• Ja graag, per persoon een regel. [max 3 bitte]

    Gewoon zodat wijzelf ook een beetje een idee hebben aangezien mensen vaker zeggen dat er teveel regels zijn enzo.
    betekend dus niet automatisch dat die regels weg gaan he! Het kán zo zijn dat, maar ik beloof niets ofzo.

    So, tell me, nee je wordt hier niet voor geband, maar ik wil ook echt maar 1 regel horen, en geen gezeur eromheen.

    alvast bedankt!

    de regels vind je hier:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=15234

    Verder geen nutteloze reacties, dankje

    Die voeg-me-op-hyves/wat-anders-toe-regel vind ik niet zo nodig, eigenlijk. Zo veel was dat toch niet? o-o


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Dat topics zoals: ik verveel me enzo van die dingen niet mogen.

    Toen het nog mocht was het forum veel leuker om te lezen.
    Nu is het echt serieus :$

    ja idd ben ik mee eens..
    en van: ik zoek een serie vind ik ook nergens op slaan want ja,je mag toch zo wel aan mensen vragen??
    mijn mening.

    Like ik verveel vind ik nog oké voor op het topic maar voeg me toe of comment mn ftoo..


    All was well.

    De voeg me toe op hyves regel is wel wat stom enzo maar oké, ik begrijp het. Misschien ook een lokaal topic voor adden op hyves? Ofzo, maar ik ben het voor de rest met alles eens ;)


    I do not hook up.

    Er was toch ook een regel dat je geen ik-zoek-een-naam-topic mocht openen? o.o
    want dat vond ik best wel een stomme regel, want het mocht niet eens als je een naam voor een personage zocht o.o


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Er was toch ook een regel dat je geen ik-zoek-een-naam-topic mocht openen? o.o
    want dat vond ik best wel een stomme regel, want het mocht niet eens als je een naam voor een personage zocht o.o

    hmhm oke, snap je punt.

    ik vind ze best wel meevallen; maar vergeleken bij vroeger zit ik niet zo vaak meer op het forum..


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    nou ik vind dat er een paar opties tussen staan bij ;; topics die zijn verboden en worden afgestraft met een waarschuwwing'' dat er daar een paar bij staan waarvan ik zelf zoiets heb van ja waarom eigenlijk ??
    voor de rest kan ik er mee leven in bedoel ik heb hier nooit rusie ofzow..


    A Noble was Born in Chaos

    nou ik vind dat er een paar opties tussen staan bij ;; topics die zijn verboden en worden afgestraft met een waarschuwwing'' dat er daar een paar bij staan waarvan ik zelf zoiets heb van ja waarom eigenlijk ??
    voor de rest kan ik er mee leven in bedoel ik heb hier nooit rusie ofzow..

    welke dan?:O
    tell us!

    verboden: 'ik zoek een serie toppics'

    Ik vind dat dat wel nog zou mogen ^^

    Maar verder ben ik overal mee akkoord

    nou deze...

    - ‘Lees mijn blog’ Topics.

    - ‘Plaats een reactie op mijn foto’s’ Topics.

    - Rollenbekendmakings topics.

    - 'Ik zoek een nieuwe nickname' topics.

    want als ik dat soort topics lees vind ik dat ze het altijd vriendelijk vragen enzo... dus nja ik vind die ertussen eerlijk gezecht wel een beedje overbodig...


    A Noble was Born in Chaos

    nou deze...

    - ‘Lees mijn blog’ Topics.

    - ‘Plaats een reactie op mijn foto’s’ Topics.

    - Rollenbekendmakings topics.

    - 'Ik zoek een nieuwe nickname' topics.

    want als ik dat soort topics lees vind ik dat ze het altijd vriendelijk vragen enzo... dus nja ik vind die ertussen eerlijk gezecht wel een beedje overbodig...


    agree


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    ewhh.. kweet niet^^


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Dat de waarschuwingen na verloop van tijd niet kwijtgescholden worden. Ik vind dat goed gedrag ook beloond mag worden, behalve dat slecht gedrag alleen gestraft wordt.
    of heb ik het mis? Please say so :]
    Btw: vat dit aub niet op als gezeur, dit zijn mijn argumenten ^^


    No growth of the heart is ever a waste

    De reclame regel. Kan Rutger niks instellen zodat op elk profiel te staan komt of dat reclame gewenst of ongewenst is? fzoiets >.<


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33