• Hey Q'ers,

    Een tijd geleden kwam ik in contact met een heks, zij heeft me vertelt over haar religie en ik raakte hier zo door geïnspireerd dat ik erover ben gaan lezen.
    Nu vroeg ik me af of er hier op Q mensen zijn die zich heks noemen en of diegenen ervoor openstaan om een aantal vragen van mij te beantwoorden.
    Ik hoor het graag!


    I was an angel living in the garden of evil

    Atarau schreef:
    Oewhh @Slytherin en @Storie fan, wat voor een 'heksen' zijn jullie dan?


    Nou, ik eet geen kinderen ;) (zoals die stereotype middeleeuwse heksen). Zo nu en dan doe ik, samen met mijn ouders, een ritueel om mensen te helpen. Dat is het zo'n beetje, afgezien van wat wierookstokerij.


    I'm not a psychopath, Anderson. I'm a high-functioning sociopath. Do your research.

    Storiefan schreef:
    (...)

    Nou, ik eet geen kinderen ;) (zoals die stereotype middeleeuwse heksen). Zo nu en dan doe ik, samen met mijn ouders, een ritueel om mensen te helpen. Dat is het zo'n beetje, afgezien van wat wierookstokerij.


    Hele opluchting dat er geen kinderetertjes op Quizlet zitten :'). Awhh okee! Ik vroeg me af wat nu allemaal al binnen de woordgroep 'heks' viel.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Atarau schreef:
    Oewhh @Slytherin en @Storie fan, wat voor een 'heksen' zijn jullie dan?


    Ik ben een paganist, maar daar zijn ontzettend veel stromingen en richtingen van, dat het eigenlijk niet onder een specifiek iets valt.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Storiefan schreef:
    (...)

    Nou, ik eet geen kinderen ;) (zoals die stereotype middeleeuwse heksen). Zo nu en dan doe ik, samen met mijn ouders, een ritueel om mensen te helpen. Dat is het zo'n beetje, afgezien van wat wierookstokerij.


    Ik denk dat dit meer onder spiritueel valt (?) (: Tenminste, mijn moeder is spiritueel en ik ben regelmatig naar drumcirkels, meditaties, lichtkringen en 'reinigingen' geweest. En ons huis stond blauw van de wierook :W
    Ik bedoel je niet een ander 'religielabeltje' te geven, maar ik vroeg me hardop af of het niet meer de kant van spiritueel op gaat. Don't be offended please. c:

    [ bericht aangepast op 22 feb 2017 - 18:33 ]