• Ja graag, per persoon een regel. [max 3 bitte]

    Gewoon zodat wijzelf ook een beetje een idee hebben aangezien mensen vaker zeggen dat er teveel regels zijn enzo.
    betekend dus niet automatisch dat die regels weg gaan he! Het kán zo zijn dat, maar ik beloof niets ofzo.

    So, tell me, nee je wordt hier niet voor geband, maar ik wil ook echt maar 1 regel horen, en geen gezeur eromheen.

    alvast bedankt!

    de regels vind je hier:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=15234

    Verder geen nutteloze reacties, dankje

    Ik vind het beetje dom dat er geen reclame meer mag =)
    En ook dat je geen topic mag openen om een nieuwe nickname te vragen.
    maar eigenlijk zijn de regels logisch :]

    Ik wil wat meer off-topic in het gedeelte off-topic.(krul)


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    Ik weet niet of het een regel is ofzo, maar heb er wel een keer een waarschuwing voor gekregen. Al weet ik bijna zéker dat het niet klopt, want ik zag het ook een moderator doen?XD
    Goed, je vraagt je af waar ik het over heb?:P
    Ik heb een keer een waarschuwing gekregen toen ik mededeelde dat er een nieuw deel was. Ik zette erbij of ze nog een reactie wilde plaatsen, en daarvoor kreeg ik een waarschuwing; om het bedelen voor een reactie?
    x.


    ok

    ik vind die bans echt DOM, maar dat wist je al,..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik weet niet of het een regel is ofzo, maar heb er wel een keer een waarschuwing voor gekregen. Al weet ik bijna zéker dat het niet klopt, want ik zag het ook een moderator doen?XD
    Goed, je vraagt je af waar ik het over heb?:P
    Ik heb een keer een waarschuwing gekregen toen ik mededeelde dat er een nieuw deel was. Ik zette erbij of ze nog een reactie wilde plaatsen, en daarvoor kreeg ik een waarschuwing; om het bedelen voor een reactie?
    x.

    Oké, dat klopt inderdaad niet. Dan zouden we heel Quizlet over de flikker moeten geven >< Dat valt namelijk niet onder reclame maken.

    EDIT: Ik snap het al. Je vroeg om een nominatie. Je kreeg geen waarschuwing vanwege het bericht zelf. Maar vanwege het vragen/bedelen om een nominatie.


    Bored.

    (...)
    Oké, dat klopt inderdaad niet. Dan zouden we heel Quizlet over de flikker moeten geven >< Dat valt namelijk niet onder reclame maken.

    EDIT: Ik snap het al. Je vroeg om een nominatie. Je kreeg geen waarschuwing vanwege het bericht zelf. Maar vanwege het vragen/bedelen om een nominatie.

    Oké, dan weet ik dat ook weer.:'D
    x.


    ok

    Dat je bepaalde onderwerpen niet in een topic mag zette >.<

    Het Ik zoek een quiz gebeuren verboden.
    Ik bedoel - het is een quizzen site, waarom zou dat niet mogen o.o? o;


    Mew <3

    Dat er geen - ‘Ik zoek een serie’ Topics mogen zijn xD
    Dat snap ik niet, waarom dat niet mag. Mrja..


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Dat de waarschuwingen na verloop van tijd niet kwijtgescholden worden. Ik vind dat goed gedrag ook beloond mag worden, behalve dat slecht gedrag alleen gestraft wordt.

    of heb ik het mis? Please say so :]

    Btw: vat dit aub niet op als gezeur, dit zijn mijn argumenten ^^

    Ja idd, dat vind ik ook. Niet dat ik ooit een waarschuwing ofzo heb gehad, maar goed. ^^
    En die reclame regel vind ik ook wat stom. Bij sommige profielen staat ook dat ze het niet erg vinden als je reclame post. Waarom zou dat dan niet mogen? En bij sommige staat dat het absoluut niet mag. Okee, dan doe je het niet. Maar bij mensen die het niet erg vinden mag je dan toch best wel posten?


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    RE: nou deze...
    - ‘Lees mijn blog’ Topics.
    - ‘Plaats een reactie op mijn foto’s’ Topics.
    - Rollenbekendmakings topics.
    - 'Ik zoek een nieuwe nickname' topics.

    want als ik dat soort topics lees vind ik dat ze het altijd vriendelijk vragen enzo... dus nja ik vind die ertussen eerlijk gezecht wel een beedje overbodig...

    (...)
    Hmm, die topics hebben we verboden na een vloedgolf aan klachten van users. Het forum zou er te vol mee staan en daar hebben wij ze gelijk in gegeven.


    nou okej daar geef ik ook geen ongelijk op om eerlijk te zijn.. maarja.. toch wordh et nog gewoon gedaan.. en nouja het staat er dan wel vol mee maar om eerlijk te zijn heb ik er geen last van.. [/maargoed dat zegt niet hoe andere erover denken natuurlijk..]


    A Noble was Born in Chaos

    - 'Ik ben het niet eens met een waarschuwing' Topics.
    Ik vind dat je daar best over kunt discussiëren. Het kan natuurlijk ook uit de hand lopen, maar dan kan het topic gesloten worden.
    [& als ik het even mag zeggen, ik vind dat bij dat scheld-stukje, ze de nickname van de user best weg mochten halen hoor. Niet iedereen hoeft toch te weten dat zij het was?]


    all I want for christmas is a girlfriend