• Acht mannen en acht vrouwen worden door MTV naar het wondermooie Maui gestuurd met mooie vooruitzichten; liefde en geld.
    Omdat ze zelf hopeloos zijn als het in het kiezen van partners aankomt heeft de zender besloten hen een handje te helpen. Door middel van uitgebreide screenings en gesprekken is voor elk potje een dekseltje gevonden. Er zit maar één addertje onder het gras: niemand weet wie zijn/haar perfecte partner is en zolang die niet gevonden worden is er van het winnen van één miljoen dollar geen sprake.

    “If your perfect match was standing right in front of you, would you even know it?”


    Het opzet:
    Zestien singles die barslecht zijn in het daten worden samen naar een luxueus resort gestuurd om op zoek te gaan naar de voor hen, door experten bepaald, perfecte match. Elke week spelen ze een uitdaging en krijgen hierbij de kans om één koppel het Truth Booth in te sturen en erachter te komen of zij al dan niet een match zijn. Elk persoon kan via het televisiescherm op hun favoriete koppel stemmen. Zij worden dan de Truth Booth ingestuurd. Op ditzelfde scherm kan iedereen meevolgen of zij een match zijn of niet.
    Wekelijks is er ook de Match-up; de singles proberen te gissen wie hun perfecte match is en eens iedereen gekozen heeft worden aan de hand van spotlichten het correcte aantal matches doorgegeven. Niemand weet echter welke matches de juiste zijn.
    Enkel en alleen wanneer alle matches gevonden zijn winnen de spelers samen één miljoen dollar. Iedereen wint of iedereen verliest.

    Verschil met de tv-serie: bevestigde matches gaan niet naar de honeymoon suite maar blijven gewoon in het huis.


    Meedoen?

    Op voorhand graag doorgeven man/vrouw

    Volledige naam:
    Roep-/bijnaam:
    Leeftijd + geboortedatum:
    Woonplaats:
    Nationaliteit + afkomst:
    Job:
    Hobby's:
    Persoonlijkheid:


    Uiterlijk:
    -Foto('s):
    -Haarkleur:
    -Oogkleur:
    -Huidskleur:
    -Lengte + lichaamsbouw:
    -Kledingstijl:
    -Overige:

    Familie + geschiedenis:

    Extra's


    Rollen
    Mannen: VOL!
    • Aidan John Buckley ~ 26 ~ Sam Claflin ~ Ijsvogel ~ 1.8
    • Alexei Theodore Carter ~ 24 ~ Rhys Pickering ~ dubbeIstrijder ~ 1.6
    • Austin Heath Clarckson ~ 24 ~ Matthew Noszka ~ GriffeI ~ 1.5
    • Boyd Aiden Delano ~ 27 ~ Stehen James ~ AdoreDelano ~ 1.8
    • Brandon ''Bam'' Jason Sadler ~ 25 ~ Jay Alvarrez ~ AdoreDelano ~ 1.1
    • Darryl Christian di Marco ~ 23 ~ Faceclaim ~ McCrory ~ 1.3
    • Nilam Harish Gupta ~ 26 ~ Avan Jogia ~ Dougal ~ 1.6
    • Roscoe "Roz" Jonesy ~ 26 ~ Faceclaim ~ Obeah ~ 1.1
    • Ruaidhrí Michael Mitchell ~ 23 ~ Will Tudor ~ PeterMaximoff ~ 1.6
    • Tyler Elijah Lopez ~ 27 ~ Cristiano Ronaldo ~ Desierto ~ 1.4

    Vrouwen: VOL!
    • Adriana Allanah Spring ~ 23 ~ Faceclaim ~ Surrexit~ 1.8
    • Ava Jill Cooper ~ 21 ~ Holland Roden ~ Atarau ~ 1.5
    • Callista Jules Larsson ~ 22 ~ Faceclaim ~ Granian ~ 1.8
    • Imogen Florence Paige ~ 22 ~ Cami Romero ~ greenlight22 ~ 1.5
    • Jackie Rose Delaney ~ 23 ~ Bryana Holly ~ Perffect ~ 1.2
    • Jade Olivia Vauhn ~ 26 ~ Ingrit Vaht ~ Faolan ~ 1.2
    • Leia Havana Fowler ~ 21 ~ Stephanie Bertram Rose ~ Brinvi ~ 1.6
    • Maelys Bryony Dwight ~ 25 ~ Lily Collins ~ dubbeIstrijder ~ 1.6
    • Robin Clara Beckett~ 22 ~ Kennedy Dawn Stearns ~ Dougal ~ 1.6
    • Safiya "Saf" Faheem ~ 23 ~ Faceclaim ~ Sempre ~ 1.4

    Vol = vol. Aantal spelers kunnen nog omhoog gedreven worden, maar mannen moeten gelijkaardig opgaan met vrouwen.

