• Ja graag, per persoon een regel. [max 3 bitte]

    Gewoon zodat wijzelf ook een beetje een idee hebben aangezien mensen vaker zeggen dat er teveel regels zijn enzo.
    betekend dus niet automatisch dat die regels weg gaan he! Het kán zo zijn dat, maar ik beloof niets ofzo.

    So, tell me, nee je wordt hier niet voor geband, maar ik wil ook echt maar 1 regel horen, en geen gezeur eromheen.

    alvast bedankt!

    de regels vind je hier:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=15234

    Verder geen nutteloze reacties, dankje

    nou deze...

    - ‘Lees mijn blog’ Topics.

    - ‘Plaats een reactie op mijn foto’s’ Topics.

    - Rollenbekendmakings topics.

    - 'Ik zoek een nieuwe nickname' topics.

    want als ik dat soort topics lees vind ik dat ze het altijd vriendelijk vragen enzo... dus nja ik vind die ertussen eerlijk gezecht wel een beedje overbodig...

    Hmm, die topics hebben we verboden na een vloedgolf aan klachten van users. Het forum zou er te vol mee staan en daar hebben wij ze gelijk in gegeven.


    Bored.

    De reclame regel. Kan Rutger niks instellen zodat op elk profiel te staan komt of dat reclame gewenst of ongewenst is? fzoiets >.<


    Kan wel. Maar daar houden users zich niet aan. Vaak lezen ze het hele profiel niet en gaan meteen door naar het GB. Dan heeft zoiets weinig nut, denk ik.


    Bored.

    Dat de waarschuwingen na verloop van tijd niet kwijtgescholden worden. Ik vind dat goed gedrag ook beloond mag worden, behalve dat slecht gedrag alleen gestraft wordt.
    of heb ik het mis? Please say so :]
    Btw: vat dit aub niet op als gezeur, dit zijn mijn argumenten ^^

    Echt oude waarschuwingen tellen we al een tijdje niet meer mee?


    Bored.

    (...)
    Echt oude waarschuwingen tellen we al een tijdje niet meer mee?

    Oke. Hoe oud zijn 'oude' waarschuwingen eigenlijk?


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    Kan wel. Maar daar houden users zich niet aan. Vaak lezen ze het hele profiel niet en gaan meteen door naar het GB. Dan heeft zoiets weinig nut, denk ik.

    Helaas is dat waar. Ik heb het op hyves staan en toch krijg ik de ene chainmail na de andere binnen. Ze trekken zich er geen ene donder van aan.


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    Helaas is dat waar. Ik heb het op hyves staan en toch krijg ik de ene chainmail na de andere binnen. Ze trekken zich er geen ene donder van aan.

    Hmhm ja ;) Du vandaar is die regel.
    Maargoed al deze antwoorden nemen we nee in de volgende vergaderingen. Post vooral door & alvast bedankt!

    Dat als je een reactie op je eigen topic plaatst je meteen een waarschuwing krijgt-.-


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    geen hoofdletters in een topic Titel :OxD


    Your Butt is Mine!

    Dat als je een reactie op je eigen topic plaatst je meteen een waarschuwing krijgt-.-

    flooden bedoel je?
    dat zullen we helaas nietgaan aanpassn x] dat komt veel te veel voor.

    Dat als je een reactie op je eigen topic plaatst je meteen een waarschuwing krijgt-.-


    Me too. Als je maar 1 of 2 berichten in je eigen topic plaatst en een waarschuwing krijgt vind ik dat nogal overdreven. Maar als je elke 5 min NIEMAND? post begrijp ik wel dat je een waarschuwing krijgt. Kunnen jullie niet doen dat je maximaal 1 bericht mag zetten om je topic te 'uppen' en dat je bij meer een waarschuwing krijgt..?


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    (...)

    Me too. Als je maar 1 of 2 berichten in je eigen topic plaatst en een waarschuwing krijgt vind ik dat nogal overdreven. Maar als je elke 5 min NIEMAND? post begrijp ik wel dat je een waarschuwing krijgt. Kunnen jullie niet doen dat je maximaal 1 bericht mag zetten om je topic te 'uppen' en dat je bij meer een waarschuwing krijgt..?

    Hmhm ja goed punt.
    Het was al toegestaan om na 24 uur je topic een ker te uppen. Maargoed, goed idee.

    Kunnen we wel wat mee.

    Ik ben het niet eens met de regel;
    Ik zoek een serie topics zijn verboden.
    Want, als ik me verveel wil ik graag speciafieke verhalen lezen en dan is dit forum wel handig zie je. Dan kunnen mensen je dingen aanraden. Dat vind ik gewoon handig.
    Voorderest ben ik het wel eens met de verboden topics.


    Life is hard and then we die

    De regel van:
    Ik zoek een quiz

    Je zou er wel moeten bij zetten dat het als je een quiz zoekt die je maakte maar die je kwijt bent of zo dat je zo'n topic wel mag openen


    Don't get up, I'll get through on my own

    Nou, het is maar een voorstel.
    Maar aangezien je niet mag reclame maken op een toppic, [mijne was al eens gesloten] stel ik voor dat er gewoon een toppic komt waar iedereen reclame maakt.
    Da's het enige wat ik niet echt leuk vind :')
    Maar ,voor de rest is het prima. (:


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    Dat je geen code's in je Signature mag stoppen. Wel jammer, maar als quizlet er van slag door raakt is het wel beter..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42