• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2016 - 16:57 ]

    Ik... ik heb 1.060.788 woorden in stories op Q staan. Letterlijk een miljoen woorden, en daar is dan nog niet eens bij gerekend wat ik in al die jaren heb getypt en nooit op Q terecht is gekomen. Whoa.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ^ holy mother of god and jesus christ of nazareth


    Heaven is a place that we all have

    Square schreef:
    Ik... ik heb 1.060.788 woorden in stories op Q staan. Letterlijk een miljoen woorden, en daar is dan nog niet eens bij gerekend wat ik in al die jaren heb getypt en nooit op Q terecht is gekomen. Whoa.


    Holy shit! :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    "Ik vond het niet vies hoor" *laat eten staan*. Oh dus het was niet vies? Eet het dan op..

    // Ik ga maar een kinderloos stel zoeken die een twintiger willen adopteren.
    Als ik zeker wist dat ik nog naar school zou gaan als ik op mezelf woon, deed ik dat wel. Maar ik ben bang dat ik dan alles verneuk. En wat moet ik eten? Ik kan niet alleen op pasta en rijst leven.

    Het traditionele patat-eten-in-de-caravan-voordat-we-op-vakantie-vertrekken moment ook weer gehad. Nog even en dan zit ik in Toscane. Lekker Italiaanse mannen spotten terwijl mijn ouders awkward achter me aanlopen hehe.

    When you're back in Belgium (no_chears) Fuck, ik mis het warme weer in Slovenië (no_chears) Ik mis de sfeer, de groep, mijn vriendinnen (no_chears)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Mijn vriend die een hele maand vrij neemt in een maand dat ik geen vakantie heb. Leuk weer. Je denkt echt goed aan mij.

    // Kan deze dag nog erger? Ik wil gewoon niet meer. Nooit meer.

    HAHA mijn papa is bae, hij vraagt zo "MEhri wat is pokemon go"
    ik leg m uit
    na 10 sec:
    "Zou ik ook maar eens pokemon go downloaden"

    Je was 'net' wakker, terwijl je voor het laatst gezien was veel eerder. En wanneer ik ernaar vraag is het opeens 'ik app m'n ouders'. Ja, tuurlijk, hoe wil je dat ik je geloof?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben heel content over deze dag. :3


    Deep inside, I've never felt alive

    jij bent zo beperkt


    i put the fun in funeral

    Je zet jezelf alleen maar voor schut, maar goed. Ik heb niets gezegd.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ^ Aaah, je hebt m. Zo leuk <3 Nu alleen nog hopen dat niemand mijn namen jat :c


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wampus schreef:
    ^ Aaah, je hebt m. Zo leuk <3 Nu alleen nog hopen dat niemand mijn namen jat :c


    Jaa!

    Hoop ik ook voor je!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.