• De laatste tijd heb ik meerdere topics over school en studierichtingen gezien. Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd wat iedereen in het algemeen doet.
    In welke vakken ben je goed, en in welke vakken ben je slecht? Welk profiel ga je kiezen of heb je gekozen?
    En voor degenen die studeren: Wat van studie doe je?
    En hoe is je school en hoe zijn je leraren ofcourse? Tell me (nerd)
    *Ik heb nog gezocht naar een algemeen school of studie topic, en het oudste topic is 7 jaar oud haha.
    * Als iemand zin heeft om een fatsoenlijke beginpost te maken mag dat, graag zelfs.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2017 - 14:18 ]

    In welke vak ben jij goed?

    23.4% (11 stemmen)
     
    Aardrijkskunde, Geschiedenis

    42.6% (20 stemmen)
     
    Talen

    4.3% (2 stemmen)
     
    WIskunde, Natuurkunde

    8.5% (4 stemmen)
     
    MAW, Maatschappijleer

    4.3% (2 stemmen)
     
    Economie, Rekenen

    17.0% (8 stemmen)
     
    Biologie, Scheikunde


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik doe zelf het pakket C&M op 4HAVO TTO niveau met Tekenen, Kunstgeschiedenis, Geschiedenis, Wiskunde A, Economie, Maatschappijleer (In het Engels), Engels TTO, Nederlands, Duits, Gym (In het Engels) en CKV (In het Engels)(dit heb ik vorig jaar afgesloten dus eig. heb ik dit niet meer)

    Wat ik wil gaan doen na de Havo? Ik denk zelf Vormgeving op de HKU maar ik weet het echt niet.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mooi om te zien dat niemand goed is in wiskunde :')


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik ben op dit moment bezig met het 1ste jaar van de lerarenopleiding Engels in Zwolle. Dit is mijn 2de poging op het hbo, want ik heb vorig jaar dezelfde studie gedaan in Nijmegen. Helaas had ik toen niet genoeg studiepunten om over te gaan naar het 2de jaar, dus daarom zit ik nu in Zwolle.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2017 - 15:24 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik zit op dit moment in mijn derde jaar orthopedagogie en volgend jaar doe ik de richting toegepaste jeugdcriminologie, beiden in Antwerpen. ^^


    Take me to wonderland

    N&G/N&T in mijn examenjaar Havo.
    Met Biologie, Scheikunde, Natuurkunde, Wiskunde B, Economie en Duits.

    Ik wil hierna Vwo doen, maar helaas ben ik een geweldige uitsteller en heb ik nu 2 maanden om alles van de afgelopen jaren te gaan leren.
    Mijn eerste 2 SE-weken zijn een ramp, dus nu wordt het 8ens halen x]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ben dropout. Heb het geschopt tot de helft van havo 5 en ben toen gestopt hahaha

    Ik studeer derde jaar Audiovisuele Media aan de HKU (Hogeschool voor de Kunsten Utrecht) en ik wil hierna heel graag Creative Writing and Film op Lancaster University gaan doen, maar jammer genoeg kan ik de opleiding die ik wilde doen niet doen. Daar ben ik niet hoog genoeg voor opgeleid en niet met de juiste vakken, dus dat was een beetje een teleurstelling. Ik ga nu opzoek naar een andere studie in Engeland, want gelukkig zijn er wel meer scholen die Creative Writing aanbieden.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik studeer psychologie in Utrecht. Heb het er prima naar mijn zin, al is het wel wat te theoretisch soms.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Op het moment studeer ik Art & Design op de Friese Poort in Drachten (Friesland) (mbo-4 opleiding)
    Hierna is het plan om waarschijnlijk op het hbo Engels te gaan studeren en vervolgens naar de kunstacademie
    But I'm not sure yet muh.


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik zit in het laatste jaar van de Vertaalacademie aan Zuyd Hogeschool in Maastricht. Daar doe ik Engels-Nederlands vertalen en ondertitelen. Ik wil nog een master hierna gaan doen en zit te denken over Taalwetenschap aan de Radboud Universiteit in Nijmegen, maar ik weet het allemaal nog niet zo goed.
    Op de middelbare had ik het profiel E&M. Ik was echt heel goed in geschiedenis en Engels en barslecht in wiskunde. (:


    Take risks and conquer your fears.

    ik heb echt een heel erg groot probleem met Natuurkunde. Ik snap het écht niet en de leraar wil geen bijles geven, en heeft me er zelfs eens uitgestuurd omdat ik geen antwoord kon geven op een formule. Het is echt dramatisch cri.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    doggo schreef:
    ik heb echt een heel erg groot probleem met Natuurkunde. Ik snap het écht niet en de leraar wil geen bijles geven, en heeft me er zelfs eens uitgestuurd omdat ik geen antwoord kon geven op een formule. Het is echt dramatisch cri.


    Op welk niveau doe je natuurkunde? En waar hebben jullie het over. Ik vind fysica nog wel leuk. (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Op welk niveau doe je natuurkunde? En waar hebben jullie het over. Ik vind fysica nog wel leuk. (:

    HAVO, en eigenlijk gewoon van alles alleen vindt deze leraar de formules en snelheid berekenen het belangrijkst van allemaal. Ik heb hiervoor twee jaar op een andere school gezeten waar ik een ontzettende achterstand met natuurkunde heb opgelopen... Deze leraar wil er niet echt rekening mee houden hahaha.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik ben in 2016 geslaagd (VWO, C&M met wiskunde C, Duits, geschiedenis, kunstgeschiedenis en aardrijkskunde) en heb daarna een paar maanden Pedagogische Wetenschappen gestudeerd aan de Radboud Universiteit in Nijmegen. Dat bleek toch niet mijn ding, dus nu heb ik een tijdje geen scholing en ga ik kijken wat ik wil doen en waar. Ik denk dat het de PABO wordt.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Op dit moment ben ik bezig met mijn examenjaar: 6 VWO Gymnasium.

    Ik ben altijd erg talig geweest en heb daarom Frans, Duits, Engels, Nederlands en Latijn (alle talen die mijn school aanbiedt, minus Grieks). Daarnaast ben ik erg geïnteresseerd in Geschiedenis en volg ook het vak Aardrijkskunde. Aangezien ik een mislukking ben in Wiskunde, volg ik Wiskunde C.
    Mijn resultaten vallen me niet tegen; zelfs voor Wiskunde heb ik tot nu toe goede punten gehaald. Ook voor mijn profielwerkstuk staat al een 9.0 vast.
    Het zou me dus gerust moeten lukken om te slagen, want ik sta nog nergens onvoldoende.

    Na mijn examenjaar wil ik Duitse Taal en Cultuur gaan studeren in Nijmegen. Een tamelijk kleinschalige studie, wat erg fijn is!

    [ bericht aangepast op 26 feb 2017 - 18:03 ]