• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Heb je ook zo'n zin in de R'dam meeting? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2017 - 14:11 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mag ik thuis blijven
    Like het regent. Keihard.


    This ain't no place for no better man.

    wat is last life??

    Creatures schreef:
    wat is last life??

    One of the best things created.

    //

    Zou me niet verbazen als je weer bullshit gaat praten over me tegen die vriendin van je, sinds je ook al vanochtend tegen mijn eigen moeder stond te bullshitten.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Okay, als je nu gaat zeuren over het feit dat ik met de bus ga ipv met de fiets, dan kan je echt de allerhoogste boom in. Het f*cking stormt (cat).


    Stenenlikker

    I'm making ass jokes in my Fallout Story and it's just amazing.

    + Titel for my story: the Brotherhood of Ass.
    obviously a joke.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2017 - 10:34 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Paladin schreef:
    (...)
    One of the best things created.


    *One of the best, most amazing and creative things she ever created.

    RegionalAtBest schreef:
    (...)

    *One of the best, most amazing and creative things she ever created.

    So true!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Oeps, te laat wakker. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Nu whatsappt het meisje dat 4 jaar lang bij hun gewoond heeft me. We waren ooit goede vrienden, maar sinds het uit is met mij en mijn ex, praat ze nooit meer met me. Alleen als ze iets van me moet, of wil weten wanneer ik de spullen van mijn ex kom brengen, zodat zij ze kan halen. Als ik ga reageren op haar whatsapp ga ik vandaag sowieso de hele dag janken. Maar ik voel me al klote na het zien dat ze me geappt heeft, dus ik zal maar reageren. Ik wil antwoorden van mijn ex en zij weet vast wel wat te vertellen zodat ik met hem kan afspreken.

    * Haha, de troll is een soort van geband. Het kan iig geen berichten meer sturen met links naar phishingsites. Maar trolls kennende heeft deze nog 50 accounts..

    [ bericht aangepast op 23 feb 2017 - 10:55 ]

    En wauw, ik heb wel 2 hele dagen op de eerste plek gestaan. Alleen leden van dat team mogen in de Elite, anderen niet. Dan gaan ze allemaal hun paardjes trainen om de personen die er 'niet horen' er uit te schoppen.

    Kaiju schreef:
    (...)

    Ik moest twee uur reizen en nog wat dingen halen dus ja. Ondertussen al pannenkoeken gegeten though! :Y)

    Yay voor de pannenkoeken, nay voor het lang reizen.


    Deep inside, I've never felt alive

    Mood, watcha doing? Gister morgen begon net zoals vandaag ('YES LETS DO THIS SHIT I CAN MANAGE') en daarna zakte het in als een zielige pudding en begonnen de stemmetjes in mijn hoofd weer te schreeuwen. Staat dat me vandaag ook te wachten? Want dan ga ik me gewoon alvast onder de dekens verstoppen met een reep chocolade.

    Jaaaaaaaa! Zo blij! Een 7,0 voor de herkansing van het werkstuk! Weer 5 EC binnen, y'all, eindelijk komen die punten binnen!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Lol.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ze neemt het ook nog voor hem op. Hoe had ik kunnen denken dat ze mij een hart onder de riem zou steken?