    Regels

    – Minimum 250 woorden.
    – OOC tussen []
    – De huisregels van Quizlet gelden hier.
    – De koppels worden door mij en Obeah random aan elkaar gelinkt. Wij weten dus op die manier ook niet wie onze eigen match is.
    – Nieuwe topics worden enkel gemaakt door mij, Faolan, en Obeah.
    – Personages kunnen ruzie maken, houd het netjes tussen leden.
    – 16+ is zeker toegelaten, zolang het hele rpg daar niet om draait. Indien je post 16+ bevat zet dan de naam van je personage in een rood kleurtje om dit op voorhand aan te geven.


    [ bericht aangepast op 21 feb 2017 - 19:50 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Faolan schreef:
    Helaas zit deze rpg op het moment echt vol, gezien er nu 21 rollen zijn houden we de stop erop. (:

    Oki, jammer! Good Luck!!! (flower)


    I have seen my own sun darkened

    Hi, ik kreeg te horen dat ik hieraan toch nog mee kan doen als vrouw XD
    Als dat nu nog geldt, zou ik het graag snel te weten komen en ga ik morgen mijn rol maken!!!
    Superleuk!
    (flower)


    I have seen my own sun darkened

    Jazeker! Er is een rol komen te vervallen, dus als je hem wilt is die plek voor jou. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    JA!!!! 0-0
    (Hier plaats ik zo mijn rol!)


    I have seen my own sun darkened

    Teagan ”Tea” Seren Kalani
    Mon coeur est à toi


    ● ● ● NAAM
    Teagan ~ Beautiful
    Seren ~ Star
    Kalani ~ Sky
    Haar naam betekent prachtige sterrenhemel. Haar ouders besloten haar zo te noemen, als herinnering aan het moment dat ze elkaar ontmoette, onder een prachtige sterrenhemel.

    ● ● ● LEEFTIJD
    Leeftijd: 21 jaar
    Leeftijd uiterlijk: 19 jaar
    Geboortedatum: 6 Oktober
    Geboorteplaats: Lìon, Frankrijk
    Sterrenbeeld: Weegschaal

    ● ● ● NATIONALITEIT
    Tae is voor de helft Française en voor de helft Amerikaans. Haar moeder heeft een Franse achtergrond en ze had haar vader ontmoet die op vakantie was in Frankrijk. In de eerste paar maanden van hun verkering werd Tae geboren, hun gelukskindje. Dat zorgde ervoor dat haar vader het hele gezin meenam naar zijn ouderlijk huis toen Taegan geboren werd. Vooral toen haar moeder ruzie kreeg met haar familie omdat ze het belachelijk vonden dat hun dochter verkering had met een Amerikaan en ze de liefde probeerde door te breken door allemaal leugens rond te bazuinen. Hierdoor werd Taegan in North-Carolina verder opgevoed en kan ze zowel vloeiend Frans als Engels spreken.

    ● ● ● JOB
    Door Taegan’s avontuurlijk aard en drang naar vrijheid, werkt ze als vrachtwagenchauffeur. Ze weet dat het niet te meest vrouwelijke en goedbetaalde baan is, maar ze is gelukkig met een stuur in haar handen en haar met haar ogen genietend van het uitzicht. Haar moeder vind dat ze met haar talenten veel meer kan bereiken, maar haar vader vind dat als ze gelukkig is ze gewoon door moet zetten.
    Taegan schildert ook veel en af en toe verkoopt ze wel eens één van haar werken. Dit schildertalent heeft ze van haar moeder geërfd en van kinds af aan liep ze al rond met een verfkwast in haar handen en met iedere keer een andere kleur verf in haar haar.



    ● ● ● UITERLIJK
    Face Claim: Bridget Satterlee.
    Grootte: 1,69
    Huidskleur: Lichte huid, roze wangen
    Figuur: Lichte zandloper
    Gezichtsvorm: Diamant
    Wenkbrauwen: Donker, dun & licht gebogen
    Wimpers: Donkerbruine wimpers, lang
    Oogkleur: Lichtbruin, met gouden spikkels
    Neus: Recht, klein wipneusje
    Lippen: Roze, klein, vol
    Haarkleur: Donkerblond, met rossige gloed
    Haartype: Dik, met slag
    Haarstijl: In laagjes, tot net onder de oksels
    Stem: Romantisch, Frans accent, zwoel
    Kledingstijl: Basic
    Favoriet kledingstuk: Haar lichtblauwe skinny-jeans, met een regenboog genaaid op de linker-kontzak.
    Moedervlekken: Net op de kaaklijn
    Littekens: Op de palm van haar hand door ongeluk met de vrachtwagen
    Geur: Honing, lichte bloemengeur (haar)

