• Hooi! (:


    Ik heb geen zin om aparte topics aan te maken, dus doe ik het allemaal in één keer. ;D
    Laatst heb ik namelijk bij de Action de Lego Harry Potter (jaar 1-4 en 5-7) spellen, Lego The Hobbit en Lego LOTR gekocht. :Y) Voor een best kleine prijs, dus het was het waard om de gok te wagen of ie op mijn laptop (windows 10) kon.
    Lego The Hobbit deel 1 is nu klaar, en kennelijk heeft het spel deel 1 én 2 in één. Dus nu is het even kijken hoe ik verder moet, want het verhaal gaat niet verder ofseu. Oh well, ik kom er wel uit. Ook vind ik het onwijs leuk dat bij The Hobbit en LOTR gewoon echt stemmen worden gebruikt en het verhaal wordt verteld. Inmiddels ben ik er namelijk achter dat het bij HP vooral bestaat uit gebrabbel en om eerlijk te zijn vind ik dat iets minder leuk. Hoewel de spellen verder wél heel leuk zijn. Ik ben nu dus met The Hobbit bezig. Daarna LOTR en dan HP. Want nee, ik ga niet alles door elkaar heen spelen, haha. ;P

    Hebben jullie deze spellen ook, en wat vinden jullie ervan? :3



    Verder kreeg ik eergisteren een mailtje van mijn accordeondocent met daarin bladmuziek. Echter, volgens mij schat mijn docent me nogal laag in. :') Ook klopte het stuk qua aantal maten niet bepaald en om eerlijk te zijn ben ik er sowieso geen fan van. Ik heb 2 voorbeelden kunnen vinden op YT en geen van beiden spraken ze me aan. Dus met enige tegenzin begon ik aan het stuk, toen mama plotseling een idee had. Begeleiding! Aangezien ik een digitale accordeon speel en wel vaker speel met begeleiding, kon dat natuurlijk voor dit muziekstuk ook gemaakt worden! Dus dat is gebeurt, en gisteren hebben we er een filmpje van gemaakt en is het op YT en FB geplaatst.
    Wel moet ik toegeven; Ik denk dat ik papa maar niet meer het filmpje moet laten maken. Het is een ware komedie geworden! :'D Hij heeft er echt vanalles mee gedaan dat hij kon doen, en dat is naar mijn mening niet zo heel geslaagd/professioneel geworden. Maar het stond al op YT voordat ik het filmpje te zien kreeg, en naja. Ik laat het er maar bij. Kan er eigenlijk ook wel om lachen. :')

    Mijn docent belde me echter vanmorgen op. Stiekem wilde ik niet opnemen, want ik weet dat hij niet zo flexibel is als dat hij zich voordoet. En misschien zou hij dit dus juist wel zien alsof we hem uitlachen zegmaar. Doordat ik er dus totaal iets anders mee heb gedaan dan mijn docent verwachtte. Maar hij vond het leuk! En nu mag ik dus meerdere stukken uit dat boek waar dit stuk vandaan kwam, spelen. -.-' Lekker dan. :'D hahahah. Mjah, ik zie zn mailtje wel tegemoet, hahaha.
    Onder de spoiler knop staat het desbetreffende filmpje, btw. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. x'D




    Wat voor leuks hebben jullie onlangs gedaan? ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Jaa, ik heb LEGO Hobbit en Harry Potter. Echt super grappig. Ook LEGO Pirates of the Caribbean en LEGO Avengers, maar die laatste twee heb ik voor de Xbox en niet voor de pc. Ik ben er fan van, hahahaha. Pirates is trouwens wel echt overduidelijk heel anders dan die andere drie. Eigenlijk heel simpel, niet in gesproken, je hebt geen grote vrije wereld waar je in rond kunt lopen of side-missies of zo. Super basic en super hilarisch om met z'n tweetjes te doen.

    Hahaha dat filmpje. Oké, ja, het is hilarisch bewerkt, maar ik vind je wel echt goed spelen. Ik ben helemaal niet bekend met accordeon dus het is super leuk om dat weer eens te horen enzo!

    [ bericht aangepast op 20 feb 2017 - 13:48 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik had je filmpje gisteren al geliked, de special effects waren inderdaad opvallend.='D
    Volgende keer zou ik die iets beperkter toepassen, maar voor de rest niks mis mee haha :3


    You were born original, don't die as a copy.

    Het filmpje is echt over-de-top. Its all over the place, hehe. Maar als ik mijn ogen dichtdoe en alleen naar de muziek klinkt het echt goed. Het is echt een lekker deuntje. Je lacht trouwens echt superschattig!


    Don't walk. Run, you sheep, run.