• De laatste tijd heb ik meerdere topics over school en studierichtingen gezien. Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd wat iedereen in het algemeen doet.
    In welke vakken ben je goed, en in welke vakken ben je slecht? Welk profiel ga je kiezen of heb je gekozen?
    En voor degenen die studeren: Wat van studie doe je?
    En hoe is je school en hoe zijn je leraren ofcourse? Tell me (nerd)
    *Ik heb nog gezocht naar een algemeen school of studie topic, en het oudste topic is 7 jaar oud haha.
    * Als iemand zin heeft om een fatsoenlijke beginpost te maken mag dat, graag zelfs.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2017 - 14:18 ]

    In welke vak ben jij goed?

    23.4% (11 stemmen)
     
    Aardrijkskunde, Geschiedenis

    42.6% (20 stemmen)
     
    Talen

    4.3% (2 stemmen)
     
    WIskunde, Natuurkunde

    8.5% (4 stemmen)
     
    MAW, Maatschappijleer

    4.3% (2 stemmen)
     
    Economie, Rekenen

    17.0% (8 stemmen)
     
    Biologie, Scheikunde


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Manoeuvre schreef:
    (...)

    Haha, heb 1 jaar Mediavormgeving gedaan op ROC Flevoland en ben toen heeeeeel hard weggerend :')

    Ik had graag willen wegrennen, maar dat ging niet, omdat ik geen diploma had (en nog steeds niet heb) van het middelbaar.
    In welk jaar zat je? Ik heb er gezeten van augustus 2013 - juli 2016.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Karlsson schreef:
    Ik ben nu aan het werken aan een onderzoeksvoorstel, over wat de invloed is van probiotica op het ontstaan van antibiotica-resistente darmflora. Yay. Echt leuk om zo praktisch en academisch bezig te zijn, maar het is wel vet moeilijk om al je hypotheses en argumenten goed te onderbouwen. (cool)

    Klinkt veel leuker dan mijn onderzoek! Ik moet onderzoeken en advies geven om meer mensen de wijkzorg in te laten gaan en interdisciplinaire samenwerking te verbeteren. Allemaal om lessen binnen opleidingen aan te passen. Ik werk samen met verpleegkundige, fysiotherapeute en logopedisten (allemaal nog in opleiding). Ik hoor er alleen niet goed thuis als BMH'er aangezien ik niet in de thuiszorg kom te werken, kom er langs met de ambu.... :/ slow clap voor mijn hogenschool


    Shoganai i ne~

    McMiller schreef:
    (...)
    Ik had graag willen wegrennen, maar dat ging niet, omdat ik geen diploma had (en nog steeds niet heb) van het middelbaar.
    In welk jaar zat je? Ik heb er gezeten van augustus 2013 - juli 2016.


    Ik was helaas van het jaar 2012 - 2013, dus we zijn elkaar net misgelopen!


    Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.

    Manoeuvre schreef:
    (...)

    Ik was helaas van het jaar 2012 - 2013, dus we zijn elkaar net misgelopen!

    Jammer. Was wel awesome geweest als het wel zo was.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."