja, dat gaat helpen om niet te huilen...

    'This life ain't meant to be lived without him.'
    'I just can't live my life without him.'
    'This is the man I'm loving for always.'
    'I'll never find a better man.'

    [ bericht aangepast op 13 feb 2017 - 21:54 ]

    Ik kan niet meer leven op deze manier. Mijn leven heeft geen betekenis meer zonder hem. Ik heb zo'n spijt.


    And I’m fighting so hard
    To come out of the dark
    Trying to turn off the night
    Finally let in the light
    Trying to make my misery just a piece of my history
    A little less victim, a little more victory

    [ bericht aangepast op 13 feb 2017 - 22:18 ]

    Oh my Merlin... Die mensen denken echt dat als ze op Wilders stemmen dat hun problemen worden opgelost, maar zijn plannen zijn economisch niet haalbaar, dus die kans is mega klein, terwijl het wel echt opgelost zou moeten worden :/

    Also ugh stupid copycats.


    Happy Birthday my Potter!

    de Jimmy Kimmel vs Matt Damon feud kan me echt opvrolijken :'D


    This ain't no place for no better man.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2017 - 22:39 ]

    Ew nee ga weg niemand mag jou migraine aanval :/ dan ga ik maar naar bed want donker en stilte is nodig om niet te kotsen.


    Happy Birthday my Potter!