• • • •

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    • • •


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Metamorphoses schreef:
    TAART EN CAKE WANT ONZE ADDIEWADDIE IS JARUUUG *O**O**O*


    waaaaaaaah feestje 14 life yk🎉


    Heaven is a place that we all have

    doggo schreef:
    LLANG ZAL ADDIE LEVEN LANG ZAL ADDIE LEVEN LANG ZAL ADDIE LEVEN IN DE GLORIAAA IN DE GLOORRIAAAA IN DE EGLORIAAA HIEP JIEP HOOEERAAA HIEP HIEP JOERAA


    UR THE BEST FAMKE
    (alle people in mijn gb tbh)


    Heaven is a place that we all have

    Should have fucking know it.


    jonge waarom koop je een puppy en gooi je het buiten
    dat arme pup blijft dag en nacht blaffen alsof hij z'n moeder mist

    [ bericht aangepast op 14 feb 2017 - 7:41 ]

    hadikalgesegtdatikgerritwaz..?

    Ik voel me zo beroerd..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Yugen schreef:
    (...)

    waaaaaaaah feestje 14 life yk🎉


    wth je bent bijna drie jaar jonger


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Yugen schreef:
    (...)

    waaaaaaaah feestje 14 life yk🎉


    Je wordt oud joh. Je bent maar 6.5 jaar jonger. :W


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Paladin schreef:
    Ik voel me zo beroerd..


    Ik voel me altijd zo lullig om stage af te bellen, maar ik kan gewoon echt niets met de pijn.

    Ik leerde mijn ex kennen toen ik rouwde om mijn kat en hij was een reddende engel. Nu heb ik een nieuwe engel nodig, maar ik kan geen vinden en geen vindt mij.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2017 - 8:50 ]

    Ik heb echt behoeften aan een knuffel en iemand die zegt dat het allemaal wel goed gaat komen. Echt niets zit mee de laatste tijd. Nu weer: ik ben ziek op de dag dat mijn eerste examen is.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik ga wel Fallout spelen ofzo.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    deze turkse serie is zo bullshit maar ik ben benieuwd wat er met iedereen gaat gebeuren dus ik blijf kijken naar deze bullshit

    ik heb honger maar ben te lui om op te staan ☺

    Plz email me terug, partner die ik niet ken. Ik wacht nu al twee dagen en de presentatie die we samen moeten maken én geven is vrijdag al ;-;


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Blijkbaar kan ik tot 28 februari drinkvoeding bestellen, had ik dat maar eerder geweten, dan zat ik niet nu al een week zonder.

    Schrijven of Sims spelen of een paard fokken en bluppen of de hele godganse dag om mijn ex huilen? What to do...

    [ bericht aangepast op 14 feb 2017 - 10:13 ]