    ● ● ● INNERLIJK
    Goede eigenschappen: Avontuurlijk, Levendig, Uitdagend, Charmant, Enthousiast, Moedig, Eerlijk, Vrijdenkend, Onafhankelijk, Ondernemend
    Slechte eigenschappen: Doelloos, Zorgeloos, Onhandig, Ongehoorzaam, Prikkelbaar, Fanatiek, Vergeetachtig
    Seksuele geaardheid: Heteroseksueel
    Angsten: Claustrofobie
    Verslavingen: Reizen, Green Thea
    Hobbies: Schilderen, Reizen, Hardlopen
    Eerste Impressie: Op het eerste gezicht lijkt ze vol zelfvertrouwen, stralend en energiek. Maar diep vanbinnen is ze zeer onzeker en wil ze gewoon graag geaccepteerd worden in de groep.




    ● ● ● GESCHIEDENIS
    Moeder: Victoire Kalani
    Vader: Gale Kalani
    Ze is opgegroeid in een heel liefdevol gezin, waarin de ouders openlijk lieten zien dat ze van elkaar houden en waarin Taegan altijd met al haar problemen en zorgen kon komen.
    Haar moeder doet haar best, maar omdat ze nooit een goed rolmodel heeft gehad, is het soms moeilijk om niet als een vriendin te reageren maar als een moeder. Ook heeft Tae geen contact meer met haar moeders kant van de familie, maar ze heeft zeker genoeg aan die van haar vader.
    Haar vader is geboren in een heel groot gezin met allemaal broers. Die zijn inmiddels getrouwd en hebben een heleboel nakomelingen gekregen. Tae vind het heerlijk om al die stuiterballen om haar heen te hebben. Ze vind het namelijk ook heel jammer dat haar moeder geen kinderen meer kon krijgen na haar geboorte.
    Haar moeder heeft haar geleerd om te schilderen en ze is zelf ook een beroemde kunstenaar. Haar vader heeft, omdat hij de oudste was van zijn familie, het autobedrijf overgenomen dat onder zijn bewind heel veel winst naar binnen haalt.

    ● ● ● RELATIES
    Wie wilt?

    ● ● ● EXTRA
    • Guilty pleasures: Chocolade…
    • Mistalenten: Door haar onhandigheid kan ze absoluut niet dansen
    • Likes: Rood, Aardbeien, Buiten, Hoogtes
    • Tics: Trommelt met haar vingers op van alles en nog wat
    • Dislikes: Kleine ruimtes, Zwemmen, Stilzitten, Klassieke muziek
    • Talenten: Schilderen, Kan haar been in haar nek leggen
    • Moedertaal: Frans
    • Gesproken talen: Engels, Frans, Italiaans
    • Geloof: Ze is A-godsdienstig
    • Themesong: Hall of Fame ~ The Script
    • Muzieksmaak: Pop/ Rock
    • Allergieën: Boerenkool
    • Voorkeurhand: Links







    [ bericht aangepast op 17 maart 2017 - 9:44 ]


    I have seen my own sun darkened

    ^ Ik vind haar echt heel leuk!!

    [ bericht aangepast op 16 maart 2017 - 17:36 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Niet om te zeuren, Aniketos, maar er lijkt iets mis te zijn met je code, waardoor het topic zich vreemd gedraagt na jou post.

    Zou je kunnen controleren of je al je codes juist hebt opgestart en ook weer hebt afgesloten en alle haakjes kloppen?(flower)

    [ bericht aangepast op 16 maart 2017 - 17:38 ]


    Bowties were never Cooler

    Oeps, sorry jongens, ga het meteen checken!! Hahaha
    Volgens mij is het nu verholpen! Het spijt me echt ontzettend!
    (A)

    [ bericht aangepast op 16 maart 2017 - 19:24 ]


    I have seen my own sun darkened

    Volgens mij klopt het nu, ik merk op m'n mobiel in ieder geval niks meer.
    Morgen werk ik de beginpost bij en zet ik je rol er tussen!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Moesten personages niet minimaal 21 zijn, cause alcohol ;x ?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Brinvi schreef:
    Moesten personages niet minimaal 21 zijn, cause alcohol ;x ?


    Volgens mij wel


    Bowties were never Cooler