• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Yes, de dag is bijna voorbij en ik heb alleen maar geslapen.

    Die evaluatie was heftig. Maar fijn.


    Die LJHs schieten er echt doorheen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wat de freak heb ik gedaan in mijn slaap dat mijn ingewanden en longen nu zo vreselijk zeer doen?

    Paladin schreef:


    Uhm, een vrouw heeft een naam nodig. :Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y)

    Caracal schreef:
    (...)
    Uhm, een vrouw heeft een naam nodig. :Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y)

    for science Stephen Amell - Arrow ^^


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Lekker weer thuis. Morgen een dag 9-18. Ugh.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Update: onbekende presentatiepartner is gestopt met het vak om persoonlijke redenen en ik hoop dat ze oké is

    Maaaaaar ook halp, want ik denk dat ik het dan in mijn eentje moet doen? waarschijnlijk? tijd om de docent te mailen


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik wist dat je erg was, echt waar, maar achter het vriendinnetje van een goede maat van je aan gaan? Dude, nee.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Update 2: uhhhhh het schema met wie wanneer moet presenteren is blijkbaar vervangen door een nieuw bestand met als extensie .v3 wat volgens mij geen bestaand bestandstype is???? en ik kan het iig nergens mee openen

    ik... ben niet onder de indruk van hoe soepeltjes dit gaat


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Eerste mouw ooit, met zelfgemaakte patronen en hij is meteen perfect. Wauw. Hoezo talent voor kleding maken :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    I wanna make cosplay skits or films but i have like no inspiration.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2017 - 16:18 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Paladin schreef:
    I wanna make cosplay skits or films but i have like no inspiration.


    We should make one together tbh :Y)

    //

    Ik wil matchende usernames met iemand. Will anyone be my Jimmy Fallon to my Jimmy Kimmel???


    This ain't no place for no better man.

    Ik hoop echt dat mijn vriendje niet iets voor me meebrengt ofzo vanavond, want ik heb niets voor hem behalve kip omdat hij dat lekker vind en ugh ik wil geen slechte vriendin zijn


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    mijn vrienden hebben een mopshondenknuffel gekocht en ik ben te blessed echt real frends


    Heaven is a place that we all have