• Bij Large heb ik nog nooit kleding besteld en ik zit een beetje met de maten. Want ik heb een leuk t-shirt gezien, die nu in de aanbieding is en die wil ik dus graag kopen. Maar ik weet dus niet hoe de maten zijn, vallen ze klein of juist groot.

    Het is trouwens een t-shirt voor mannen.

    Dus heeft iemand hier ooit een t-shirt bij Large besteld en hoe viel de maat?


    Physics is awesome

    Op de site van large staan altijd van die maattabellen die je kan gebruiken om te kijken welke maat je nodig hebt (door de afmetingen van je eigen kleding te vergelijken met de maten in de tabel). Hoe ze vallen zal met elk shirt verschillen omdat ze door verschillende bedrijven gemaakt worden, dus op zich is het altijd een gokje (gelukkig kun je altijd gratis terugsturen).


    Caution first, always.

    Ik koop geregeld bij Large en de meeste shirts vallen qua maat normaal. Ik koop wel altijd alleen vrouwenkleren, maar ga er vanuit dat het bij mannen ook normaal valt


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Daar is meer dan de helft van mijn kledingkast vandaan, hehe. Er zijn maattabellen, daar kun je uitvinden welke maat je hebt en het ligt aan waar het is gemaakt. Sommige vallen wel ietsjes groter uit en andere kleiner, dat is verschillend, dus de maat uitvinden is belangrijk.
    Even snel een voorbeeldlink gepakt uit mijn wishlist: Dat, de maattabel, zie je onder 'Aan verlanglijst toevoegen' staan.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2017 - 15:49 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Bij mij verschilde het echt per kledingstuk, eigenlijk. Meestal vielen dingen wel goed als ik ze kocht. Meestal bestelde ik ook de unisex versie, geen idee of dat het is tho ;x


    26 - 02 - '16

    Bedankt voor jullie advies!

    Voor de zekerheid heb ik een XL besteld.


    Physics is awesome

    Ik bestel daar altijd mannen shirts in maat XL. Als ik daar vrouwen shirts moet bestellen zit ik op XXL of XXXL :')
    Dus dan maar mannen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    @The100

    Waarom doe je dat dan? (Want nu heb je me wel nieuwsgierig gemaakt)

    Persoonlijk heb ik een maatje groter besteld omdat het t-shirt misschien te strak komt te zitten rondom mijn borsten.


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    @The100

    Waarom doe je dat dan? (Want nu heb je me wel nieuwsgierig gemaakt)

    Persoonlijk heb ik een maatje groter besteld omdat het t-shirt misschien te strak komt te zitten rondom mijn borsten.


    1. Vrouwenshirts vind ik gewoon spuuglelijk
    2. Als ze mijn maat eens een keer hebben, is het niet op voorraad
    3. Mannenshirts zijn vaak langer en leuker

    Hahah. Ik draag trouwens ook alleen maar mannenshirts ^^

    [ bericht aangepast op 17 feb 2017 - 17:02 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dus dan vind je de pasvorm lelijk? Er even vanuit gaande dat je dus een mannen t-shirt en een vrouwen t-shirt hebt die er hetzelfde uit zien qua print/opdruk.

    Dat probleem heb ik ook wel eens in winkels.

    Dat kan ik beamen, hetzelfde geldt voor truien en overhemden. Persoonlijk vind ik het gewoon fijner als een t-shirt/overhemd/trui over mijn billen heen valt in het geval onder andere bukken. Ik bedoel, niet iedereen hoeft mijn ondergoed te zien.


    Physics is awesome