• Het is alweer een tijdje geleden dat ik sims heb gespeeld, maar dankzij het topic van Triumph moest ik er weer aandenken. (Momenteel ben ik ook weer Sims 4 aan het downloaden) Wat ik mij al af vraag sinds de eerste keer dat ik Sims 4 speelde.

    Wat gebeurd er als de Sims die al in het spel zijn (die je dus niet zelf hebt gemaakt en zeg maar bij het spel zitten) dood gaan? Komen er dan nieuwe Sims in hun huis wonen of blijven hun huizen leeg?

    Want ik heb het wel een tijd gespeeld, maar er is nog niemand van die Sims dood gegaan.

    Dus weet iemand wat er dan gebeurd?


    Physics is awesome

    Die Sims gaan volgens mij niet dood, omdat je families moet spelen wil er tijd voorbij gaan. Aangezien je 9/10 keer die families niet speelt, gaat er voor hen geen tijd voorbij en zullen ze in theorie voor eeuwig leven.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    @Standal

    Volgens mij heb ik ze wel ouder zien worden. En bij iemand anders (lang leve youtubers en gameplays kijken) heb ik het volgens mij ook gezien.


    Physics is awesome

    Je kunt het ouder worden aan en uitzetten. Staat het aan, dan gaan ze dood en worden de huizen automatisch weer gevuld met nieuwe sims.

    Skrivbar schreef:
    Je kunt het ouder worden aan en uitzetten. Staat het aan, dan gaan ze dood en worden de huizen automatisch weer gevuld met nieuwe sims.


    Dat heb ik gelezen op een website over de Sims, maar ik dacht dat de website een geintje maakte. Goed om te weten. Maar is dat dan voor alle sims of alleen voor de sims die je niet zelf maakt?

    Het liefst zie ik sims niet graag sterven, maar eigenlijk ben ik ook wel benieuwd naar de nieuwe sims.


    Physics is awesome

    Volgens mij, tenminste dat ken ik van de sims 3, gaat je sim gewoon dood en word die opgehaald door Magere Hein. Dan krijg je een grafsteen in je tuin en daar gaat je sim naartoe. Als je je sim weer tot leven wil wekken kan je hem bijvoorbeeld door een labaratorium wakker maken, of een één of ander elixer bereiden.

    Edit: Ik was vergeten te zeggen dat je sim af en toe terug naar het huishouden komt als spook.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2017 - 9:45 ]

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Dat heb ik gelezen op een website over de Sims, maar ik dacht dat de website een geintje maakte. Goed om te weten. Maar is dat dan voor alle sims of alleen voor de sims die je niet zelf maakt?

    Het liefst zie ik sims niet graag sterven, maar eigenlijk ben ik ook wel benieuwd naar de nieuwe sims.


    Hoezo zou de website een geintje maken? Je kunt aanzetten dat alleen je actieve huishouden veroudert of iedereen. Als je binnen dezelfde save meerdere eigen families hebt en het staat aan dan geldt dat ook voor die sims (omdat je er niet actief mee speelt).

    MrGrey schreef:
    Volgens mij, tenminste dat ken ik van de sims 3, gaat je sim gewoon dood en word die opgehaald door Magere Hein. Dan krijg je een grafsteen in je tuin en daar gaat je sim naartoe. Als je je sim weer tot leven wil wekken kan je hem bijvoorbeeld door een labaratorium wakker maken, of een één of ander elixer bereiden.

    Edit: Ik was vergeten te zeggen dat je sim af en toe terug naar het huishouden komt als spook.


    Bedankt voor je informatie!

    Maar ik bedoelde de sims die je niet zelf maakt.


    Physics is awesome

    Skrivbar schreef:
    (...)

    Hoezo zou de website een geintje maken? Je kunt aanzetten dat alleen je actieve huishouden veroudert of iedereen. Als je binnen dezelfde save meerdere eigen families hebt en het staat aan dan geldt dat ook voor die sims (omdat je er niet actief mee speelt).


    Dat is een goede vraag. Ik wist niet dat het kon en had er nog nooit over gehoord dus ik denk daarom. Goed om te weten!


    Physics is awesome

    Je kan verouderen aanzetten en dan worden de Sims in je stad inderdaad ouder en gaan ze dood. In hun plaats komen nieuwe Sims. Als je dat niet wilt kun je verouderen uitzetten. Dan gebeurd er niets. Als je wél wilt dat je eigen Sims ouder worden maar de Sims in de stad niet, kan je dat óók nog instellen! :-)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen