• a m b i t i o n.


    intelligence without ambition is like a bird without wings
    © badgalriri & Mouli & Bellamy_Blake & BeysUnbornTwins



    ROLLEN
    Naam —
    Leeftijd — ze zitten in hun tweede jaar en zijn rond de 20 jaar, natuurlijk kunnen er uitzonderingen zijn (groep overgeslagen, gap year gehad)
    Nationaliteit — als je een internationale char wilt, pb/gb mij dan
    Studie — graag niet te veel studenten van dezelfde studie
    Sorority/fraternity — bedenk dat de studenten die we volgen nog in het tweede jaar zitten en nog niet een erg hoge rang hebben (op enkele uitzonderingen na)
    Sport —
    Innerlijk —
    Uiterlijk —
    Geschiedenis —
    Extra —

    Naam — Studie — FC — Q — Pagina
    Vrouwen STOP
    • Allison Diana Kennedy — Medicine — Holland Roden — Cotrona — ...
    • ... — Politics — Camila Morrone — BeysUnbornTwins — ...
    • ... — ... — ... — Soco — ...
    • Jacelyn Claire Deveraux — Law — Danielle Campbell — Pennyworth — 1.3
    • Hensely Juliet Deveraux — Medicine — Suki Waterhouse — Marlow — 1.4
    • ... — Art — Daisy Smith — Granian — ...
    • Lucy Imogen Brown — Science — Izzy Bizu — JudithSuzann — 1.6
    • ... — ... — ... — greenlight22 — ...

    Mannen
    • Alec Flether Nichols — Law — Miles Teller — badgalriri — 1.6
    • Franklin Wesley Cunningham — Engineering — Cole Sprouse — Bellamy_Blake — 1.3
    • ... — Art — ... — Mouli — ...
    • Aurelian Gael Agard — Art — Jon Kortajarena — Yugen — 1.3
    • ... — History — ... — Mabel — ...
    • ... — History — ... — Mieczyslaw/q] — ...
    • ... — Architecture — Josh Levi — [q]GusWaters
    — ...

    Let's talk!




    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    McCrory schreef:
    Gelukkig voor Tessa dat Jeaden zo straight en trouw is als een lineaal :'D


    Ik wist niet dat lineaalen trouw konden zijn.XD xD


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    greenlight22 schreef:
    (...)

    Ik wist niet dat lineaalen trouw konden zijn.XD xD


    Je weet wel meer niet van linealen (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    greenlight22 schreef:
    (...)

    Ik wist niet dat lineaalen trouw konden zijn.XD xD

    Nou mijn liniaal is al zo'n 5 jaar trouw aan mijn zijde hoor! Dus, point taken haha.


    We're all mad here.

    Pharmaceutical schreef:
    (...)
    Ik bak straks een taart voor haar om het goed te maken!


    Dat is een deal!

    Naoms, dat scheelt een hoop haha, maar zo'n dingen hoort ze alsnog liever niet. :'D


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Faolan schreef:
    (...)

    Dat is een deal!

    Naoms, dat scheelt een hoop haha, maar zo'n dingen hoort ze alsnog liever niet. :'D

    Een taart met daarop in glazuur 'Wellicht dat Jeaden iets ziet in het mannelijke schoon als ik de deur open." Oke Jk, jk.


    We're all mad here.

    Pharmaceutical schreef:
    (...)
    Een taart met daarop in glazuur 'Wellicht dat Jeaden iets ziet in het mannelijke schoon als ik de deur open." Oke Jk, jk.


    Just because u ship us too much in irl u shudn't claim my rp char Jaaseeeeeee.

    @Jenn en dan te weten dat hij nog bijna tussen ze gekomen was ook door het dansje :"D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Dit is echt al de derde deze week, I know, maar ik ga mij ook uitschrijven bij deze RPG omdat ik simpelweg de motivatie niet heb om een goede post neer te zetten en daarnaast mijn personage ook compleet buiten de boot valt wat andere personages betreft. I am sorry. Have fun with the RPG tho.


    That is a perfect copy of reality.

    Pharmaceutical schreef:
    (...)
    Een taart met daarop in glazuur 'Wellicht dat Jeaden iets ziet in het mannelijke schoon als ik de deur open." Oke Jk, jk.


    Ohjee hahah. Dan krijgt ie de taart in z'n gezicht, vol in z'n gezicht. :3

    Naoms, tussen ze was gekomen? Ik ben even de draad kwijt - help?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Marlow schreef:
    Dit is echt al de derde deze week, I know, maar ik ga mij ook uitschrijven bij deze RPG omdat ik simpelweg de motivatie niet heb om een goede post neer te zetten en daarnaast mijn personage ook compleet buiten de boot valt wat andere personages betreft. I am sorry. Have fun with the RPG tho.


    Mmhhh. Jeaden is just a jerk tho & een snelle oordeler. I'm sure he'd like her if he gave her a chance

    @Jennthepenn I mean with that dance. De homo betastte haar :< Which made JEaden jelly

    [ bericht aangepast op 21 feb 2017 - 21:36 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    McCrory schreef:
    (...)

    Mmhhh. Jeaden is just a jerk tho & een snelle oordeler. I'm sure he'd like her if he gave her a chance


    Ik had het meer in het algemeen, niet persoonlijk bedoeld op de acties van personages haha


    That is a perfect copy of reality.

    Shit guys. Ik merk dat ik me te enthousiast heb ingeschreven voor de RPG en heb nauwelijks tijd. Ik zal me helaas uit moeten schrijven, sorry!


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Deeeemm, no - why u leave? :c

    Naoms, oh duh, ik snap hem weer haha, maar Jea haz no reason to be jealous, dus dat scheelt ;p

    [ bericht aangepast op 21 feb 2017 - 21:42 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Faolan schreef:
    Deeeemm, no - why u leave? :c

    Naoms, oh duh, ik snap hem weer haha, maar Jea haz no reason to be jealous, dus dat scheelt ;p


    Honestly? Omdat het voelt alsof Hensey totaal niet bij de club past en ik daarnaast een te overhaaste beslissing heb gemaakt.


    That is a perfect copy of reality.

    Marlow schreef:
    (...)

    Honestly? Omdat het voelt alsof Hensey totaal niet bij de club past en ik daarnaast een te overhaaste beslissing heb gemaakt.


    Afgezien van dat je denkt een overhaaste beslissing te hebben gemaakt, ik vind wel dat Hensey er op haar manier bij past hoor. Niet iedereen kan een stappend, losgeslagen, wild feestbeest zijn; of het populaire meisje met een big attitude.
    Hensey is op haar manier juist een goede aanvulling op de rest van de groep en eens ze haar goed kennen denk ik zeker dat ze een gemis zou zijn.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Faolan schreef:
    (...)

    Afgezien van dat je denkt een overhaaste beslissing te hebben gemaakt, ik vind wel dat Hensey er op haar manier bij past hoor. Niet iedereen kan een stappend, losgeslagen, wild feestbeest zijn; of het populaire meisje met een big attitude.
    Hensey is op haar manier juist een goede aanvulling op de rest van de groep en eens ze haar goed kennen denk ik zeker dat ze een gemis zou zijn.


    Thanks haha, maar ik heb mijn beslissing al gemaakt, sawwy :c


    That is a perfect copy of reality.